Mulla on MSI:n KT3 Ultra 2 emolevy ja se tukee ddr333 muisteja.
Kysymys kuuluu että toimiiko siinä DDR400 muistit, siis jos mun emoon laittaa entisen 256mb DDR333 muistin kanssa uuden kamman 512mb DDR400:sta niin toimisiko mun kone sitten DDR333 nopeudella 768mb.
Tunnistaako KT333 emo DDR400:sta ollenkaan vai pystyykö se käyttämään sitä DDR333:sena?
DDR333 JA DDR400 yhdessä
2
649
Vastaukset
- Näinhän se on
ne ainakin toimivat yhdessä mutta käytännössä voi olla ettei toimikaan. Osta saman valmistajan kampa kuin koneessasi on niin voi toimia paremmin.
"toimisiko mun kone sitten DDR333 nopeudella 768mb" Siis tota saiskos saman suomeksi ????
Muistit toimisivat 333 MHz nopeudella koska emo ei tue nopeampaa ja vaikka tukisikin nopeus määräytyy hitaamman muistikamman mukaan
"Tunnistaako KT333 emo DDR400:sta ollenkaan vai pystyykö se käyttämään sitä DDR333:sena?" Kyllä tunnistaa ja käyttää sitä 166*2 MHz nopeudella - toimii
sun emo ei ees tue ddr400 niin se toimis ddr333 vaikka ei ois tota ddr333 kampaa.
mutta juu toimii sitten 768mekaa ddr333 nopeudella.
"Tunnistaako KT333 emo DDR400:sta ollenkaan vai pystyykö se käyttämään sitä DDR333:sena?"
jossei se tunnistais sitä nii eihä se vois käyttää sitä minään ddr:nä :P mutta tunnistaa sen ddr333, eli kaikki toimii. muisti sisään vaan! ei 333 ole yhtään huonompi kuin 400. peleissä enemmän ratkasee mikä cl muisteissa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390