Moro
Ollaan parin kaverin kanssa menossa maauimalaan huomenna. Tykkään käyttää enemmän normiuikkareita ku shortseja, muut tulee yhtä toista lukuunottamatta shortseissa. Onks se ok mennä maauimalaan niis bokserimallisis vai kuuluuks ne vaa uimahallii. Ikää 16 ja levossa jo aika iso joten pullotus näkyy selvästi ja varsinki ku menee kovaksi (melkee aina menee)
Uimahousut maauimalassa
4
346
Vastaukset
Ja en oo mikää esittelijä, mut en vaa tykkää siit ku uimashortsit o nii väljät vedes ja sielt noustes tuntuu viel kamalammalt. Mut ei haittaa jos näkyy, tottunu siihe jo vuosie saatos, uintiiki harrastin vuode. Jos otetaa aurinkoo ni paan kyl shortsit sit siihe pääl
- Anonyymi
Ite harrastan uintia, treeneissä käytän speedo-mallisia uikkareita, eli vielä paljastavampia :D
Mulla kyllä seisoo joka helvetin kerta. Laitan kotona jalkaan mutta ennen treenejä suihkussa lähtee juhlakuntoon. Mulla mustia ja sinisiä uikkareita, joten näkyy kyllä heti. Kesäsin on illalla maauimalassa treenejä, sillon joskus nolottaa vähän kun on muuta porukkaa vielä paikalla. Mutta ei se vakavaa oo. Joukkueessa toinenkin jolla seisoo melkeen aina, pari kertaa ollu läpi treenien kovana. Joskus jotain vitsailtu, mutta ei siitä kukaan välitä. Kyllähän ne muut saattaa kattoa, mutta toisaalta tietää ettei me tässä iässä mitää voida niille tehä. Ite kan käytän vapaa-ajallaki kavereitte kans maauimalassa normiuikkareita, samaa mieltä et mukavammat! Ei ne bokserimalliset kuulu pelkästään uimahalliin. Ne on nimeltään uimahousut, eivät mitkään uimahallihousut.
Olen elämäni aikana käynyt aika paljon uimassa uimahallissa, maauimalassa ja rannalla enkä ole koskaan nähnyt yhtäkään teiniä, jolla olisi näkynyt uikkareissa mitään stondista muistuttavaakaan.- Anonyymi
Samaa mieltä et kummat vaa. Itellä välillä shortsit välillä normiuikkarit. Mut kyl niit kovia ja puolkovia näkyy usein. Melkee aina ku kavereitte kans tai koulun kans ni jollai vähä nousee. Mut ei siit kukaa ikin sano mitää kyl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568