Meillä on mukavaa!
Vai mitä Numpa tai Senssu?
Me tääällä Thaimaassa
21
78
Vastaukset
jep näin on mutta hieman liian kuumaa mutta onneksi joka iltainen sadekuuro auttaa asiaa, puutarha sai eilen taas hieman tuta, kun hieman myrskysi...tuossa 4-5 välillä.
- Anonyymi
Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.
Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.
Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.
Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.
Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla?Lue poju Lapin kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä Hin lek Fain betonislummissa, jossa kerroit joskus vuokralla asuneesi, ei ole puutarhoja missään niissä taloissa, koska ne on vieri vieressä, niin että katot koskettelee toisiaan. Vain kahdessa niistä taloista (joen puolella) on uima-altaat eikä kumpikaan niistä ole suomalais-omistuksessa. Puutarhaksi ei voida laskea istutuksia rakennuksen sokkelin vieressä. Se on kukkapenkki korkeintaan.
Sadettako nyt odottelet, kun sinulla oli aiemmin automaattinen kastelujärjestelmä jota ohjaat mistä päin maailmaa tahansa älytabletillasi sikaria poltellen.
Tarina on muuttunut aika monta kertaa. Ensin kasvatit orkideoja, sitten vaimosi olikin varsinainen puutarhuri, sitten tuli älylaitteet jonka jälkeen varsinainen kukkatarha ja bisnes jossa on henkilökuntaakin töissä ja nyt odottelet sadetta taas.
Mitä muuta Paraisiin? Joko kohta pääsee vaimo leiskauttamaan saaren laiturin hyppytornista vailla vaatteita voltilla?googleko kertoi, resupeppu... eikö oo hieno ohjelma löytyy myös ubuntuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue poju Lapin kansaa.
ollaanko peppusia toisillemme..
N&S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaanko peppusia toisillemme..
N&SKhii jaii!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaanko peppusia toisillemme..
N&SKakkatarhan vuokra Vitaran ratin takana mitä ollen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kakkatarhan vuokra Vitaran ratin takana mitä ollen?
Bökäle..... Cakka Bökäle.
- Anonyymi
Oi jospa kerran sinne satumaahan käydä vois,
Niin sieltä koskaan lähtisi en linnun lailla pois.
Vaan siivetönnä en voi lentää vanki olen maan,
Vain aatoksin mi kauas entää sinne käydä saan. - Anonyymi
Muutama suomalainen on jäänyt Thaimaahan.
Ei kuitenkaan kukaan "palstavaikuttaja", pääsisällöntuottaja on ollut virtuaaliThaimaassaan eli Niuvanniemen suljetulla jo reilut 10 vuotta. - Anonyymi
Tuntuu hieman oudolta lukea näitä tärinoita kun jatkuvasti tahdotaan näiden Numban ja Senssun poistuvan, mutta kun eivät kirjoita, niin vallatonkaipuu voimamagneetin tavoin alkaa.
- Anonyymi
Nää on yx ja sama mielipuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on yx ja sama mielipuoli.
Magneetti ..........?
- Anonyymi
Ai että pökäle, jaha, no mitens vauva uiskentelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että pökäle, jaha, no mitens vauva uiskentelee?
Suomalaisen auton ratin puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisen auton ratin puolella.
millainen on "suomalainen auto"?
- Anonyymi
Eikä edes oman vaan vuokra Vitaran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä edes oman vaan vuokra Vitaran.
mutta oli kyllä hieno kuva missä oli kelahuora ja vuokravitara. näki että oli rahamiehen ottama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta oli kyllä hieno kuva missä oli kelahuora ja vuokravitara. näki että oli rahamiehen ottama.
juu.... ihan melkei tuli kateellinen olo.
- Anonyymi
"Vain aatoksin mi kauas entää sinne käydä saan."
Tein viime yönä haaveistani totta ja tein kauan haaveilemani googlematkan Thaimaahan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550