Hei! Olen ostamassa/hakemassa vanhaa Corvettea. Mitä vinkkiä antaisitte, ottaen huomioon että en osaa itse aittaa autoja?Haluan alkaa panostaa harrastukseen. Kiinnostaa erityisesti 69' Corvetet. En ole autoharrastaja tai -laittaja valmiiksi millään tavalla. Mutta ajatellut aina ja nyt vaimokin sanoi että se on pakko ostaa jos minä haluan. Ymmärrätte varmaan fiilikset tuon jälkeen.. Okei olet aina kimunnut sitä, sun pitä sitä saada... :D Vakavasti: Neuvot, varoitukset..jne? Ja jos on autoa myydä niin [email protected] .. Kiinnostunut vain kunnoltaan täydellisistä Corveteista. Kiitos etukäteen. :)
Vanhan Corveten osto
Anonyymi
3
61
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa runsaasti €uroja sekä kaupantekoon että auton ylläpitoon!
Muista käyttää asiantuntija-apua kaupan kohteen tarkastamisessa!
Äläkä unohda, että vuodelta 1969 oleva auto vaatii jatkuvaa ja hellää huolenpitoa, vaikka olisi miten hyvässä kunnossa. - Anonyymi
Pitää löytää joku hyvä jenkkiautojen korjausta osaava luottoasentaja, eikä pihistellä hänelle maksuissa. Vain sillä tavalla saa Corveten pidettyä ajokunnossa (eihän sitä hankita autotalliin seisomaan).
- Anonyymi
Kannattaa ostaa uusi auto liikkeestä, jos ei osaa korjata ja huoltaa vanhoja autoja itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045