Onko mitään vaikutusta jos laitan Minn Kotaan toisen potkurin? Jos ostaisi samanlaisen mitä on alkuperäinen kun potkuri ja laittaisi kaksi potkuria kiinni toisiinsa niin että lavat tulee eri kohtaan, on sitten kuin nelilapainen potkuri takaapäin katsottaessa. Veneenä mulla Suomi 410, varsinkin vasten aallokkoa kahden hengen kuormalla tekee tiukkaa eteenpäin meno.
Minn Kota 30
Anonyymi
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Teho ei riitä ja akku tyhjenee nopeesti. Eri potkureitakin on joilla voi kokeilla.
- Anonyymi
Mitä useampi lapa, sitä suuremmat häviöt. Lisäksi toinen potkuri tulisi veteen, joka virtaa ja sen nousun pitäisi olla erilainen kuin ensimmäisen.
Tilanne vain huononisi alkuperäisestä, mutta olisihan se jännän näköinen. Hanki bensalla toimiva perämoottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402