Eilisestä lähtien ollut tuo ongelma että en pääse tuonne postiin.
Onkohan kyseessä yleinen vika vai mikä?
Meiliboxi, sivustoon ei saada yhteyttä
58
1996
Vastaukset
- Anonyymi
Me emme ole vastuussa mistään meiliboxseista, mene sinne valittamaan, mitä täällä kitiset.
- Anonyymi
Milläs sinne menee kun on nurin :-))
- Anonyymi
Me?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me?
No en minä muistanut että sinäkin olet täällä, sinähän et kanna vastuuta mistään, vaan sinusta kannetaan vastuuta.
- Anonyymi
Näytti menevän jo toissailtana kyllä. Minnekä tuosta valittaa kun ei pääse koko sivustolle valittamaan !
- Anonyymi
Muistaakseni vielä eilen 1.6.2020 meiliboxiin pääsi, mutta tänään aamulla varhain ei päässyt eikä vieläkään pääse.
Onkohan palvelin nurin? Toivottavasti ei ainakaan konkurssia ole yllättäen ja ilmoittamatta tehnyt. - Anonyymi
Ottakaa Gmail käyttöön! Tämä on juuri sitä mistä on täälläkin varoitettu eli pienien tekijöiden sähköpostit eivät ole koskaan hyviä ja vakaita..
- Anonyymi
Vaihda vaihda vaihda.
Helppo sanoa.
Ei ole monta kuukautta siitä kun vaihdoin Elisan ikivanhasta ilmaisesta meiliboxiin. Hirveä operaatio, piti kymmeniin organisaatioihin ilmoittaa.
Gmail on sitä patsi hirveän ruma ja kömpelö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vaihda vaihda.
Helppo sanoa.
Ei ole monta kuukautta siitä kun vaihdoin Elisan ikivanhasta ilmaisesta meiliboxiin. Hirveä operaatio, piti kymmeniin organisaatioihin ilmoittaa.
Gmail on sitä patsi hirveän ruma ja kömpelö.Minä myös vaihdoin Elisalta Gmailiin mutta minun ei tarvinnut kertoa siitä kenellekkään koska minulla on iki-osoite. Vain muutos IKI:n hallintasivulta niin posti alkoi mennä entisellä osoitteella Elisan sijasta Gmailiin.
Jos Gmailin selainposti tuntuu rumalta ja kömpelöltä niin tiedoksi että sitä voi kyttää myös postiohjelmalla. Itse käytän Evolutionia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vaihda vaihda.
Helppo sanoa.
Gmail on sitä patsi hirveän ruma ja kömpelö.Tyhmästä päästä kärsii. Pitäisi hieman miettiä mihin vaihtaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös vaihdoin Elisalta Gmailiin mutta minun ei tarvinnut kertoa siitä kenellekkään koska minulla on iki-osoite. Vain muutos IKI:n hallintasivulta niin posti alkoi mennä entisellä osoitteella Elisan sijasta Gmailiin.
Jos Gmailin selainposti tuntuu rumalta ja kömpelöltä niin tiedoksi että sitä voi kyttää myös postiohjelmalla. Itse käytän Evolutionia.Luen sähköpostit usealla eri koneella, niin mikään koneella majaileva sähköpostiohjelmanturhake ei tule kysymykseen. Postien on pysyttävä palvelimella, eikä missään muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luen sähköpostit usealla eri koneella, niin mikään koneella majaileva sähköpostiohjelmanturhake ei tule kysymykseen. Postien on pysyttävä palvelimella, eikä missään muualla.
Posti pysyy haluttaessa palvelimella. IMAP systeemissä se on oletus ja POP3 systeemissä vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luen sähköpostit usealla eri koneella, niin mikään koneella majaileva sähköpostiohjelmanturhake ei tule kysymykseen. Postien on pysyttävä palvelimella, eikä missään muualla.
Ja se on vanhanaikainenkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on vanhanaikainenkin..
Siis mikä? Selainposti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä? Selainposti?
Sähköpostiohjelma. Museojäänne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostiohjelma. Museojäänne..
Sähköpostiojkelmia on kehitetty niin kauan että käytettävyys on saatu hiottua huippuunsa. Selainposteilla on vielä pitkä matka kurottavana kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköpostiojkelmia on kehitetty niin kauan että käytettävyys on saatu hiottua huippuunsa. Selainposteilla on vielä pitkä matka kurottavana kiinni.
Ei todellakaan ole. Vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä varsinkin kotikäytössä. Yrityksissä asia erikseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Vanhanaikaista ja epäkäytännöllistä varsinkin kotikäytössä. Yrityksissä asia erikseen..
Minulle sopii vallan mainiosti että haluat käyttää selainpostia mutta on aivan turha vaatia kaikkia muitakin vaihtamaan huonompaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sopii vallan mainiosti että haluat käyttää selainpostia mutta on aivan turha vaatia kaikkia muitakin vaihtamaan huonompaan.
Vaihtamaan parempaan:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtamaan parempaan:)
"Vaihtamaan parempaan:)"
Niinhan se tässä maailmassa on, huonoin tulee aina suosituimmaksi.
Jos sinulla on useita eri postipalveluja voit postiohjelmalla hoitaa ne kaikki kerralla.
Kaikki tilit näkyy ja tulee yhtenä pötkynä näkyviin, ja näet missä uusia nootteja on ja kuinkapaljon. Paljon kätevämpää kuin selaimella ja näkymä on aina yhtenäinen joka tilillä.
Vaikka käyttää pop-mailia voi kopiot jättää palvelimlle.
Toinen vaihtoehto on imap, joka toimii muuten samoin, mutta jos poistat viestin koneelta se poistuu heti, myös serveriltä.
En näe mitään syytä käyttää selainpostia. Minulla on useita osoitteita eri palveluissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaihtamaan parempaan:)"
Niinhan se tässä maailmassa on, huonoin tulee aina suosituimmaksi.
Jos sinulla on useita eri postipalveluja voit postiohjelmalla hoitaa ne kaikki kerralla.
Kaikki tilit näkyy ja tulee yhtenä pötkynä näkyviin, ja näet missä uusia nootteja on ja kuinkapaljon. Paljon kätevämpää kuin selaimella ja näkymä on aina yhtenäinen joka tilillä.
Vaikka käyttää pop-mailia voi kopiot jättää palvelimlle.
Toinen vaihtoehto on imap, joka toimii muuten samoin, mutta jos poistat viestin koneelta se poistuu heti, myös serveriltä.
En näe mitään syytä käyttää selainpostia. Minulla on useita osoitteita eri palveluissa.Vaan sellaisia ei kellään ole:D
- Anonyymi
Ei pääse meiliboxiin tänään 03.06.2020 varhaisaamunakaan vieläkään.
Mistähän siellä kiikastaa? - Anonyymi
Facebookissa oli meiliboxin ilmoitus palvelinviasta. Laitoin tähän ketjuun siitä viestin linkkeineen, mutta kas, kun heti poistettiin!
No nyt tänään 03.06.2020 klo 06:39 meiliboxi.fi joka tapauksessa toimii. Postit on tallella, jne. Eli vika on korjattu. - Anonyymi
Kun täällä näyttää vaihteen vuoksi olevan asiallinenkin ketju, niin nostetaanpa se ääliötrollaajien kiusaksi ylös.
- Anonyymi
Ettekö te osaa olla haukkumatta. Kokeilkaa ilmaista itseänne ja asiaanne ilman yhtään haukkumasanaa, se menee paljon tehokkaammin ihonalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te osaa olla haukkumatta. Kokeilkaa ilmaista itseänne ja asiaanne ilman yhtään haukkumasanaa, se menee paljon tehokkaammin ihonalle.
Olet siis ääliötrollaaajien ystävä. Olet viholliseni.
- Anonyymi
Nyt on tällaisia vikoja:
- viestin mukana tullutta liitetiedostoa eli kuvaa, koko vain satoja kilotavuja, jpg, ei voinut avata
- kirjauduin ulos, ja suljin koko selaimen, ja sitten kun yritin uudelleen kirjautua meiliboxiin, niin kitisee tunnistusvirheestä (ei, caps lock ei ole päällä), enkä ole vaihtanut salasanaa miksikään- Anonyymi
Mitäs yrität junttimaisesti käyttää sitä jollain aataminaikuisella selaimella. Sähköpostit luetaan 2000-luvulla sähköpostiohjelmilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs yrität junttimaisesti käyttää sitä jollain aataminaikuisella selaimella. Sähköpostit luetaan 2000-luvulla sähköpostiohjelmilla.
Voi voi lapsi. Ei kuule auta sähköpostiohjelmat, kun vika on palvelimessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaimella ne luetaan eikä museoohjelmalla:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selaimella ne luetaan eikä museoohjelmalla:D
Vapunen ajaa vielä kolmipyörälläkin.
- Anonyymi
Minäkin tuon tuosta taistelen kun ei avaa esim. ilmatieteenlaitos.fi sivustoa. No kun yrittää avata esim. iltalehti.fi, niin mokkula uudelleenohjaa mokkulan aloitussivulle, että on uusi txt-viesti. Ja sitten tekee saman toiseen kertaan... ihan perseestä.
- Anonyymi
Eipä tällaisia ongelmia ole tullut Outlookille ja Gmailille. Mutta ai niin niiden takana on maailman suurimpiin kuuluvat yritykset! eli ihmekkös toiminta on vakaata..
Noh tyhmästä päästä kärsii jos käyttää marginaaliposteja.. - Anonyymi
"Sivustoon https://meiliboxi.fi/ ei saada yhteyttä."
Eikä minulla edes ole upuntua eikä firefoxsia, taitaa olla oikeasti rikki.- Anonyymi
Näin on, eikä facebookissa ole edes mitään infoa tästä uudemmasta viasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, eikä facebookissa ole edes mitään infoa tästä uudemmasta viasta.
Gmail käyttöön niin toimii aina! Ihmiset haluaa näemmä kiduttaa itseänsä tällaisilla marginaalipalveluilla. En voi ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gmail käyttöön niin toimii aina! Ihmiset haluaa näemmä kiduttaa itseänsä tällaisilla marginaalipalveluilla. En voi ymmärtää..
Vakoileva gmail sopii lähinnä vanhanaikaista selainpostia käyttäville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakoileva gmail sopii lähinnä vanhanaikaista selainpostia käyttäville.
Vakoileva netti sopii kaikille:D
- Anonyymi
Facebookissa meiliboxi.fi ilmoittaa sittenkin:
"EDIT 3.6.2020 klo 21:11: Palvelimella on teknillisiä ongelmia havaittu ja korjaustoimenpiteet aloitettu. Vika on havaittu levyjärjestelmässä ja tästä syystä olemme sulkeneet webmailin ja IMAP yhteydet väliaikaisesti jotta palvelin ei ylikuormitu."
Toivottavasti pian korjataan.- Anonyymi
Gmail käyttöön niin toimii aina! Ihmiset haluaa näemmä kiduttaa itseänsä tällaisilla marginaalipalveluilla. En voi ymmärtää... Eipä ole siinä ollut koskaan ongelmia kun takana on maailman suurimpia yhtiöitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gmail käyttöön niin toimii aina! Ihmiset haluaa näemmä kiduttaa itseänsä tällaisilla marginaalipalveluilla. En voi ymmärtää... Eipä ole siinä ollut koskaan ongelmia kun takana on maailman suurimpia yhtiöitä..
On jo sanottu että se on ruma ja kömpelö ja hankala käyttää. Hyh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo sanottu että se on ruma ja kömpelö ja hankala käyttää. Hyh.
Kaunis ja käyttäjäystävällinen:)
- Anonyymi
Gmailia käyttää ainoastaan typerät webmailhoopot.
- Anonyymi
No nyt to 4.6.2020 n. klo 15:00 toimii vihdoin.
- Anonyymi
Vaihdoit sitten typerästä webmailista fiksuun sähköpostiohjelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinpäin:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin vaihtanut? Meiliboxi.fi:n vika saatiin korjattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin vaihtanut? Meiliboxi.fi:n vika saatiin korjattua.
Vaan vikoja tulee lisää kun takana pieni firma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan vikoja tulee lisää kun takana pieni firma..
Vaan saadaan ne näköjään korjattuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan saadaan ne näköjään korjattuakin.
Vaan näitä ei saisi tulla..
- Anonyymi
Juntit käyttää webmailia ;D
- Anonyymi
Vanhat ihmiset vierastaa uutta tekniikkaa, eivät suostu käyttämään uusia TV-vastaanottimia, koska tuntevat olonsa niiden kanssa epävarmaksi.
Sama se on kehittyneiden sähköpostipalveluiden ja ohjelmien suhteen, näissä vaan on käyttäjät nuorempaa porukkaa, niinpä heidän on keksittävä tekosyitä olla käyttämättä uusinta uutta, ettei ihmiset pitäisi heitä yksinkertaisena, muuttuvassa yhteiskunnassa jossa osaamisvaatimukset kovenevat ja leimaantuminen tyhmäksi ja laiskaksi kasvaa.- Anonyymi
Ja käyttävät epävakaita palveluita vaikka vakaampia helpompia on saatavilla. Sitten itketään foorumeilla että ei toimi..
- Anonyymi
En pääse kirjautumaan meiliboxiin. Ilmoitus: Ei voi yhdistää palvelimeen. Missä vika, mistä voi kysyä?
- Anonyymi
Tuo palvelu on taas nurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo palvelu on taas nurin.
Mene jo hoitoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo hoitoon!
Se on taas tänään saavuttamattomissa. Toissapäivänä oli kaatunut, eilin toimi kuin junan vessa ja taas tänä aamuna ei saada yhteyttä.
Ei tuollaista "palvelua" pysty käyttämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on taas tänään saavuttamattomissa. Toissapäivänä oli kaatunut, eilin toimi kuin junan vessa ja taas tänä aamuna ei saada yhteyttä.
Ei tuollaista "palvelua" pysty käyttämään.Hyvin toimii yhteydet ja meilit kulkee normaalisti. Näyttää trollia harmittavan, kun ei pääse meileihin käsiksi kun on toteutettu turvalliseksi!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289