haluaisisin ihmissudeksi miten pääsisin? voisko joku auttaa ja saatan ehkä olla jo tai tuntuu siltä.
ihmissudet
9
374
Vastaukset
oon ton kirjoittaja tein sen jälkeen acon miten kirjotetaan ilman tota et ylhäällä on toi juttu
ei vaan en tarvii apua mut tarviin siihen oonko jo ihmissusi vaiko en
- Anonyymi
...vai kenties ihmisshusi?
niin voitko auttaa?
siis hups ei ei en tarkottanu tota ylempää huomasin vast äsken mitä kirjotit
- Anonyymi
Saako täysikuu sinut ulvomaan?
tekis vähän mieli ulvoa aina mut en viiti kerran ulvoin mut mun ulvonta ei oo kaunista mulle tulee niin kun halu ulvoa
sää taidat olla ihmissusi tai veikkaan
- Anonyymi
Voisko joku jakaa tän tai jotenkin pistää tän keskustelun googleen dilleen et tän löyttää sieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä872705Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1141943IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl531930Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al321584- 921519
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t251518- 1401247
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161103Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa254997Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624966