Jyväskylän kerrostalokyttääjät?

Anonyymi

Onko täällä muita innokkaita kyttääjiä?
Kertokaa kokemuksia ja millainen asunto/taloyhtiö?
Onko asuntosi läpi talon, onko parveketta ja käytättekö mitään teknisiä apuvälineitä kyttäyksessä?

47

1196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa ei ole enää kyttäämisestä kyse vaan vainoamisesta ja se on häätö jos Naapuria ruvetaan 24/7.kyttäämään.

• Anonyymi

Todista kyttääminen, osaava kerrostalokyttääjä toimii näkymättömäksi.

• Anonyymi

Jep

• Anonyymi

Kyttäysveteraani heitti aina kissan ovenraosta portaikkoon kun kuuli askelia portaista,siten hän sai syyn työntää naamansa ovenrakoon ja tarkkailla,kuka kulkee.

• Anonyymi

Minä en kyttää kerrostaloja ,

• Anonyymi

Vaan kyttäät roskiksia missä olis tyhjä vapaana

• Anonyymi

Mikään ei ole niin kivaa ajanvietettä kuin ikkunoista käyttäminen, perjantai ja lauantai-illat on kiirettä, syönkin ikkunan edessä tai parvekkeella ettei jää mitään näkemättä tai kuulematta, reilulla kolmella kympillä ostin netistä salakuuntelu laitteen, tosi hyvin kuulee puheen kaukaa parkkipaikalla eikä ole iso laite, laitteessa on kuulokkeet ja äänen tallennus mutta äänentallennus aika oli vain niin lyhyt että tein muutoksen, kytkin sanelukoneen kuuntelulaitteeseen. Lisäksi kun on kiikari niin hyvä setti vakoiluun. Vielä kun ostan sellaisen seinän läpi-kuunteluvehkeen niin kyttääminen saa uusia ulottuvuuksia. Pieni kaapelin päässä oleva erikoiskamerallekin ehkä olisi käyttöä,voisi ujuttaa kameran parvekkeen raosta niin näkisi mitä alemmalla partsilla tapahtuu.

• Anonyymi

Miksi en saa vapaasti ryypätä ja riehua kerrostalossa?

• Anonyymi

Se ei kuule riitä jos vaan vuokran maksat ja sitten saat tehdä mitä huvittaa.
        Paitsi onnistuuhan se jva:n taloissa missä isännöitsijä ei perusta tuon taivaallista häiriköistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei kuule riitä jos vaan vuokran maksat ja sitten saat tehdä mitä huvittaa.
        Paitsi onnistuuhan se jva:n taloissa missä isännöitsijä ei perusta tuon taivaallista häiriköistä.

Siksi meitä kerrostalokyttääjiä on jotka valvoo taloyhtiössä häiriköitä ym.
        Poliisille lähtee rikollisista äkkiä nettivinkki tai jopa hätänumeroon ilmoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi meitä kerrostalokyttääjiä on jotka valvoo taloyhtiössä häiriköitä ym.
        Poliisille lähtee rikollisista äkkiä nettivinkki tai jopa hätänumeroon ilmoitus.

Joopa joo ja sitten sinivuokot käy vähän ojentamassa Kyllä tää on nähty en muuttaisi ikinä kaupungin vuokra kämppään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo ja sitten sinivuokot käy vähän ojentamassa Kyllä tää on nähty en muuttaisi ikinä kaupungin vuokra kämppään.

Hyvä! Pysy vaan pois kaupungin vuokrakämpistä, tosin meitä kerrostalokyttääjiä on kaikissa kerrostaloyhtiöissä.

• Anonyymi

Ei tää Salminen minkä tiedän niin oo kyttääjä, riittää omassa elämässäänkin touhua-

• Anonyymi

Huolehtiminen lähimmäisistä ja heidän hyvinvoinnistaan kuuluu automaatisesti kerrostalossa asumiseen. Jos joku yrittää elää omaa piiloelämäänsä, niin hän on erityisen tarkkailun alla. Saattaahan hän olla vaikka vaarallinen anarkisti tai huumekauppias. Sen vuoksi myös kaikki vierailijat ovat tarkkailun alla.

• Anonyymi

Kun aikansa asuu ei edes tarvitse kytätä tietää kuka milloinkin tulee ja menee ja on hereillä helppoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun aikansa asuu ei edes tarvitse kytätä tietää kuka milloinkin tulee ja menee ja on hereillä helppoa

Ei se noin mene! Kyllä pitää kytätä koska joidenkin luona ramppaa jos jonkinlaista hiihtäjää, kaikkea pitää kytätä vaikka olis asunut kymmenen vuotta samassa asunnossa, vuokralaiset vaihtuu jne.
        Kiikaroin aina kuka mitäkin kaupasta muovikassissa kantaa, kaljatölkit ja pullot näkyy muovikassin läpi. Viinakaupan muovikassit tunnistan.

• Anonyymi

Tarkkaile naapuriasi, sillä naapurisi saattaa tarkkailla sinua.😂

• Anonyymi

Naapurini kyttää ketä mun luonna käy ja sitten soittelee ympäri kyliä.

• Anonyymi

Minä vietän aikaa aamusta iltaan taloyhtiömme piha-alueella joten kuulen lähes kaiken mitä ihmiset ulkona puhuvat. Olen tätä varten hankkinut eräänlaisen kuulokojeen.

Harrastin joskus ihmisten kuuntelemista heidän ulko-oviensa takana mutta jäin siitä niin monta kertaa kiinni, että sain varoituksen ja poliisikin otti minuun yhteyttä asian tiimoilta.

• Anonyymi

Minulla on asuttamassani talossa kaksi luottokyttääjää apuna. Hieman vanhempia rouvia joilla on kotona jo hieman liian seesteistä makuuhuoneessa. Pidän heistä hyvää huolta ja siinä samalla kuulen oman tiedusteluni lisäksi valtavasti ihmisten asioista.

• Anonyymi

Jos pääsee käymään naapurin asunnossa niin sinne voi piilottaa salakuuntelu laitteen, sitten vaan kännykällä soitto laitteeseen on voi kuunnella naapuria.

• Anonyymi

Ei ole jäänyt yritykseksi, siimalla olen parvekkeen lattian ja seinän raosta laskenut kokeeksi salakuuntelu laitteen naapurin juoppojen parvekkeelle, ovi kun on auki niin kuuluu keittiöstä saakka puhe selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole jäänyt yritykseksi, siimalla olen parvekkeen lattian ja seinän raosta laskenut kokeeksi salakuuntelu laitteen naapurin juoppojen parvekkeelle, ovi kun on auki niin kuuluu keittiöstä saakka puhe selvästi.

Ohi..tämän laskin kaapelikameran naapurin ikkunan taakse, oli päikkäreillä makkarissa, jalat näin kun makoili sängyssään!! En uskaltanut vielä tiirailla enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi..tämän laskin kaapelikameran naapurin ikkunan taakse, oli päikkäreillä makkarissa, jalat näin kun makoili sängyssään!! En uskaltanut vielä tiirailla enempää.

Hähää, ettepä tiedä missä kerrostalossa kyttään! Yhden pisteen vihje, parvekkeen edessä kaksi mäntyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hähää, ettepä tiedä missä kerrostalossa kyttään! Yhden pisteen vihje, parvekkeen edessä kaksi mäntyä!

Kyllä se on aina tiedetty vainoojille koittaa häätö niin myös sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bööhöhööö aina vaan paranee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on aina tiedetty vainoojille koittaa häätö niin myös sulle.

No kerropas syy miksi minut häädettäisiin?

• Anonyymi

Kivistöllä eräässä taloyhtiössö (omistus) erittäin aktiivinen pihakyttääjä. Päivittäin kiertää yhtiön pihoja vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Minä taas tarkkailen milloin asukkaat ovat lokeroistaan matkoilla, töissä tai mökillä. Sitten ilmoitan pomolle kuinka kauan suunnilleen kämppä on tyhjä. Firma hoitaa sitten käytännön projektin.

• Anonyymi

Tuollainen mulla!

Nigade 5,5mm FullHD endoskooppi 4,3" näytöllä!

• Anonyymi

Viemäritukosten tarkastamiseen tarkoitettu halpa laite. Taidat olla hyhhyh- miehiä.

• Anonyymi

Jos on vuokransa maksanut niin muille ei kuulu pätkääkään miten elää.

• Anonyymi

Kyllä se kuuluu, kerrostalossa on asumissäännöt ja se koskee myös sinua jollet sitä tiennyt, mistähän peräkorven lahosta mökistä olet tullut kun olet noin juntti, lippalakkijuntti, onko lippalakkisi joku valtran lakki?

• Anonyymi

Kyllä kuuluu. Valitettavan usein myös kuuluu, nimittäin korviin. Myös kerrostalon imago kärsii jos siinä asuu yksikin Kelan mannekiini tai yläpääkuntoutuja.
      Myös alkoholinkäytön tarkkailu on tärkeää jo yhteiskunnankin kannalta, samoin huumeiden käytön. Tarkkailtavat saattavat aiheuttaa vaaratilanteita muillekin asukkaille esim. sammumalla lattiakaivonpäälle oksennellessaan tai polttamalla kämppänsä kuvitellessaan olevansa jeesus.

• Anonyymi

Siksi meitä kerrostalokyttääjiä on, tarkkailemme asukkaita ja heidän asumistaan, rikkeistä ja häiriöistä ilmoitamme isännöitsijälle ja tarvittaessa poliisille. Minä olen sellainen että pienimmästäkin rikkeestä lähtee ilmoitus eteenpäin.
        Olen antanut poliisille "virka-apua" monta kertaa ja nettivinkkinä laittanut tietoja rikollisesta toiminnasta liitteenä valokuvia ja videoita, jopa autolla olen seurannut rikollisia ja huumeiden käyttäjiä sekä viina välittäjiä kaupungilla. Jännä harrastus.

• Anonyymi

Valvoo huoltomiesten toimintaa, ettei ruohoa leikatessa jää heinänkorsia seinustoille. Heh, heh, hee..

• Anonyymi

Tässä kerrostalossa missä itse asun on erittäin innokas kyttääjä. Pappa 🧓 ramppaa ku mielenköyhä eestaas rappusissa ja välillä kuuntelee kuuluuko mistään mitään.
        Mutta suotakoon se hänelle huvittaa vaan

• Anonyymi

Autoin naapuri kun hän toi uuden sängyn itselleen. Laitoin samalla mikrofonin seslongin pohjaan, humaamattomaan paikkaan. Nyt se sitten selviää on ne vain suuria puheita lenkkisaunassa!

• Anonyymi

Voihan se osakkeen arvokin alentua, jos talosta kuuluu asumisen ääniä. Heh.

• Anonyymi

Kyttääminen kuuluu kerrostaloasukkaan perusoikeuksiin.

• Anonyymi

Kerrostalokyttääjän perusvarustukseen kuuluu kiikarit, muistivihko, nauhuri, digitaalinen ovisilmä ja puhelin.

• Anonyymi

Kiikari on ahkerassa käytössä, mulla kiikareita kaksi, toinen makuuhuoneessa ja toinen olohuoneessa/keittiössä.
        Kyllä hyvä lisävaruste on parabolisella peilillä varustettu herkkä mikrofoni, moni firma myy sellaista, todella hyvin kuulu normaali puhe vastapäisestä talosta, jos vain esimerkiksi keittiön tuuletusikkuna tai parvekkeen ovi on auki niin kuuluu puhe sisältäkin aivan kuten vieressä puhuisi. Kädet täristen kuuntelen joskus ääniä makuuhuoneesta😁

• Anonyymi

Pääsipä unohtumaan pimeänäkölaitteet ja stetoskoopit. Käteviä laitteita.

• Anonyymi

Stetoskooppi on mutta ei pimeänäkölaitetta, sitä ei tarvitse koska on ulkona valaistus. Stetoskooppi ostin motonetistä.
        Mulla kuluu yhtenä viikonloppuna sukat kantapäistä rikki kun kävelen olohuoneen ikkunan, keittiön ikkunan ja makuuhuoneen ikkunan väliä.
        Välillä oikein kiirekin, eväät yleensä teen jääkaappiin valmiiksi ja lataan kahvinkeittimen perjentai-iltana noin kello 18.00. sydän oikein jyskyttää innosta kun oikein kiire on kun pitää kaikki nähdä ja kuulla. Yksinäistä hommaa mutta kivaa.

• Anonyymi

Kyttääminen on aika yksinäistä touhua.

• Anonyymi

Vastaa itse itsellesi, niin saat lisää bointseja.

• Anonyymi

Kerrostalokyttääjät viihtyy yksinään. Se kyttääminen viihdyttää.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35