Miten saada tyttö ihastumaan? Olisiko heittää yksinkertaisia vinkkejä vaikkapa listaamalla?
Kannattaako kehua tyttöä kauniiksi, jos hän sanoo itseään rumaksi?
Ja milloin on sopiva aika sanoa tytölle, että ''Minä pidän sinusta''?
Miten valloittaa teinitytön sydän?
9
118
Vastaukset
lyö, sido silmät, vie kotiin, kellariin, ja sitten magic plaster
- Anonyymi
Sinut pitäs viiä autiolle saarelle kädet sidottuna.
- Anonyymi
Todellakin kannattaa. Tytöt rakastaa kehuja vaikka väittääki niihin aina vastaan ;)
Lähetä paljon naamasnäppejä missä hymyilet tai näytäy hassulta, juttelet usein mut annat myös sellasen kuvan ettet oo täysin kiinni siinä, koska ainaki ite ahdistuisin siitä.
Jatkat jutteluu mahdollisimman pitkälle etkä todellakaan ignooraa.
Ja tietty jos näät sitä ni halaat aina ku tapaatte, naurat vitseille ja jossai vaiheessa yrität pitää kädestä ja sanot silmiin kattoen että tykkäät siitä.- Anonyymi
Just näin!!
- Anonyymi
Onpa ahdistava neuvo. Ihan kuin ps.ykopa.atti olisi tämän kirjoittanut.
Ilman lupaa halailee ja tulee omaan henkilökohtaisen tilaan. Koko aika kehuu ja rakkauspommittaa.
Ihan tytöille ja pojillekin hyvä neuvo: Pysykää kaukana tällaisesta henkilöstä, joka jatkuvasti kehuu, lahjoo ja ei kunnioita henkilökohtaista tilaa tai rauhaasi.
En sano, etteikö koskaan saisi kehua, mutta tuollainen ylilyöty käytös on usein vaaran merkki mistä ei Suomessa puhuta vieläkään tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ahdistava neuvo. Ihan kuin ps.ykopa.atti olisi tämän kirjoittanut.
Ilman lupaa halailee ja tulee omaan henkilökohtaisen tilaan. Koko aika kehuu ja rakkauspommittaa.
Ihan tytöille ja pojillekin hyvä neuvo: Pysykää kaukana tällaisesta henkilöstä, joka jatkuvasti kehuu, lahjoo ja ei kunnioita henkilökohtaista tilaa tai rauhaasi.
En sano, etteikö koskaan saisi kehua, mutta tuollainen ylilyöty käytös on usein vaaran merkki mistä ei Suomessa puhuta vieläkään tarpeeksi.Mä ainaki tyttönä tykkään kehuista ja siitä että mulle annetaan haleja🥰
Yritä luoda katsekontakti siihen tyttöön ja hymyile mulle se ainaki toimis
- Anonyymi
Aloita puhumalla tytölle ja kehu sitä kauniiksi. Nii se vaa toimii
- Anonyymi
Istu sen viereen, ota sitä kädestä ja pussaa sitä poskelle. Eiköhän siitä pääse alkuun.
- Anonyymi
Kehuminen toimii aina jos osaat tehdä sen vakuuttavasti. Jos se vaikuttaa piilovittuilulta tai jotain niin vaikutus voi olla päinvastainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910835Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174561Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333937Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4402222Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142170Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101155- 391116