Onko liian läheinen vaikka en tuntenut kauan heti rakkaus kipinöi.
Serkku vaimoksi?
17
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Laki ei sitä kiellä.ja jos ei oo ollut tekemisissä,niin siitä vaan
- Anonyymi
Voiko siskon ottaa vaimoksi? Jos ei ole tiennyt et se on sisko? Tai jos sisko ei ainakaan tiennyt? Pitääkö ottaa ero jos tietää jälkeenpäin ja jos muut ei tedä enkä kerro?
- Anonyymi
No kuule kerron sulle on aika rankka juttu. Sisko ei tiedä mutta meilä on eri äiti. Ei ole tullut mulle raskaaksi. Tuli raskaaksi veljelleen mutta niilä on eri isä. En tiedä tietäkö kumpikaan. En viiti kertua. En kerro paikkakuntaa muuta kaikki saattas arvata kuka olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule kerron sulle on aika rankka juttu. Sisko ei tiedä mutta meilä on eri äiti. Ei ole tullut mulle raskaaksi. Tuli raskaaksi veljelleen mutta niilä on eri isä. En tiedä tietäkö kumpikaan. En viiti kertua. En kerro paikkakuntaa muuta kaikki saattas arvata kuka olen
Montako sisarusta teitä on?
Onko kaikilla eri äiti? - Anonyymi
Jos kaikilla sisaruksilla eri äiti ja eri isä silloin ei mitä ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikilla sisaruksilla eri äiti ja eri isä silloin ei mitä ongelma.
No kuuleppa tuo asia ei ole ihan noin selvä. Menin ensin naimisiin ja kuulin sitte myöhemin pari huhua joita tarkistelin ja laskin asioita yhteen.Selvis site että mun vaimo on mun sisko puoli on eri äiti ja kun mun vaimola on laps niin se on oikeesti sen veli puolen kans tehty ja niilä on eri isä.Mutta ei enekää tiedä että näin on asiat menny. Voi hyvät ihmiset ei tuota voi kertua kellekään. Siinä suuttus liika moni ihimnen ja suku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuuleppa tuo asia ei ole ihan noin selvä. Menin ensin naimisiin ja kuulin sitte myöhemin pari huhua joita tarkistelin ja laskin asioita yhteen.Selvis site että mun vaimo on mun sisko puoli on eri äiti ja kun mun vaimola on laps niin se on oikeesti sen veli puolen kans tehty ja niilä on eri isä.Mutta ei enekää tiedä että näin on asiat menny. Voi hyvät ihmiset ei tuota voi kertua kellekään. Siinä suuttus liika moni ihimnen ja suku.
Hae akka toiselta puolen maapallua, varma on aina varma.
- Anonyymi
Ollaan seurustellut jo puol vuoden ajan.
Saako mennä naimisiin vai vaan rekisteriin parisuhde? - Anonyymi
Genetiikka ei suosittele.
- Anonyymi
Serkkuni on mies nii kuin minäkin.... Hyväksyykö laki senkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä mustalaisia on kuitenkin suhteellisrn vähän Suomessa ainakin. Kun kaikki avioituvat keskenään koko ajan, niin se mahdollisuus on olemassa, että liian läheisen sukulaisen kanssa menee avioliittoon. Lapset voivat saada vaikeita sairauksia. Kyllä noin läheinen sukulainen kuin sisar tai velipuoli on aivan liian läheinen avioliittoon js lasten hankkimista varten. Minä en menisi serkunkaan kanssa avioliittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä mustalaisia on kuitenkin suhteellisrn vähän Suomessa ainakin. Kun kaikki avioituvat keskenään koko ajan, niin se mahdollisuus on olemassa, että liian läheisen sukulaisen kanssa menee avioliittoon. Lapset voivat saada vaikeita sairauksia. Kyllä noin läheinen sukulainen kuin sisar tai velipuoli on aivan liian läheinen avioliittoon js lasten hankkimista varten. Minä en menisi serkunkaan kanssa avioliittoon.
Lisään vielä, että en menisi edes pikkuserkunkaan kanssa avioliittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten jos kumpikin serkku on miehiä?
Eli mun serkku ja pikkuserkku on miehiä.
Silloinko voi mennä naimiaisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sitten jos kumpikin serkku on miehiä?
Eli mun serkku ja pikkuserkku on miehiä.
Silloinko voi mennä naimiaisiin?Ole huoleti.Voit mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ameriikasta oli juttua, että nuori romaniäiti antoi ensimmäisen poikalapsensa adoptioon toiseen osavaltioon. parinkymmenen vuoden päästä jäljitti tämän lapsensa ja meni parisuhteeseen tämän kanssa. Poika ei tiennyt että se on hänen Äitinsä, vaikka Äiti kyllä tiesi että se on hänen poikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ameriikasta oli juttua, että nuori romaniäiti antoi ensimmäisen poikalapsensa adoptioon toiseen osavaltioon. parinkymmenen vuoden päästä jäljitti tämän lapsensa ja meni parisuhteeseen tämän kanssa. Poika ei tiennyt että se on hänen Äitinsä, vaikka Äiti kyllä tiesi että se on hänen poikansa.
Ei kai tuosa ole mitään väärää
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882