Ja useamman kerran päivässä. Onko windows95 päivitykset vaiheessa suolihuuhtelu24:ssä?
Jokin meni pieleen
7
1249
Vastaukset
Moikka! Lähettäisitkö ystävällisesti kuvakaappauksen virhetilanteesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected], jotta asiaa voidaan tutkia tarkemmin?
Kiitos!
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi- Anonyymi
Tuo on se sama virhetilanne, josta valehtelitte aiemmin, että se tarkoittaisi kirjoittajan olevan bannattu. Jotenkin se banni vaan poistuu kun sivun lataa uudelleen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on se sama virhetilanne, josta valehtelitte aiemmin, että se tarkoittaisi kirjoittajan olevan bannattu. Jotenkin se banni vaan poistuu kun sivun lataa uudelleen.
Moi! Jos "banni" poistuu sivun uudelleen lataamisella, niin silloin kyseessä ei ole banni, vaan jotain muuta. Kaikissa ongelmissa kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä palautelomakkeella
- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Jos "banni" poistuu sivun uudelleen lataamisella, niin silloin kyseessä ei ole banni, vaan jotain muuta. Kaikissa ongelmissa kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä palautelomakkeella
Aiemmin väititte, että se on nimenomaan merkki bannista. Mikä muuttui tuon tiedon ja tämän uudemman välillä?
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin väititte, että se on nimenomaan merkki bannista. Mikä muuttui tuon tiedon ja tämän uudemman välillä?
Moi! Jokin meni pieleen - virheilmoitus voi tulla myös muista virhetilanteista kuin bannista. Jos käyttäjä pystyy kirjoittamaan palstalle, hän ei luonnollisesti ole bannissa, vaikka saisi kyseisen ilmoituksen. Epäselvissä tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä käyttäjätukeen
Terkeuin,
Emma,
Suomi24-tiimi" target="_blank" class="premium-link">palautelomakkeella- Anonyymi
suomi24 kirjoitti:
Moi! Jokin meni pieleen - virheilmoitus voi tulla myös muista virhetilanteista kuin bannista. Jos käyttäjä pystyy kirjoittamaan palstalle, hän ei luonnollisesti ole bannissa, vaikka saisi kyseisen ilmoituksen. Epäselvissä tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä käyttäjätukeen
Terkeuin,
Emma,
Suomi24-tiimi" target="_blank" class="premium-link">palautelomakkeellaNo se nyt on ilmiselvää, että se tulee jostain muusta syystä kuin bannista. Banni oli vain keksimänne hätävalhe. Mitäs jos ottaisitte pikku diagnoosisession järjestelmän kanssa, selvittäisitte ongelman syyn, ja korjaisitte sen?
- Anonyymi
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514