Tosiaan, täytin juuri tänä kuussa 12v ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Eihän tässä muuta mutta äidillä ja siskollani on alkanut 11v. Yhden kerran on vain kait valkovuotoa tullut ja siitäkin on aikaa. Suklaan himo kylläkin on ollut kova😂
Kuukautiset eivät ole alkaneet:/
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä suklaanhimo nyt vasta tullut vai onko ollut aikasemmin.Suklaan himo ei kerro menkkojen alkamisesta.
- Anonyymi
Itselläni ja tyttärilläni alkaan yli 13 vuotiaina, ihan normaalia.
- Anonyymi
Sä oot vast 12 ja se että sun siskolla tai äidil on alkanu 11v ei tarkoita että sulla myös ois alkanu.
Mulla alko 10v ja mutsil alko 12v, ja yhdellä tutulla alkoi vasta 18v ku kävicät lääkärissä ja sai lääkkeet mitkä sitte autto menkkojen alkamiseen. Ja monella alkaa vasta 13v. - Anonyymi
Mun äidin alko ne ku se oli 16 mun siskon ku se oli 15 ja mul alko jo ku olin 9 nii joo
- Anonyymi
jokaisella ihmiselle on oma keho.Suurimmalla osalla ihmisillä paitsi siamilaiskaksosilla niin ne kuukautiset alkaa silloin kun ne alkaa.Ei tartte tuijotella liikaa miten äidillä tai siskolla on alkanut,kun kuitenkin teillä jokaisella on omat kohdut.
- Anonyymi
Kannattaa vielä nauttia elämästä ennen menkkoja...
- Anonyymi
Eiks ne ala kaikil eri aikaa
En voi kyl sanoo mitää ku oon jätkä mut niiku terskan tunneil käytyä ni ei kqikil ala välttis 12vuotiaana se ikä on vissii joku 11-14 vai 15 en oikee muista mut nii eikait siin mitää itel alko murrosikä 10vuotiaana ....- Anonyymi
ei hitto 10-vuotiaan äänenmurros ja karvat kasvaa ja penis on täysimittainen.Onnittelut sulle siitä.Miten muut sun ikäset on sanoneet sun matalasta äänestä ja sun karvojen kasvusta.Kannattais mennä lääkäriin kun 10-vuotiaan alkaa jo parta kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102433- 842121
- 561687
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581642- 1551570
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531450- 1121200
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261158