Onko puhelimessanne Whatshapp

Anonyymi

Yritin asentaa Whashappia. Olisin Radio Suomeen huiskaissut mielipiteen. Puhelimeen tuli tyrkylle kaikenlaista sotkemaan jo siinä vaiheessa kun sain W- asennuksen alun esille. Laitoin pari kertaa puhelimen pois päältä kun outojen ohjelmien asennukset täyttivät koko ruudun enkä saanut niitä pois päältä, oli vai mahdollisuus - asenna - asenna pyöhemmin. Luovutin. Pitää taas pyytää viisaampi asentamaan.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelimeen en ole edes kokeillut mutta tablettiin asennus toimi tosi hyvin Google playstä ilman ylimääräisiä tyrkytyksiä tämmöseltä 60 mummoltakin :) tosin käytän sitä vain lapsenlasten kanssa videopuheluihin :)

vn

• Anonyymi

Minä luovuin koko systeemistä, tulen hyvin toimeen ilman mokomaa , tekstarit ja sähköposti riittävät niin ja tietysti perinteinen puhuminen.

• Anonyymi

Whashapp lähti helposti pelittämään. Nykyään se on minulla lähes päivittäisessä käytössä.

• Anonyymi

Tämä tilaisuus meni nyt ohi mutta uusia tulee. Radio Suomeen piti ainoastaan Whatsappilla vastata, mitä laittaisin kesäkassiin. Joku ihana Metsämummu voitti isosta vastaajamäärästä. Hän laittaisi, en kokonaan muista mutta ainakin evästä, hyvää mieltä ja mörönkarkoitusloitsun. Se meni toimittajiin kuin häkä. Viesti oli kaikinpuolin hyvin ja miellyttävällä äänellä esitetty ja jäi vähän vaivaamaan kun se ääni oli minulle tuttu. Ettei vain olisi jonkun retkueen osallistuja, jossa olisin ollut mukana, esim. Suomen Ladun.

• Anonyymi

Suku ja lapset saavat tyytyä siihen kun suvaitsen nostaa peeppeni penkistä ja lähteä suomi kierrokselle 1 - 4 kertaa vuodessa ja käyn wätsäämässä naamani näytille henkilökohtaisesti.
      Tosin suurin osa asuu myrkkyalueella (uusimaa), että en viitsi sinne tunkeutua tieten tahtoen juuri nyt vaikka rajotteita ei olekaan - enkä tosin välittäisi rajotteista. Mutta olen itserakas paskiainen, jotta oma etu on etusijalla tietenkin, en anna taudeille mahdollisuuksia.

• Anonyymi

On.. ja tiedän iäkkäämpiäkin. Ryhmiä voi perustaa, itellä vaan yksi. Jos jotain sopii, haluaa kertoa läheisille, ei tarvitse erikseen kaikille laittaa.
      Erityisesti kuvien suosijoille hyvä, normi txt-viestit lähes jääneet.
      Sitä en tiedä, miksi lataaminen ei onnistu, oisko pitänyt laittaa se asenna...

• Anonyymi

Se pitää asentaa, koska on sovellus.
        Meillä sisarten kanssa on oma ryhmä, asiat hoituvat siellä, ei jokaiselle tarvitse erikseen viestittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitää asentaa, koska on sovellus.
        Meillä sisarten kanssa on oma ryhmä, asiat hoituvat siellä, ei jokaiselle tarvitse erikseen viestittää.

Siellä on vakoilua , pitää julkaista kaikki puhelinnumerosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hlökohtaisia tietoja. Ainakaan tilinumeroita, itsellä ollut aika pitkään.
        Paljo kuvia sen kautta kiertänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulta ole kysytty kuin yksi ja ainoa puhelinnumero, sekin on prepaid.

• Anonyymi

Ei ihme, jos yritit asentaa Whashappia. Virallinen Whatsapp ladataan Google playsta, eikä siinä muistini mukaan tule mitään outoja ohjelmia.

• Anonyymi

Kerran yritin ja luivuin, kun vaativat kaikkia puhelimeni numeroita siis tallennettuja noin 50 .
        Tuo sieltä google kaupalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen