Moro
Ollaan parin kaverin kanssa menossa maauimalaan huomenna. Tykkään käyttää enemmän normiuikkareita ku shortseja, muut tulee yhtä toista lukuunottamatta shortseissa. Onks se ok mennä maauimalaan niis bokserimallisis vai kuuluuks ne vaa uimahallii. Ikää 16 ja levossa jo aika iso joten pullotus näkyy selvästi ja varsinki ku menee kovaksi (melkee aina menee)
Uimahousut maauimalassa
6
776
Vastaukset
Ja en oo mikää esittelijä, mut en vaa tykkää siit ku uimashortsit o nii väljät vedes ja sielt noustes tuntuu viel kamalammalt. Mut ei haittaa jos näkyy, tottunu siihe jo vuosie saatos, uintiiki harrastin vuode. Jos otetaa aurinkoo ni paan kyl shortsit sit siihe pääl
- Anonyymi
Ite harrastan uintia, treeneissä käytän speedo-mallisia uikkareita, eli vielä paljastavampia :D
Mulla kyllä seisoo joka helvetin kerta. Laitan kotona jalkaan mutta ennen treenejä suihkussa lähtee juhlakuntoon. Mulla mustia ja sinisiä uikkareita, joten näkyy kyllä heti. Kesäsin on illalla maauimalassa treenejä, sillon joskus nolottaa vähän kun on muuta porukkaa vielä paikalla. Mutta ei se vakavaa oo. Joukkueessa toinenkin jolla seisoo melkeen aina, pari kertaa ollu läpi treenien kovana. Joskus jotain vitsailtu, mutta ei siitä kukaan välitä. Kyllähän ne muut saattaa kattoa, mutta toisaalta tietää ettei me tässä iässä mitää voida niille tehä. Ite kan käytän vapaa-ajallaki kavereitte kans maauimalassa normiuikkareita, samaa mieltä et mukavammat! Ei ne bokserimalliset kuulu pelkästään uimahalliin. Ne on nimeltään uimahousut, eivät mitkään uimahallihousut.
Olen elämäni aikana käynyt aika paljon uimassa uimahallissa, maauimalassa ja rannalla enkä ole koskaan nähnyt yhtäkään teiniä, jolla olisi näkynyt uikkareissa mitään stondista muistuttavaakaan.- Anonyymi
Samaa mieltä et kummat vaa. Itellä välillä shortsit välillä normiuikkarit. Mut kyl niit kovia ja puolkovia näkyy usein. Melkee aina ku kavereitte kans tai koulun kans ni jollai vähä nousee. Mut ei siit kukaa ikin sano mitää kyl
- Anonyymi
Pistät vaan ne speedot jalkaa! Ite käytän niitä ja mitä siitä vaikka pullotus näkyy (itelläkin iso levossa) ja oon ylpee siitä. Sixpack löytyy kans.
- Anonyymi
Laita vaan ne speedot jalkaan :D
Se on tosi selkee systeemi mitä ei tarvi hävetä.
Jos levossa pullottaa, niin sehän on vain komeeta ja kaveritkin saattaa ajatella että aikamoinen kolli on siinä.
Jos taas ei näy niin siitä tuskin kukaan sanoo.
Niin kuin sanotaan ”Pieni ei näy ja isoa ei tarvitse hävetä”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483