S bonukset

Anonyymi

Saako uo selville sen kuinka paljon on kertynyt s bonusta, mulla ollu jo 6kk s etu kortti. Ja sitä näyttämällä saa aina bonuksia ja niitä bonoksia voi sitten käyttää maksemisen tai vaihtoehtoisesti nostaa pois käteisenä.
Niin pääseekö uo noihin käsiksi ?

5

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit S-kanavalla ilmoittaa, että maksavat kaikki bonukset suoraan uo-miehelle. Tästä on se hyöty, että pääset nopeammin jaloillesi ja takaisin tuottavaksi kansalaiseksi (jollainen olet epäilemättä ollut aina viime vuosiin asti).

• Anonyymi

En tiedä miten uo näkee ne omatoimisesti, mutta velkaselvityksessä jouduin kertomaan kaikki tilitiedot ja saldot. Myös s-bonukset. Niitä oli pari kymppiä, joten ei vaikuttanut silloin mitenkään.

• Anonyymi

Kaikkihan ne uuoossa näkee mutta harva vouti on niin totaalisen ihmiskikkeli että muutamiin kymppeihin boonusta puuttuisi . Tosin varma ei voi olla niin kannattaa ne heti nostaa pois kun tilille tulevat jo samana aamuna ennen kahdeksaa. S-ryhmän hinnat vaan on nousseet niin paljon että tehokkaampaa on hakea tarjoukset monesta paikasta ja käteisenä piiloon säästynyt raha. Se on varminta.
      Esim. Tankkaamalla abc asemalla bensa maksaa jopa 15 senttiä litralta enemmän kuin nesteellä kylmäasemalla. 10 litrassa säästää jo 1,50 mikä on paljon enemmän kuin ne bonukset.

• Anonyymi

Jaksan aina ihailla taloudellista tarkkuuttanne!

• Anonyymi

Ei saa käyt hakemassa palvelu pisteestä etkä siirrä sun käyttö tililles ellet oo S pankissa vaan niin kerrytä bonuksia vaan nm. kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe