Vasta valmistuneet ajoneuvoasentajat eivät osaa muuta asentaa kuin omiin romu-volvoihinsa laittomat pakoputki-järjestelyt. Mitään muita töitä ei nämä kylän raittia ilta-ja yö-kaudet häiriköivät teinit tule ikinä saamaankaan.
Hyvät jatko-opiskelut on käyty kylän ainoassa hinaamossa, jossa vuosikaudet on pidetty yllä tätä ”volvojen pakoputkien hajottamisen korkeakoulua” minkään instanssin puuttumatta asiaan. Vähintäänkin ympäristö-lautakunta voisi puuttua auton romujen kasoihin keskellä kirkonkylää ns korjaamon pihassa. Miksi tuollaiseen jatkuvaan häiriköintiin ei puututa !?!! Vanhemmat eivät itse ole mitään tietävinään eli ovat itse mukana tässä häiriköinnissä !!!
Uudet ajoneuvoasentajat
19
788
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kuitenkin, että kylällä on vielä teinejä. Jos heitä ei olisi, kuntalaisten ja päättäjien tulisi olla huolissaan. Viritettyjen Volvojen ääntely yöaikaan kertoo,
että täältä tullaan elämä ! Ennen nuoret viritteli mopoja, nykyisin autoja, koska niitä saa edellisesti. Ei ole huono harrastus ! - Anonyymi
Tulkaa ihmeessä kaikki mukaan jos kyseinen harrastustoiminta kiinnostaa? Tietenkin vaimolta lupa ja selvinpäin🤓. Itse olen valmistunut 5/20 ja menin suoraan töihin joten jospa asioista otetaan selvää ennenkun tullaan huutelemaan ANONYYMISTI.
Terveisin :VH - Anonyymi
Kateus on kantava voima😂
Paikallinen hinaamo EI sijaitse keskellä kirkonkylää, vaan teollisuusaluella kirkonkylässä.
Mielenkiinnosta kysyn, mikä niissä pakoputkissa häiritsee? Vai onko niin, että oma herranterttu ei ole joko kiinnostunut autoista tai ei vain yksinkertaisesti taidot riitä ” tunaamiseen”?
Olkaa onnellisia, että täällä niitä nuoria vastavalmistuneita veronmaksajia vielä on - toinen vaihtoehto voi olla pelkkä rollaattiriliikenne toritiellä.
Täällä on helppo huudella - käy ihmeessä pojille kertomassa huolesi ihan kasvotusten?
Jankon Betoni- Anonyymi
Missä niitä poikia saa tavata?
- Anonyymi
Komppaan Jankon vetoni erittäin vahvasti. Ei pahaa mieltän kannata täällä purkaan vaan vaikka suoraan päin naamaa, kyllä me ymmärrämme jos on paha mieli jos ei ikinä ole itse päässyt harrastamaan.
-Nirunaru veljekset - Anonyymi
Näen positiivisena, että nämä nuoret asentajat viettävät aikaansa autoja tuunatessaan - toinen vaihtoehto voisi olla se jatkuva baaritiskillä oluen kanssa notkuva nuori - voin helposti kuvitella, että tämänkin aloittaja viettää enemmän aikaa baaritiskillä, tai kalsarikänneissä kotisohvalla, kuin työelämässä??
- Anonyymi
Pitkän aikaan ollaan yritetty saada nuorille tilaa missä saa vapaasti harrastaa ilman häirikköä, vaan ei oo saatu muuta kun turhaa huutelua suomikaksnelosessa. Ja ennenkö joku väittää että mennään kylämälle päin radalle niin ei, sinne ei saa mennä ilman ratamaksua eikä siellä mopolla tee hevonpersettäkään.
-Silakan ja Vormiston Voima OY - Anonyymi
Antakaa poijjaat tolle ketjun aloittajalle mopo hetkeks lainaks, että kokisi kolmenkymmenen avioliittovuoden jälkeen edes kerran tyydytystä...vaikka vain vauhdista...
- Anonyymi
Harmaallapa, kun uninallekin on sen värinen.
- Anonyymi
Kuhmoinen on hyvä paikka...Ei itkua, parkua, kateutta, ilkeyttä....vaan väärän värisiä autoja....Eikö täällä valittajat oo täysiä luusereita?
- Anonyymi
Ääretön määrä iditomismia mahtuu pieneen kylään.
- Anonyymi
Muija käski sen nukkumaan, ei se enää vastaa....Tai sit ei äly riitä....
- Anonyymi
Tuu kyselijä illalla koulun pihaan, tai kerro osoitteesi, voimme me teillekkin tulla....juttelemaan, jos tarjoot pullakahvit...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057