ihmissudet

Anonyymi

haluaisisin ihmissudeksi miten pääsisin? voisko joku auttaa ja saatan ehkä olla jo tai tuntuu siltä.

9

417

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon ton kirjoittaja tein sen jälkeen acon miten kirjotetaan ilman tota et ylhäällä on toi juttu

• ei vaan en tarvii apua mut tarviin siihen oonko jo ihmissusi vaiko en

• Anonyymi

...vai kenties ihmisshusi?

• niin voitko auttaa?

• siis hups ei ei en tarkottanu tota ylempää huomasin vast äsken mitä kirjotit

• Anonyymi

Saako täysikuu sinut ulvomaan?

• tekis vähän mieli ulvoa aina mut en viiti kerran ulvoin mut mun ulvonta ei oo kaunista mulle tulee niin kun halu ulvoa

• sää taidat olla ihmissusi tai veikkaan

• Anonyymi

Voisko joku jakaa tän tai jotenkin pistää tän keskustelun googleen dilleen et tän löyttää sieltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      49
      1454
    2. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1279
    3. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      277
      930
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      917
    5. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      78
      908
    6. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      878
    7. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      127
      834
    8. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      228
      806
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      62
      719
    10. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      11
      688
    Aihe