Koronan aiheuttamaa yhdenvertaisuutta.

Anonyymi

Thaimaassa on ryhdytty valmistelemaan säännöstä maailmanlaajuisen rasismin lopettamiseksi esimerkillisesti.
Koronan jälkeen suomi-thimaamatkailulle tulee samat säännöt kuin Thaimaa-suomimatkailulle.
Tämä jälkeen juntin tulee saada lomaheilaltaan kutsukirje ja taloudellinen sitoumus toimitettavaksi kirkonkylän Thaimaan Suomen suurlähetystöön anomuksellaan saada piipahtaa Pattayalla.
Tämä tosin ei koske koko Thaimaata vaan ainoastaan Pattayaa.
Juntin matkailu paperiasioissaanpääkaupunkiin ainakin aiheuttaa kotimaan matkailua ja voi samalla käydä vaikka Suomenlinnassa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut matkailee Suomessa kyllä. Niin mekin aikoinaan ja paljon. Onhan meillä mökkikin hienolla paikalla Etelä-Savossa kirkasvetisen vesistön äärellä.

Suomessa on paljon upeita paikkoja, historiallisia kohteita ja luontoa, jota varsinkin aasialaiset pitää eksoottisena ja arvostaa suuresti. Japanilaiset ja kiinalaiset ovat intoa täynnä jo Lahden satamassa.

Lappi taasen on eksoottinen, tunnettu ja kuuluisa kaikenmaalaisten mielissä. Maailman rikkaimmat ja kauneimmat on siellä vierailleet.

Suomen linnat on nähtävyyksiä kaiken maalaisille ja yleissivistyksen kannalta jokaiselle suomalaiselle. Me ollaan lasten kanssa käyty ainakin neljässä suomalaisessa linnassa. Savonlinna kenties upein ja kiehtovin tarina.

Saaristo on aivan mahtavaa, varsinkin pienveneellä. Jurmoon (Suomen eteläisin asuttu saari) pääsee reittipaatilla kesäisin. Ainutlaatuinen kokemus, kuin olisi toisella planeetalla. Itse kävimme siellä omalla veneellä kahdesti, kuten myös Ahvenanmaalla.

Isoja risteilyaluksia Itämerellä monet ulkomaalaiset eivät ole koskaan kokeneet. Hieno kokemus sekin ja yhtään huonoa risteilyä en muista. Aina ollut kivaa joko pariskuntana, kavereiden kesken, työporukalla tai lasten kanssa. Tunnelmaa piisaa.

Tallinna on kaunis kesällä ja talvella. Hyvä palvelu ja mukava meininki.

En ole käynyt Kanarian saarilla koskaan, mutta kukaan ei ole valittanut että olisi ollut jotenkin ikävä reissu. Siispä sekään ei ole mitenkään aliarvostettu kohde.

Välimeren kohteissa on tullut käytyä niin lentäen kuin moottoripyörilläkin. Mielettömän hienoja reissuja! Paljon muistoja ja valokuvia. Rakkaita muistoja. Siellä on tehty tyttäremmekin ja vietetty laatuaikaa.

Paljon hienoja kohteita ihan lähellä ja kaukana Suomesta ja Suomessa. Kotinurkilla aikoinaan aurinkoisen kallion päällä istuskellessa, eväitä syödessä ja puron liplatusta kuunnellessa on vietetty monia hienoja hetkiä.

Kanoottiretket, kalaretket Kainuun joissa, koskissa ja järvissä. Unohtumattomia reissuja. Lapin moottorikelkkareissut omatoimisesti hyvässä seurassa. Onko parempaa tai kaunis kesäpäivä Kaivopuistossa kuohuviinin ja eväiden kera?

Elämyksiä on kaikkialla ja kaikille. Paitsi aloittajalla on vain mielikuvitus- Thaimaa.

Ei tällä Thaimaalla ole mitään lisäarvoa, jos tätä ei hyödynnä, jos tähän ei tutustu, kunnioita, perehdy kulttuuriin ja tapoihin. Etäsyydet on täällä pitkiä ja kuumuudesta on usein harmia, jos pitäisi jotakin ulkosalla tehdä. 8 tuntinen työpäivä ulkona farangille on täysin ylivoimainen rasti.

Se on asenne- ja aktiivisuuskysymys. Sisällä voi kököttää missäpäin maailmaa tahansa netissä istuen. Sitä varten ei tarvitse matkustaa.

T 2010

• Anonyymi

Jaahans, vai omalla paatilla ja melkein avomerellä asti? Itse en uskaltaisi tuohon ryhtyä....? Jos en tietäisi edes mikä on suomen eteläisin saari???

Tokihan Jurmossa asuu kesäisin vain lampaita, siis niitä eläimiä, jotka sanovat mää.

Me kävimme jurmossa merivalvonta leirillä, palvellessani Utön saarella, joka on suomen eteläisin asuttu saari...????
        En nyt väitä, ettet osaisi navigoida. Olisihan se kuitenkin hyvä tietää, että mihin navigoi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahans, vai omalla paatilla ja melkein avomerellä asti? Itse en uskaltaisi tuohon ryhtyä....? Jos en tietäisi edes mikä on suomen eteläisin saari???

Tokihan Jurmossa asuu kesäisin vain lampaita, siis niitä eläimiä, jotka sanovat mää.

Me kävimme jurmossa merivalvonta leirillä, palvellessani Utön saarella, joka on suomen eteläisin asuttu saari...????
        En nyt väitä, ettet osaisi navigoida. Olisihan se kuitenkin hyvä tietää, että mihin navigoi?

Krtassakin tuo näkyy, mutta ilmeisesti olet yhtä pätevä rannikkolaivurina, kun kaikessa muussakin mitä teet? Et tarvi merikarttoja, etkä muitakaan karttoja veneillessäsi "veneelläsi" suomen vaikeakulkuisessa ulkosaaristossa?

Tuo, ettet tiennyt Utön olevan suomen eteläisin asuttu saari, kertoo myös suunnattomasta kiinnostuksestasi ja tietämyksestäsi saaristoveneilystä???

Vai kertooko se todellisuudessa, sanonko mistä? No en sano.

• Anonyymi

Senssun vihapurkaus meni taas ihan ketuilleen kun kymppi kirjoitti asiallisen ja hienon tekstin matkailusta. Merta edemmäs ei todella tarvi lähteä kalaan. Suomessakin on vaikka ja mitä.

• Anonyymi

Kuinkas nämä suomi24 matkat jotanitse näytät harrastavan 24/7,..?

• Anonyymi

Resupetteri mä olen jo täällä.. voin vakuuttaa että olen

The Origaami NumbDoll

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

The Origaami NumbDoll

Oot ollut 5,5 vuotta jo täällä. Olisko vaihtelua jos kävisit ulkona joskus?

• Anonyymi kirjoitti:

The Origaami NumbDoll

Et ole minä olen, voin vakuuttaa. sinä olet vain halpa kopio

• Anonyymi
        Numball kirjoitti:

Et ole minä olen, voin vakuuttaa. sinä olet vain halpa kopio

Olet olet ja nimenomaan vain ja ainoastaan olet. Sisätiloissa ja suomikaksnelosella. Huikea saavutus. Nyt jo siis 5,5 vuotta elämästäsi, kenties pidempäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet olet ja nimenomaan vain ja ainoastaan olet. Sisätiloissa ja suomikaksnelosella. Huikea saavutus. Nyt jo siis 5,5 vuotta elämästäsi, kenties pidempäänkin.

Kauankos tämä 28x / Nasu ja hänen faninsa ollut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauankos tämä 28x / Nasu ja hänen faninsa ollut ?

Hänellä ja varmaan muillakin on sentään muutakin elämää ja nazi on Pattayan konkari ja tämä on Pattayan palsta. Hänellä on siis hyvä syy tänne kirjoitella Pattayasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ja varmaan muillakin on sentään muutakin elämää ja nazi on Pattayan konkari ja tämä on Pattayan palsta. Hänellä on siis hyvä syy tänne kirjoitella Pattayasta.

Minkä värinen kieli sinulla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla on "pari" miljonääriä joiden tieto thaimaasta on monien vuosien takaa. Onhan se hyvä että on palstalaisia joilla on tuoretta tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyy Bökäle.... Cakka Bökäle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla on "pari" miljonääriä joiden tieto thaimaasta on monien vuosien takaa. Onhan se hyvä että on palstalaisia joilla on tuoretta tietoa.

Kannattaa laittaa myös tuo sana "tieto" lainausmerkkeihin. Noiden jutut kun on suoraan 90-luvun suomalaisten rekkamiesten krouvissa kuultua kolmannen käden tietoa johon on laitettu mukaan pläjäys omaa katkeruutta ja saamattomuutta, joukko urbaaneja legendoja ja toiveajattelua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2920
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1686
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1567
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1384
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      402
      1308
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1089
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1047
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe