Vanhan Corveten osto

Anonyymi

Hei! Olen ostamassa/hakemassa vanhaa Corvettea. Mitä vinkkiä antaisitte, ottaen huomioon että en osaa itse aittaa autoja?Haluan alkaa panostaa harrastukseen. Kiinnostaa erityisesti 69' + Corvetet. En ole autoharrastaja tai -laittaja valmiiksi millään tavalla. Mutta ajatellut aina ja nyt vaimokin sanoi että se on pakko ostaa jos minä haluan. Ymmärrätte varmaan fiilikset tuon jälkeen.. Okei olet aina kimunnut sitä, sun pitä sitä saada... :D Vakavasti: Neuvot, varoitukset..jne? Ja jos on autoa myydä niin micce84@gmail.com .. Kiinnostunut vain kunnoltaan täydellisistä Corveteista. Kiitos etukäteen. :)

3

<50

Vastaukset

• Varaa runsaasti €uroja sekä kaupantekoon että auton ylläpitoon!

Muista käyttää asiantuntija-apua kaupan kohteen tarkastamisessa!

Äläkä unohda, että vuodelta 1969 oleva auto vaatii jatkuvaa ja hellää huolenpitoa, vaikka olisi miten hyvässä kunnossa.

• Pitää löytää joku hyvä jenkkiautojen korjausta osaava luottoasentaja, eikä pihistellä hänelle maksuissa. Vain sillä tavalla saa Corveten pidettyä ajokunnossa (eihän sitä hankita autotalliin seisomaan).

• Kannattaa ostaa uusi auto liikkeestä, jos ei osaa korjata ja huoltaa vanhoja autoja itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1967