Miten valloittaa teinitytön sydän?

Anonyymi

Miten saada tyttö ihastumaan? Olisiko heittää yksinkertaisia vinkkejä vaikkapa listaamalla?
Kannattaako kehua tyttöä kauniiksi, jos hän sanoo itseään rumaksi?
Ja milloin on sopiva aika sanoa tytölle, että ''Minä pidän sinusta''?

9

65

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyö, sido silmät, vie kotiin, kellariin, ja sitten magic plaster

      • Anonyymi

        Sinut pitäs viiä autiolle saarelle kädet sidottuna.


    • Anonyymi

      Todellakin kannattaa. Tytöt rakastaa kehuja vaikka väittääki niihin aina vastaan ;)
      Lähetä paljon naamasnäppejä missä hymyilet tai näytäy hassulta, juttelet usein mut annat myös sellasen kuvan ettet oo täysin kiinni siinä, koska ainaki ite ahdistuisin siitä.
      Jatkat jutteluu mahdollisimman pitkälle etkä todellakaan ignooraa.
      Ja tietty jos näät sitä ni halaat aina ku tapaatte, naurat vitseille ja jossai vaiheessa yrität pitää kädestä ja sanot silmiin kattoen että tykkäät siitä.

      • Anonyymi

        Just näin!!


      • Anonyymi

        Onpa ahdistava neuvo. Ihan kuin ps.ykopa.atti olisi tämän kirjoittanut.
        Ilman lupaa halailee ja tulee omaan henkilökohtaisen tilaan. Koko aika kehuu ja rakkauspommittaa.

        Ihan tytöille ja pojillekin hyvä neuvo: Pysykää kaukana tällaisesta henkilöstä, joka jatkuvasti kehuu, lahjoo ja ei kunnioita henkilökohtaista tilaa tai rauhaasi.

        En sano, etteikö koskaan saisi kehua, mutta tuollainen ylilyöty käytös on usein vaaran merkki mistä ei Suomessa puhuta vieläkään tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ahdistava neuvo. Ihan kuin ps.ykopa.atti olisi tämän kirjoittanut.
        Ilman lupaa halailee ja tulee omaan henkilökohtaisen tilaan. Koko aika kehuu ja rakkauspommittaa.

        Ihan tytöille ja pojillekin hyvä neuvo: Pysykää kaukana tällaisesta henkilöstä, joka jatkuvasti kehuu, lahjoo ja ei kunnioita henkilökohtaista tilaa tai rauhaasi.

        En sano, etteikö koskaan saisi kehua, mutta tuollainen ylilyöty käytös on usein vaaran merkki mistä ei Suomessa puhuta vieläkään tarpeeksi.

        Mä ainaki tyttönä tykkään kehuista ja siitä että mulle annetaan haleja🥰
        Yritä luoda katsekontakti siihen tyttöön ja hymyile mulle se ainaki toimis


    • Anonyymi

      Aloita puhumalla tytölle ja kehu sitä kauniiksi. Nii se vaa toimii

      • Anonyymi

        Istu sen viereen, ota sitä kädestä ja pussaa sitä poskelle. Eiköhän siitä pääse alkuun.


    • Anonyymi

      Kehuminen toimii aina jos osaat tehdä sen vakuuttavasti. Jos se vaikuttaa piilovittuilulta tai jotain niin vaikutus voi olla päinvastainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe