haluaisisin ihmissudeksi miten pääsisin? voisko joku auttaa ja saatan ehkä olla jo tai tuntuu siltä.
Vastaukset 9
oon ton kirjoittaja tein sen jälkeen acon miten kirjotetaan ilman tota et ylhäällä on toi juttu
ei vaan en tarvii apua mut tarviin siihen oonko jo ihmissusi vaiko en
- Anonyymi
...vai kenties ihmisshusi?
niin voitko auttaa?
siis hups ei ei en tarkottanu tota ylempää huomasin vast äsken mitä kirjotit
- Anonyymi
Saako täysikuu sinut ulvomaan?
tekis vähän mieli ulvoa aina mut en viiti kerran ulvoin mut mun ulvonta ei oo kaunista mulle tulee niin kun halu ulvoa
sää taidat olla ihmissusi tai veikkaan
- Anonyymi
Voisko joku jakaa tän tai jotenkin pistää tän keskustelun googleen dilleen et tän löyttää sieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011192
- 78659
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110607Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34584- 45558
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 77540
- 66508
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215495Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47468