Serkku vaimoksi?

Anonyymi

Onko liian läheinen vaikka en tuntenut kauan heti rakkaus kipinöi.

17

1206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laki ei sitä kiellä.ja jos ei oo ollut tekemisissä,niin siitä vaan

      • Anonyymi

        Voiko siskon ottaa vaimoksi? Jos ei ole tiennyt et se on sisko? Tai jos sisko ei ainakaan tiennyt? Pitääkö ottaa ero jos tietää jälkeenpäin ja jos muut ei tedä enkä kerro?


      • Anonyymi

        No kuule kerron sulle on aika rankka juttu. Sisko ei tiedä mutta meilä on eri äiti. Ei ole tullut mulle raskaaksi. Tuli raskaaksi veljelleen mutta niilä on eri isä. En tiedä tietäkö kumpikaan. En viiti kertua. En kerro paikkakuntaa muuta kaikki saattas arvata kuka olen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule kerron sulle on aika rankka juttu. Sisko ei tiedä mutta meilä on eri äiti. Ei ole tullut mulle raskaaksi. Tuli raskaaksi veljelleen mutta niilä on eri isä. En tiedä tietäkö kumpikaan. En viiti kertua. En kerro paikkakuntaa muuta kaikki saattas arvata kuka olen

        Montako sisarusta teitä on?
        Onko kaikilla eri äiti?


      • Anonyymi

        Jos kaikilla sisaruksilla eri äiti ja eri isä silloin ei mitä ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikilla sisaruksilla eri äiti ja eri isä silloin ei mitä ongelma.

        No kuuleppa tuo asia ei ole ihan noin selvä. Menin ensin naimisiin ja kuulin sitte myöhemin pari huhua joita tarkistelin ja laskin asioita yhteen.Selvis site että mun vaimo on mun sisko puoli on eri äiti ja kun mun vaimola on laps niin se on oikeesti sen veli puolen kans tehty ja niilä on eri isä.Mutta ei enekää tiedä että näin on asiat menny. Voi hyvät ihmiset ei tuota voi kertua kellekään. Siinä suuttus liika moni ihimnen ja suku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuuleppa tuo asia ei ole ihan noin selvä. Menin ensin naimisiin ja kuulin sitte myöhemin pari huhua joita tarkistelin ja laskin asioita yhteen.Selvis site että mun vaimo on mun sisko puoli on eri äiti ja kun mun vaimola on laps niin se on oikeesti sen veli puolen kans tehty ja niilä on eri isä.Mutta ei enekää tiedä että näin on asiat menny. Voi hyvät ihmiset ei tuota voi kertua kellekään. Siinä suuttus liika moni ihimnen ja suku.

        Hae akka toiselta puolen maapallua, varma on aina varma.


      • Anonyymi

        Ollaan seurustellut jo puol vuoden ajan.
        Saako mennä naimisiin vai vaan rekisteriin parisuhde?


      • Anonyymi

        Genetiikka ei suosittele.


      • Anonyymi

        Serkkuni on mies nii kuin minäkin.... Hyväksyykö laki senkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuuleppa tuo asia ei ole ihan noin selvä. Menin ensin naimisiin ja kuulin sitte myöhemin pari huhua joita tarkistelin ja laskin asioita yhteen.Selvis site että mun vaimo on mun sisko puoli on eri äiti ja kun mun vaimola on laps niin se on oikeesti sen veli puolen kans tehty ja niilä on eri isä.Mutta ei enekää tiedä että näin on asiat menny. Voi hyvät ihmiset ei tuota voi kertua kellekään. Siinä suuttus liika moni ihimnen ja suku.

        Teitä mustalaisia on kuitenkin suhteellisrn vähän Suomessa ainakin. Kun kaikki avioituvat keskenään koko ajan, niin se mahdollisuus on olemassa, että liian läheisen sukulaisen kanssa menee avioliittoon. Lapset voivat saada vaikeita sairauksia. Kyllä noin läheinen sukulainen kuin sisar tai velipuoli on aivan liian läheinen avioliittoon js lasten hankkimista varten. Minä en menisi serkunkaan kanssa avioliittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitä mustalaisia on kuitenkin suhteellisrn vähän Suomessa ainakin. Kun kaikki avioituvat keskenään koko ajan, niin se mahdollisuus on olemassa, että liian läheisen sukulaisen kanssa menee avioliittoon. Lapset voivat saada vaikeita sairauksia. Kyllä noin läheinen sukulainen kuin sisar tai velipuoli on aivan liian läheinen avioliittoon js lasten hankkimista varten. Minä en menisi serkunkaan kanssa avioliittoon.

        Lisään vielä, että en menisi edes pikkuserkunkaan kanssa avioliittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että en menisi edes pikkuserkunkaan kanssa avioliittoon.

        Entäs sitten jos kumpikin serkku on miehiä?
        Eli mun serkku ja pikkuserkku on miehiä.
        Silloinko voi mennä naimiaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten jos kumpikin serkku on miehiä?
        Eli mun serkku ja pikkuserkku on miehiä.
        Silloinko voi mennä naimiaisiin?

        Ole huoleti.Voit mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että en menisi edes pikkuserkunkaan kanssa avioliittoon.

        Ameriikasta oli juttua, että nuori romaniäiti antoi ensimmäisen poikalapsensa adoptioon toiseen osavaltioon. parinkymmenen vuoden päästä jäljitti tämän lapsensa ja meni parisuhteeseen tämän kanssa. Poika ei tiennyt että se on hänen Äitinsä, vaikka Äiti kyllä tiesi että se on hänen poikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ameriikasta oli juttua, että nuori romaniäiti antoi ensimmäisen poikalapsensa adoptioon toiseen osavaltioon. parinkymmenen vuoden päästä jäljitti tämän lapsensa ja meni parisuhteeseen tämän kanssa. Poika ei tiennyt että se on hänen Äitinsä, vaikka Äiti kyllä tiesi että se on hänen poikansa.

        Ei kai tuosa ole mitään väärää


    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe