Miksi homot aina ottavat asioista nokkiinsa?

Anonyymi

Jos hetero sanoo jotain, homo loukkaantuu verisesti olettaen, että heteron kommentti oli heitä vastaan jne. Tuloksena hyökkää heti karvat pystyssä heteroa vastaan vaikka heterolla ei olisi mitään homoja vastaan. Joskus vain tuntuu siltä- nakellaan niskoja välinpitämättömästi heteroa kohtaan ilmeellä "ei tuo tiedä mistään mitään" kuvitellen että kaikkihan heitä vihaavat joka ei pidä paikkaansa. Outo ilmiö.

33

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästäkin aloituksesta varmasti ottavat nokkiinsa?

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin kommentteja vaan, niin saa lisää järjettömiä ja perusteettomia poistoja ;D


    • Anonyymi

      Homot ovat kokeneet niin paljon vihaa latentisti homojen heteromiesten taholta, että ovat herkistyneet heitä vastaan.

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä herkistyy mahollisesti. Osalle homoista homoseksuaalisuus tarjoaa vain yksinäisyyden, katkeroitumisen ja seksittömyyden kun taas kohtalaiselle osalle heteroista heteroseksuaalisuus tarjoaa seksielämän, hyvän mielenterveuden ja jopa perheen. Olematta kyyninen, homojen osa maailmassa on kolkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä herkistyy mahollisesti. Osalle homoista homoseksuaalisuus tarjoaa vain yksinäisyyden, katkeroitumisen ja seksittömyyden kun taas kohtalaiselle osalle heteroista heteroseksuaalisuus tarjoaa seksielämän, hyvän mielenterveuden ja jopa perheen. Olematta kyyninen, homojen osa maailmassa on kolkko.

        Sinkut ja ikävä palstoilla voi tutustua epätoivoisiin heteroihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut ja ikävä palstoilla voi tutustua epätoivoisiin heteroihin.

        Kyllä tuntuu olevan herkässä taas tässä ketjussa...

        Jo kolme poistoa ja lisää tulee...

        Onko se moden työ oikeasti mallia sinkku->ikävä->epätoivoinen hetero->kommentin poistoherkkyys?

        Oletko koskaan ajatellut, että vika saattaa olla kieroutuneessa työympäristössä, jossa et oikeasti koskaan tutustu ihmisiin ja tulee herkästi "nokkiintumisia", joita sitten modena poistelet, koska se palvelee sun vallantunnetta? Poistattelu tekee sinusta edes sun omissa mielikuvissa tärkeän ja vaikutusvaltaisen ja "yhteisön jäsenen" vaikka tosielämässä olet täysin ikävä ja epätoivoinen sinkku.

        Käy edes yhden kerran kesässä ulkona. Kyllä me muut pärjätään sen aikaa ilman sun kaitsemistasi täällä tai sitten omissa elämissämme aurinkoisella terassilla kylmä juoma kädessä tätä naputellen.

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuntuu olevan herkässä taas tässä ketjussa...

        Jo kolme poistoa ja lisää tulee...

        Onko se moden työ oikeasti mallia sinkku->ikävä->epätoivoinen hetero->kommentin poistoherkkyys?

        Oletko koskaan ajatellut, että vika saattaa olla kieroutuneessa työympäristössä, jossa et oikeasti koskaan tutustu ihmisiin ja tulee herkästi "nokkiintumisia", joita sitten modena poistelet, koska se palvelee sun vallantunnetta? Poistattelu tekee sinusta edes sun omissa mielikuvissa tärkeän ja vaikutusvaltaisen ja "yhteisön jäsenen" vaikka tosielämässä olet täysin ikävä ja epätoivoinen sinkku.

        Käy edes yhden kerran kesässä ulkona. Kyllä me muut pärjätään sen aikaa ilman sun kaitsemistasi täällä tai sitten omissa elämissämme aurinkoisella terassilla kylmä juoma kädessä tätä naputellen.

        -bear-

        Kyllä tuntuu olevan herkässä taas tässä ketjussa...

        Jo kolme poistoa ja lisää tulee...

        Onko se moden työ oikeasti mallia sinkku->ikävä->epätoivoinen hetero->kommentin poistoherkkyys?

        Oletko koskaan ajatellut, että vika saattaa olla kieroutuneessa työympäristössä, jossa et oikeasti koskaan tutustu ihmisiin ja tulee herkästi "nokkiintumisia", joita sitten modena poistelet, koska se palvelee sun vallantunnetta? Poistattelu tekee sinusta edes sun omissa mielikuvissa tärkeän ja vaikutusvaltaisen ja "yhteisön jäsenen" vaikka tosielämässä olet täysin ikävä ja epätoivoinen sinkku.

        Käy edes yhden kerran kesässä ulkona. Kyllä me muut pärjätään sen aikaa ilman sun kaitsemistasi täällä tai sitten omissa elämissämme aurinkoisella terassilla kylmä juoma kädessä tätä naputellen.

        -sama-

        testinä mitä poistetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuntuu olevan herkässä taas tässä ketjussa...

        Jo kolme poistoa ja lisää tulee...

        Onko se moden työ oikeasti mallia sinkku->ikävä->epätoivoinen hetero->kommentin poistoherkkyys?

        Oletko koskaan ajatellut, että vika saattaa olla kieroutuneessa työympäristössä, jossa et oikeasti koskaan tutustu ihmisiin ja tulee herkästi "nokkiintumisia", joita sitten modena poistelet, koska se palvelee sun vallantunnetta? Poistattelu tekee sinusta edes sun omissa mielikuvissa tärkeän ja vaikutusvaltaisen ja "yhteisön jäsenen" vaikka tosielämässä olet täysin ikävä ja epätoivoinen sinkku.

        Käy edes yhden kerran kesässä ulkona. Kyllä me muut pärjätään sen aikaa ilman sun kaitsemistasi täällä tai sitten omissa elämissämme aurinkoisella terassilla kylmä juoma kädessä tätä naputellen.

        -sama-

        testinä mitä poistetaan...

        "Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta"

        LOL!

        jo 9 poistoa


      • Anonyymi

        Linkki, muuten mutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä herkistyy mahollisesti. Osalle homoista homoseksuaalisuus tarjoaa vain yksinäisyyden, katkeroitumisen ja seksittömyyden kun taas kohtalaiselle osalle heteroista heteroseksuaalisuus tarjoaa seksielämän, hyvän mielenterveuden ja jopa perheen. Olematta kyyninen, homojen osa maailmassa on kolkko.

        Kyllä homo saa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa seksiä monta heteroa enemmän, vaikka olisi kuinka kolkkoa.

        Heterot kun jäävät yleensä jumimaan ja nokkiintumaan tällä palstalla sellaista sukupuolisuuntautuneisuutta vastaan, josta heteron ei pitäisi edes olla kiinnostunut, koska normaali heteroseksuaalinen seksielämä, hyvä mielenterveus (!) ja perhe karkottaa halun roikkua homopalstalla, jossa heterosta tulee vain yksinäinen, katkera, kyyninen ja seksitön ;D

        Näin meille juuri tuossa kerrottiin. Joten uskottava se on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkut ja ikävä palstoilla voi tutustua epätoivoisiin heteroihin.

        Kyllä tämä ketju alkaa mennä jo ohi ;DDD

        Selvennyksen vuoksi ainakaan minä en ole epätoivoinen hetero.

        -bear-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä homo saa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihanaa seksiä monta heteroa enemmän, vaikka olisi kuinka kolkkoa.

        Heterot kun jäävät yleensä jumimaan ja nokkiintumaan tällä palstalla sellaista sukupuolisuuntautuneisuutta vastaan, josta heteron ei pitäisi edes olla kiinnostunut, koska normaali heteroseksuaalinen seksielämä, hyvä mielenterveus (!) ja perhe karkottaa halun roikkua homopalstalla, jossa heterosta tulee vain yksinäinen, katkera, kyyninen ja seksitön ;D

        Näin meille juuri tuossa kerrottiin. Joten uskottava se on :D

        Minulla (olen nainen) on lähipiirissäni homoja ja heidän ystäviään ja siksi aloitin tämän keskustelun. Minne muualle olisin kirjoitukseni suunnannut kuin tänne? Ei tarvitse loukkaantua. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla (olen nainen) on lähipiirissäni homoja ja heidän ystäviään ja siksi aloitin tämän keskustelun. Minne muualle olisin kirjoitukseni suunnannut kuin tänne? Ei tarvitse loukkaantua. T. Ap

