Vanhan Corveten osto

Anonyymi

Hei! Olen ostamassa/hakemassa vanhaa Corvettea. Mitä vinkkiä antaisitte, ottaen huomioon että en osaa itse aittaa autoja?Haluan alkaa panostaa harrastukseen. Kiinnostaa erityisesti 69' Corvetet. En ole autoharrastaja tai -laittaja valmiiksi millään tavalla. Mutta ajatellut aina ja nyt vaimokin sanoi että se on pakko ostaa jos minä haluan. Ymmärrätte varmaan fiilikset tuon jälkeen.. Okei olet aina kimunnut sitä, sun pitä sitä saada... :D Vakavasti: Neuvot, varoitukset..jne? Ja jos on autoa myydä niin [email protected] .. Kiinnostunut vain kunnoltaan täydellisistä Corveteista. Kiitos etukäteen. :)

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varaa runsaasti €uroja sekä kaupantekoon että auton ylläpitoon!

Muista käyttää asiantuntija-apua kaupan kohteen tarkastamisessa!

Äläkä unohda, että vuodelta 1969 oleva auto vaatii jatkuvaa ja hellää huolenpitoa, vaikka olisi miten hyvässä kunnossa.

• Anonyymi

Pitää löytää joku hyvä jenkkiautojen korjausta osaava luottoasentaja, eikä pihistellä hänelle maksuissa. Vain sillä tavalla saa Corveten pidettyä ajokunnossa (eihän sitä hankita autotalliin seisomaan).

• Anonyymi

Kannattaa ostaa uusi auto liikkeestä, jos ei osaa korjata ja huoltaa vanhoja autoja itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      66
      5190
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      58
      4628
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      123
      4579
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      338
      1907
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      85
      1533
    6. 92
      1494
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      235
      1380
    8. 323
      1097
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      971
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      51
      903
    Aihe