Oon 13 v tyttö. Minulla on tunne, että olen yksin ja se ahdistaa. Nytkin itken yksin huoneessani. Haluaisin vanhempieni lohduttavan ja neuvovan, mutta en tiedä mitä tekisin.
~ yksinäinen
Yksinäisyyden tunne
Anonyymi
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Voimmeko alkaa kirjoitella sähk.postilla
Hei kyl me sulle kavereita saadaan! Voin yrittää auttaa sinua parhaani mukaan. Jos kaipaat oikeasti keskusteluseuraa niin minulle voi laittaa sähköpostissa viestiä: [email protected]
Mutta muista että olen 17v ja poika, joten en kyllä ole välttämämättä parasta mahollista juttuseuraa kun varmaankin oman ikäiset olisi tossa vaiheessa parasta... Mutta jos alkaa itkettää yksinisyys ja tuntuu ettei kukaan auta nii älä huoli täällä sitä ainakin ollaan sinua varten 😎- Anonyymi
Et ole yksin. Mitä haluaisit puhua.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865