Me tääällä Thaimaassa

Anonyymi

Meillä on mukavaa!

Vai mitä Numpa tai Senssu?

21

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep näin on mutta hieman liian kuumaa mutta onneksi joka iltainen sadekuuro auttaa asiaa, puutarha sai eilen taas hieman tuta, kun hieman myrskysi...tuossa 4-5 välillä.

      • Anonyymi

        Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.

        Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
        Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.

        Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.

        Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
        Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.

        Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla?

        Lue poju Lapin kansaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.

        Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
        Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.

        Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla?

        googleko kertoi, resupeppu... eikö oo hieno ohjelma löytyy myös ubuntuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue poju Lapin kansaa.

        ollaanko peppusia toisillemme..
        N&S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollaanko peppusia toisillemme..
        N&S

        Khii jaii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ollaanko peppusia toisillemme..
        N&S

        Kakkatarhan vuokra Vitaran ratin takana mitä ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkatarhan vuokra Vitaran ratin takana mitä ollen?

        Bökäle..... Cakka Bökäle.


    • Anonyymi

      Oi jospa kerran sinne satumaahan käydä vois,
      Niin sieltä koskaan lähtisi en linnun lailla pois.
      Vaan siivetönnä en voi lentää vanki olen maan,
      Vain aatoksin mi kauas entää sinne käydä saan.

    • Anonyymi

      Muutama suomalainen on jäänyt Thaimaahan.

      Ei kuitenkaan kukaan "palstavaikuttaja", pääsisällöntuottaja on ollut virtuaaliThaimaassaan eli Niuvanniemen suljetulla jo reilut 10 vuotta.

    • Anonyymi

      Tuntuu hieman oudolta lukea näitä tärinoita kun jatkuvasti tahdotaan näiden Numban ja Senssun poistuvan, mutta kun eivät kirjoita, niin vallatonkaipuu voimamagneetin tavoin alkaa.

      • Anonyymi

        Nää on yx ja sama mielipuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on yx ja sama mielipuoli.

        Magneetti ..........?


      • Anonyymi

        Ai että pökäle, jaha, no mitens vauva uiskentelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että pökäle, jaha, no mitens vauva uiskentelee?

        Suomalaisen auton ratin puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisen auton ratin puolella.

        millainen on "suomalainen auto"?


      • Anonyymi

        Eikä edes oman vaan vuokra Vitaran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä edes oman vaan vuokra Vitaran.

        mutta oli kyllä hieno kuva missä oli kelahuora ja vuokravitara. näki että oli rahamiehen ottama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta oli kyllä hieno kuva missä oli kelahuora ja vuokravitara. näki että oli rahamiehen ottama.

        juu.... ihan melkei tuli kateellinen olo.


    • Anonyymi

      "Vain aatoksin mi kauas entää sinne käydä saan."
      Tein viime yönä haaveistani totta ja tein kauan haaveilemani googlematkan Thaimaahan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe