Asun Pirkkalassa ja vanha äitini asuu Jyväskylässä ja on nyt tosi huonossa kunnossa, halua asumaan äitini lähelle Kypärämäkeen, mikä on kypärämäen asuntotilanne? Onko vapaita asuntoja?
Mistä asunto pikaisesti?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo joo sinä se olet muuttamassa 24/7
- Anonyymi
Paiskaa se fossiili krematorioon ja muuta helsinkiin.
- Anonyymi
Törkeää kirjoittelua! Olen huolissani äitini jaksamisesta!
- Anonyymi
Nopeimmin varmaan yksityiseltä. Katso torista
- Anonyymi
Hanki asuntovaunu joko omaksi tai vuokralle, niin pääset hyvinkin lähelle äitiäsi. Voitte vaikka jakaa sen kopin yhdessä.
- Anonyymi
Vähän tyhmä kysymys,jos saldo kohdallaan niin asunto löytyy aina ja melkeimpä mistä haluaa ainakin minä olen ostanut sieltä mistä olen halunnut.Se onkin vaikeampaa jos sitä saldoa ei ole.
- Anonyymi
Elä, tuota en tiennytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä, tuota en tiennytkään
Kyllä elän, vaikka et tiennytkän.
- Anonyymi
En minä miten äitini luona käy mutta perinnön takia tietysti, ei pidä olla niin tyhmä että antaa perinnön luisua käsistä!
- Anonyymi
Ei kannata noin tuudittautua siihen jotta perintöjä tulee vaikka se mamma niin sanookin.
Ootahan kun ehtoopuolella on niin ei näy pojan nimeä paperissa.
- Anonyymi
Vuokra-asuntoja on pilven pimein.
- Anonyymi
Eri asia saako kaikki ei ota vuokralle jos luottotiedot mennyt
- Anonyymi
Haapatiellä on pari homeistä läävää vapaana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741