        Ja en maininnut mitään seksistä tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla (olen nainen) on lähipiirissäni homoja ja heidän ystäviään ja siksi aloitin tämän keskustelun. Minne muualle olisin kirjoitukseni suunnannut kuin tänne? Ei tarvitse loukkaantua. T. Ap

        Tässä nähtiin miten homot loukkaan tuu joka asiasta. Palstalle ei saisi kirjoittaa kun 1000% ja takuuvarmasti homot, koska muita ei tarvitse suvaita. Tämä asenne täällä kukkii ikävä kyllä. Aloituksessa en nähnyt mitään loukkaavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla (olen nainen) on lähipiirissäni homoja ja heidän ystäviään ja siksi aloitin tämän keskustelun. Minne muualle olisin kirjoitukseni suunnannut kuin tänne? Ei tarvitse loukkaantua. T. Ap

        Minun lähipiirissäni on kyllä kaksi aivan huippu-tyyppiä, olemme tunteneet jo vuosia. Huumorintaju ja kaikki se, mitä hyvältä ystävältä vaaditaan: Henkevät keskustelut ja lukuisat naurut. Eli en yleistä että kaikki homot olisivat herkkiä loukkaantumaan. T. Ap


      • Anonyymi

        Kavereitani tottakai kutsun nimeltä ;-) T. Ap


      • Anonyymi

        Sinulle, anonyymi 2.6. ymmärrän kyllä heteromiesten ilkeyden. Se on suoranaista ilkeyttä. Mutta nyt puhun tässä naisen ominaisuudessa. T. Ap


    • Anonyymi

      Moni hetero joka mainitsee homo-sanan sanoo sen tilanteessa tai niin että sen katsoo loukkaukseksi.
      Kukaan homo ei tule homoksi omasta tahdostaan, sitä vaan on homo tai ei.
      Miksi maailmassa on homoja, jokin tarkoitus asialla täytyy olla. Maailmassa kun ei ole mitään "turhaa"..esimerkiksi monesta voi tuntua että kesällä hyttyset on aivan turhia mutta asia ei suinkaan ole näin.

      • Anonyymi

        Bi-seksuaaleilla kaikki on toisin.
        Itselläni yli puolet on ollut naisillekin kelpaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bi-seksuaaleilla kaikki on toisin.
        Itselläni yli puolet on ollut naisillekin kelpaavia.

        Hyvä niin, useimmiten asia on aivan toisinpäin, ettei bi-mies kelpaa kummallekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin, useimmiten asia on aivan toisinpäin, ettei bi-mies kelpaa kummallekaan.

        Pidän hyvännäköisistä miehistä.


    • Anonyymi

      Homona eläminen Suomessa on vaikeaa ja johtaa ankeaan vanhuuteen, jollei ole omia lapsia.

      Ajattelepa esim. kirkkoa, jos aiot homoliittoon, niin papit ja piispat alkavat sinun vuoksesi tukkanuottasille, vihitäänkö vai eikö vihitä.

      Kun kohtaat tuttuja, niin päivittäin tulee vastaan tyyppejä, joista tiedät, että heidän suhtautuminen sinuun on erittäin nurja.

      Joka paikassa saat lukea näitä uskovien palstoja, joissa homous parannetaan uskon voimalla.

      Ja paljon muuta typerää joudut kokemaan.

      • Anonyymi

        "Ajattelepa esim. kirkkoa, jos aiot homoliittoon, niin papit ja piispat alkavat sinun vuoksesi tukkanuottasille, vihitäänkö vai eikö vihitä."

        Kyllä minä heitä ajattelenkin, olen homo enkä samaa mieltä kirkon kanssa tietyissä asioissa, mutta ymmärrän myös sen, että Suomessa on uskonnonvapaus joka tarjoaa oikeuden uskoa mihin haluaa ja tukea asioita, jotka eivät riitele uskomustensa kanssa

        Me kaikki tiedämme mikä on kirkon kanta asialle, on siis aivan turhaa lähteä vetämään tuota korttia esille asian suhteen.

        Suomessa homot saavat kyllä mennä naimisiin maistraatissa jos haluavat. Suomessa on myös uskonnonvapaus lait, jotka suojelevat ja kunnioittavat uskontoja, tähän kuuluu myös ihmisten oikeus kieltäytyä tukemasta asioita, joihin he eivät usko.

