Uimahousut maauimalassa

Uintiboi

Moro

Ollaan parin kaverin kanssa menossa maauimalaan huomenna. Tykkään käyttää enemmän normiuikkareita ku shortseja, muut tulee yhtä toista lukuunottamatta shortseissa. Onks se ok mennä maauimalaan niis bokserimallisis vai kuuluuks ne vaa uimahallii. Ikää 16 ja levossa jo aika iso joten pullotus näkyy selvästi ja varsinki ku menee kovaksi (melkee aina menee)

6

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja en oo mikää esittelijä, mut en vaa tykkää siit ku uimashortsit o nii väljät vedes ja sielt noustes tuntuu viel kamalammalt. Mut ei haittaa jos näkyy, tottunu siihe jo vuosie saatos, uintiiki harrastin vuode. Jos otetaa aurinkoo ni paan kyl shortsit sit siihe pääl

    • Anonyymi

      Ite harrastan uintia, treeneissä käytän speedo-mallisia uikkareita, eli vielä paljastavampia :D
      Mulla kyllä seisoo joka helvetin kerta. Laitan kotona jalkaan mutta ennen treenejä suihkussa lähtee juhlakuntoon. Mulla mustia ja sinisiä uikkareita, joten näkyy kyllä heti. Kesäsin on illalla maauimalassa treenejä, sillon joskus nolottaa vähän kun on muuta porukkaa vielä paikalla. Mutta ei se vakavaa oo. Joukkueessa toinenkin jolla seisoo melkeen aina, pari kertaa ollu läpi treenien kovana. Joskus jotain vitsailtu, mutta ei siitä kukaan välitä. Kyllähän ne muut saattaa kattoa, mutta toisaalta tietää ettei me tässä iässä mitää voida niille tehä. Ite kan käytän vapaa-ajallaki kavereitte kans maauimalassa normiuikkareita, samaa mieltä et mukavammat!

    • Ei ne bokserimalliset kuulu pelkästään uimahalliin. Ne on nimeltään uimahousut, eivät mitkään uimahallihousut.

      Olen elämäni aikana käynyt aika paljon uimassa uimahallissa, maauimalassa ja rannalla enkä ole koskaan nähnyt yhtäkään teiniä, jolla olisi näkynyt uikkareissa mitään stondista muistuttavaakaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä et kummat vaa. Itellä välillä shortsit välillä normiuikkarit. Mut kyl niit kovia ja puolkovia näkyy usein. Melkee aina ku kavereitte kans tai koulun kans ni jollai vähä nousee. Mut ei siit kukaa ikin sano mitää kyl


    • Anonyymi

      Pistät vaan ne speedot jalkaa! Ite käytän niitä ja mitä siitä vaikka pullotus näkyy (itelläkin iso levossa) ja oon ylpee siitä. Sixpack löytyy kans.

    • Anonyymi

      Laita vaan ne speedot jalkaan :D
      Se on tosi selkee systeemi mitä ei tarvi hävetä.

      Jos levossa pullottaa, niin sehän on vain komeeta ja kaveritkin saattaa ajatella että aikamoinen kolli on siinä.
      Jos taas ei näy niin siitä tuskin kukaan sanoo.
      Niin kuin sanotaan ”Pieni ei näy ja isoa ei tarvitse hävetä”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe