Oon 13 v tyttö. Minulla on tunne, että olen yksin ja se ahdistaa. Nytkin itken yksin huoneessani. Haluaisin vanhempieni lohduttavan ja neuvovan, mutta en tiedä mitä tekisin.
~ yksinäinen
Yksinäisyyden tunne
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Voimmeko alkaa kirjoitella sähk.postilla
Hei kyl me sulle kavereita saadaan! Voin yrittää auttaa sinua parhaani mukaan. Jos kaipaat oikeasti keskusteluseuraa niin minulle voi laittaa sähköpostissa viestiä: [email protected]
Mutta muista että olen 17v ja poika, joten en kyllä ole välttämämättä parasta mahollista juttuseuraa kun varmaankin oman ikäiset olisi tossa vaiheessa parasta... Mutta jos alkaa itkettää yksinisyys ja tuntuu ettei kukaan auta nii älä huoli täällä sitä ainakin ollaan sinua varten 😎- Anonyymi
Et ole yksin. Mitä haluaisit puhua.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922