Kuukautiset eivät ole alkaneet:/

Anonyymi

Tosiaan, täytin juuri tänä kuussa 12v ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Eihän tässä muuta mutta äidillä ja siskollani on alkanut 11v. Yhden kerran on vain kait valkovuotoa tullut ja siitäkin on aikaa. Suklaan himo kylläkin on ollut kova😂

8

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tämä suklaanhimo nyt vasta tullut vai onko ollut aikasemmin.Suklaan himo ei kerro menkkojen alkamisesta.

    • Anonyymi

      Itselläni ja tyttärilläni alkaan yli 13 vuotiaina, ihan normaalia.

    • Anonyymi

      Sä oot vast 12 ja se että sun siskolla tai äidil on alkanu 11v ei tarkoita että sulla myös ois alkanu.

      Mulla alko 10v ja mutsil alko 12v, ja yhdellä tutulla alkoi vasta 18v ku kävicät lääkärissä ja sai lääkkeet mitkä sitte autto menkkojen alkamiseen. Ja monella alkaa vasta 13v.

    • Anonyymi

      Mun äidin alko ne ku se oli 16 mun siskon ku se oli 15 ja mul alko jo ku olin 9 nii joo

    • Anonyymi

      jokaisella ihmiselle on oma keho.Suurimmalla osalla ihmisillä paitsi siamilaiskaksosilla niin ne kuukautiset alkaa silloin kun ne alkaa.Ei tartte tuijotella liikaa miten äidillä tai siskolla on alkanut,kun kuitenkin teillä jokaisella on omat kohdut.

    • Anonyymi

      Kannattaa vielä nauttia elämästä ennen menkkoja...

    • Anonyymi

      Eiks ne ala kaikil eri aikaa

      En voi kyl sanoo mitää ku oon jätkä mut niiku terskan tunneil käytyä ni ei kqikil ala välttis 12vuotiaana se ikä on vissii joku 11-14 vai 15 en oikee muista mut nii eikait siin mitää itel alko murrosikä 10vuotiaana ....

      • Anonyymi

        ei hitto 10-vuotiaan äänenmurros ja karvat kasvaa ja penis on täysimittainen.Onnittelut sulle siitä.Miten muut sun ikäset on sanoneet sun matalasta äänestä ja sun karvojen kasvusta.Kannattais mennä lääkäriin kun 10-vuotiaan alkaa jo parta kasvaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe