Sain tänään postissa Beritin uuden levyn "Kosketathan mua". Erilaista Beritiä, tyyli on vaihtunut, mutta ääni on edelleenkin hyvässä kunnossa. Kannattaa tutustua levyyn. Onko muut jo päässeet kuulemaan levyä?
Berit
8
610
Vastaukset
- Tepa
Posti toi levyn tännekin. Loistavaa lattaria, hienoja sovituksia ja upeasti soitettu Oikeilla Soittajilla. Muutama teos ei ihan uppoa näin ensikuulemalta, mutta kokonaisuus on hieno, kaikki kappaleethan ovat ns. lattarien evergreenejä.
Mua rakastathan (Quiereme mucho) Berit laulaa korvia hivelevän samettisesti ja yli päätäänkin koko levyn anti on laulullisesti paljon parempaa kuin taiteilijan aikaisemmissa tuotoksissa.- Kari
Kuka on berit ?
- tiedä?
Kari kirjoitti:
Kuka on berit ?
Einin poikapuoli...
- Katriina
Berit eli Tuula Etola s. 16.3.1949 Hankasalmella, katso uusin Hymy -lehti missä juttua Beritistä.
Sitten tiedät kuka hän on!!!!!!!!!! - pipo
Mitä tarkoitatte, että "posti toi"? Ootteko te jossain musakerhossa??
Joo uusin Hymy kannattaa lukea, kansikuvajuttu Beritistä! :) Aivan liian aliarvostettu ja liian vähän soitettu artisti.- Tepa
Täältä:
http://levykauppa.slv.fi/shopping_cart.php?sort=1a&osCsid=da53daa474b0a068ff386ccaeef6051b
Tuli sitten viikonlopun reissulla huomattua, että tuo Beritin levy on Keskisellä Tuurissa myynnissä hintaan 11,95€... Ovat kaiketi ostaneet aikamoisen määrän levyjä sisään, kun tuohon hintaan myyvät.
Toisaalta tuo olisi juuri se "siedettävä" hintataso uusille CD-levyille.
- Berit on POP
ihana lattarilevy iskelmäartistilta!! Valitettavasti jäi vähälle huomiolle. Ja kyllä: cd ei saisi maksaa yli 11,95! Levy-yhtiöt sahaavat omaa oksaansa. 22 euroa ON liikaa. Hyvä Berit ja Topi Sorsakosken levy-yhtiö! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635459Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193712Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172706- 1331996
- 161765
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171514- 951337
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171086- 681052
- 8787