Ylimieliset asiakkaat?

Anonyymi

Miten käyttäydytte?

Siivoan toimistokohdetta. Siellä on pitkät rivit toimistokoppeja. Kopit siivotaan silloin, kun ihmiset työskentelevät niissä. Meille on annettu ohjeistus, että kaikkia asiakkaita tervehditään, ollaan kohteliaita jne.

Suurin osa on ystävällisiä ja useammat jopa siirtyvät kokonaan pois (!) toimistosta, että sen saa siivottua. Siinä menee kuitenkin vaan pari minuuttia.

Sitten on näitä naamannyrpistelijöitä. Menen huoneeseen ja tervehdin, niin istutaan vaan hiljaa ja möllötetään suu auki. Yhtään ei väistetä ja istutaan naama nyrpeänä.
Yleensä nämä möllöttäjät ovat noin 50-vuotiaita miehiä. Ilmapiiri huoneessa on todella jäätävä ja vaivaantunut.

Itse olen siivonnut kohdetta noin puoli vuotta ja olen oppinut, ketkä ihmiset ovat sellaisia, joille tervehditään ja jutellaan. Sitten on ne ihmiset, joita ei saa (!) tervehtiä.

Miten itse käyttäydytte tällaisiä ihmisiä kohtaan?

5

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Issillä taas epätoivoinen haku päällä.

• Anonyymi

Issin kannattaisi kaikki turhat ja epätoivoiset lahjus-ja tiedustelurahat käyttää suoraan työntekijöiden palkkoihin. Kuinka alas voi työnantaja vajota?

• Anonyymi

Minulla oli omassa kohteessani 200 toimistokoppia, joista piti ottaa joka päivä roskat ja kerran viikossa parempi siivous. Todella ahdistavaa ja noloa tunkea joka päivä niihin koppeihin. Ratkaisin asian niin, että aloitin työpäiväni jo tuntia normaalia aikaisemmin, jotta ehdin juosta roskat läpi ennen varsinaisia aamuhommia. Viikkosiivoukset pyrin ajoittamaan lounasaikaan ja pahimpien nyrpistelijöiden kopit otin nekin aamuisin sitten aina joskus kun ehdin.

Tuollaisessa isossa toimistokohteessa pitäisi siivoojan olla topakka ja äänekäs, että olisi säännöt selvät kaikille - tai sitten jää siivoamatta. Sitten taas jos on tällainen sosiaalisia kontakteja välttelevä hiljainen autisti-ahdistuja, niin vaikeaa on. Nykyään teen töitä yksin ilta-yöaikaan, sopii mulle paremmin.

• Anonyymi

Siivoustyö on mielestäni ihan mukavaa, Mutta se, mikä tekee juurikin raskaaksi työn on asiakkaat. Itsekin olen kokenut, että parhaimpia kohteita on sellaiset, missä ei tarvitse tavata yhtään ihmistä. Myös työt saa tehtyä paljon nopeammin ja siistimmin.

• Anonyymi

Tuollaisessa kohteessa on järkevää aloittaa työpäivä niin, että ehtii toimistokopit ottaa ennen kuin työntekijät tulevat, tai tehdä kun työläiset lähtevät kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe