Isoryrön kissaongelma ratkeaa 50 - 100mg Pandolia .
Kissat ja Isokyrö
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on meidän LAPUALAISTEN miehinen vastine kissoille!!!!
- Anonyymi
Miksi tehdä vahinkoa viattomalle luontokappalleelle? Ajatteleppas omalle kohdallesi. Maksa, tai munuaiset pilalla. Hidas riuduttava kuolema. Pitäisi omakohtaisesti kokea, ettei toiselle tuommoista vahinkoa soisi. Pidettäisiinkö järjettömät mölyt mahassa. Antaa kissojen kulkea. Tuskin sinulle pahaa tekevät, kuten ei muillekkaan. Ainahan tässä matoisessa maailmassa on asioita, joista joku mielensä pahoittaa. Jos ei omassa elämässä ole asiat kohdallaan, tehdään sitten hallaa muille. Siitähän se mieli paranee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264878- 504328
- 623887
- 513256
- 503080
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552912Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262726- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422445