Olutko se on se tärkeä aampupala

Anonyymi

Ajoittain tuntuu siltä, että suomi pyörii vain kun on tarjolla olutta ja alkoholia ylipäätään. "Näin Suomi avautuu: maisteri Simo Frangén maisteli aamuoluen ravintolassa kello 9 – suora lähetys" - Eikö tämä Frangen ja muut suomalaiset saaneet olutta kaupasta ja Alkosta koko koronan ajan? On kuin maailma olisi ollut rikki ettei niitä voinut ostaa ja nauttia terasseilla?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja istua kotona kaikessa rauhassa yksinään rentoutumassa punaviinilasin kanssa. Niin varmaan. Siinä sitä riemua riittää!

Kivampi joukossa ravintolassa istuskelu ja kevyt jutustelu!

• Anonyymi

Olen viimeksi ostanut olutta helmikuussa, kun yhdistyksemme saunaa sai vielä käyttää. Mutta ei minua sekään närästä, jos joku juo olutta jo aamupäivällä. Itse täysivaltainen ihminen vastaa siitä, pysyykö homma hanskassa.

• Anonyymi

Ehkä otsikko oli muotoiltu väärin. Pointti oli se, että eikö oluesta ja alkoholista saa nautintoa muulloin kun ne pitää päästä nauttimaan nimenomaan terassilla tai ravintoloissa. Muutaman kuukauden suomi seis tuntui todella sekoittaneen osan kansaa elämän kulun totaalisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä otsikko oli muotoiltu väärin. Pointti oli se, että eikö oluesta ja alkoholista saa nautintoa muulloin kun ne pitää päästä nauttimaan nimenomaan terassilla tai ravintoloissa. Muutaman kuukauden suomi seis tuntui todella sekoittaneen osan kansaa elämän kulun totaalisesti.

Nooo. Suomessa on parhaillaan terassi ja ravintola hysteria.
        Muinoin sai hysteriaan hoitoa.
        Olen itsekin ihmetellyt, mikä vaiva on vetäistä pitkäripasesta, kun kauhea hysteria siitäkin, ettei pulloa saa ostaa ravintolasta.
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Nooo. Suomessa on parhaillaan terassi ja ravintola hysteria.
        Muinoin sai hysteriaan hoitoa.
        Olen itsekin ihmetellyt, mikä vaiva on vetäistä pitkäripasesta, kun kauhea hysteria siitäkin, ettei pulloa saa ostaa ravintolasta.
        Beng

Pientä se on muutama 20-30 miljardia lisää velkaa, kun saa olutta juoda teranssilla.
        On se teranssinpitäjälle ja oluenmyyjälle iso asia, kun saa tuloja. mutta runsas uutisointi vähän kummastuttaa. ja muutenkin,ei olut aamutuimaan oikein maistuisi.
        Joillekin varmaan sopii, ei kai siinä mitään.

• Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

Pientä se on muutama 20-30 miljardia lisää velkaa, kun saa olutta juoda teranssilla.
        On se teranssinpitäjälle ja oluenmyyjälle iso asia, kun saa tuloja. mutta runsas uutisointi vähän kummastuttaa. ja muutenkin,ei olut aamutuimaan oikein maistuisi.
        Joillekin varmaan sopii, ei kai siinä mitään.

Jos itse käyttäisin alkoholia missään muodossa, saattaa olla että tulisi käytyä ravintoloissakin tai pubissa sitä nauttimassa. Mutta missään nimessä se ei olisi aamun ensimmäinen toimi. Ehkä iltaisin potentiaalisen sosiaalisen elämän korvikkeena.
        Tuo tapa kielii enemmänkin siitä että henkilöillä on piiloalkoholismia normaalinakin aikana. Pubit kiinni yön mutta aamulla on sinne mentävä heti kun ne aukeaa.

• Anonyymi

Harvoin käyn terassilla, jos löytyy joku terassi johon ei aurinko paista, sitten voin käydä. Muutaman kerran olut on tarjoiltu muovimukissa. Kondomille on joku ihan muu käyttötarkoitus...:))

• Anonyymi

Menkää imbesillit koronakaljalle.

T. Hallitus, STM ja Suomen yrittäjät.

• Anonyymi

Voinko mennä pubiin, ravintolaan, tilata olutta, maksaa sen, vaikka en juokaan? Pääasia että juottaja saa toimeentulonsa. Voinko jättää täydet tuopit pöytään ja lähteä ilman noloutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinko mennä pubiin, ravintolaan, tilata olutta, maksaa sen, vaikka en juokaan? Pääasia että juottaja saa toimeentulonsa. Voinko jättää täydet tuopit pöytään ja lähteä ilman noloutta?

Miksi vaivautuisit paikanpäälle? Soita yrittäjälle, kysy tilinumero ja laita rahaa.
        Näin Lintiläkin tekee.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräissä ''ravintoloissa'' tuoppi katoaa jos käännät selkäsi.

• Anonyymi

Keikyä pitää olla, muuten ei starttaa.

• Anonyymi

Nose, juhannuskin on kerran kesällä rajoituksista huolimatta. Huomaamatta se on ohi, jos paljon nauttii, kuten rajoituksetkin. Jeesus pelastaa tänäänkin.

• Anonyymi

Joo, se on sitä nykypäivää. Eikä mikään bulkkiolut kelpaa, pitää olla erikoisoluita vallan käsityöläistekoa, jotta saa hifistellä , näyttää maalaistoopeille pitkää nenää tai ainakin pikkurilliä.
        Ryystämään edes keskiketterää.

• Anonyymi

Olut on varhaisaamiainen.
      Keväisin ja syksyisin elän useamman viikon jaksot "vapaalla" jolloin useinkin jos herään etuajassa, eli hiekkalaatikolle ennen klo 8:aa niin nautin varhaisaamiaiseksi yhden tölkillisen San Miquelia. Varhaisemman heräämisen jälkeen jatkan unia. Tuon 8:n jälkeen valmistelen lähtöä takakuppilan aamun maitokahvi-brandy yhdistelmälle.
      Lokoisaa elämää johon tuo riivatun korona iski kyntensä estäen hauraan vanhuksen kevätrentoutumisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3214
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2922
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2756
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2636
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2158
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1729
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1688
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1681
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1679
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1559
    Aihe