        Homona eläminen Suomessa ei todellakaan ole vaikeaa, Suomen laki suojelee homoja aika vitusti, moni vain ei kehtaa turvautua niihin, koska kaapissa olo on paljon mukavempaa.

        Meneppä venäjälle, Ugandaan tai syyriaan katselemaan miten homoja kohdellaan, ja ala vasta sitten sanomaan kuinka "vaikeaa homon elämä suomessa on"


    • Anonyymi

      Yhden täysin asiallisen kysymyksen esitin tänne ja viesti oli puolessa tunnissa kadonnut bittitaivaaseen. Harvinaisen herkkähipiäistä porukkaa täällä, ilmeisesti vihervasureiden täyttämä ja modettama palsta.

      • Anonyymi

        Ei kaikki homot ole viher vassareita tuskin edes enemmistö. Kyllä homo voi syntyä ihan yhtä hyvin Kokoomuslaiseen Keskustalaiseen tai vaikka Perussuomalaiseen perheeseen.


    • Anonyymi

      Kyllä homot joutuvat edelleen taistelemaan olemassaolostaan ja olemaan varauksellisia "hyväksytäänkö" heidät ja kaikki ei todellakaan hyväksy. Ei sitä välttämättä ymmärtää jos ei itse elä sitä.

      • Anonyymi

        Homoa tursuaa meillä niin vaan viimeisen päälle, heitä hemmotellaan ja käsillä kannatellaan.
        Olen lukenut paljon näitä tarinoita ja tullut siihen tulokseen etteivät he itse hyväksy itseään minkäs me sille voimme. Samoin kuin me emme voi pestä mustaa valkoiseksi.
        Minkäs mer sille voimme, että meitä on monen värisiä, naköisiä, kokoisia ja älyllisesti erilaisia!
        Emme voi olla yhtä viisaita tai rikkaita kaikki, emme ikinä,
        Ei näköjään edes kunikaalliset!
        Rajoilla näille toitotetaan, että Suomessa jokaisesta voi tulla ihan mitä sä itse haluut, ei se niin mene.
        Jokaisen tässä maassa menestyneen on pitänyt ITSE tehdä töitä AINA.


    • Anonyymi

      Jotkut homot vain ovat herkkänahkaisia, etenkin ne, jotka pistävät puolet palkastaan/tuistaan naamaan ja vaatteisiin.

      Ei niistä tarvitse välittää sen enempää, kuin muistakaan.

      Live and let live

      • Anonyymi

        Olen huomannut clubilla, jotta useilla on kuluneet ja nahjuiset lenkkarit.
        Sattumalta aloin kättelemään, koska vaatteet ovat viimeisen päälle muodin mukaan.
        Ristiriitaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut clubilla, jotta useilla on kuluneet ja nahjuiset lenkkarit.
        Sattumalta aloin kättelemään, koska vaatteet ovat viimeisen päälle muodin mukaan.
        Ristiriitaista.

        kattelemaan...


    • Anonyymi

      Kun ihmisellä on hyvä olla, se näkyy ulospäin, aitona: Nauraen, puhuu silmillään, pystyy käsittelemään vaikeita asioita rakentavasti, voi itkeäkin, suuttuakin, mutta kaikki tasapainossa. Jos ihminen on epävarma, varsinkin omasta itsestään ajatellen käyttäytymistä- miten pitää käyttäytyä tässä ja tässä tilanteessa, syö ihmistä. Vain siksi, kun ei tavallaan hyväksy itselleen olevansa esim. kiinnostunut samasta sukupuolesta. Ja vain siksi, koska se ei ole "hyväksyttyä". Se kuluttaa ihmistä henkisesti suunnattomasti. Kyllä se riski kannattaa ottaa, että tulee rehelliseksi itseään ja muita kohtaan. Se säästää paljon siltä itse ruoskinnalta mitä vähemmistö harjoittaa eniten itseään kohtaan.

      • Anonyymi

        Itseään kohtaan voit olla "Armollinen", mutta et kohtaa samaa arkielämän fasisteissa, joista iso osa ei tuo itseään julki pahansisuisena hyypiönä.
        Olkaa varovaisia.


    • Ei kai poistetun tilalle tule ilmoitusta "poistettu homon pyynnöstä" ?

      Kuka sen takaa, että poiston takana olisi homo?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe