Paikasta on tullut valitettavasti koirien uittopaikka.
Kahtoilampi ja koirat
21
82
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs valitettavaa siinä on, hyvä vaan kun rekut pääsee uimaan kesäkelillä?
Koirat ei edes pissaa vesistöihin kun se ei koirilta onnistu toisin kuin ihmiset jotka pissaa ja paskoo uidessaan heti kun silm välttää....!
Taas jotain pikkuihmisten pikkusieluisuutta tämänkin avauksen valitus, mene uimahalliin jos kloorikylpyyn haluat mennä !- Anonyymi
Vie se rakkis sinne klooriveteen. Perse sillä on niin paskassa kuitenkin. Voishan sinne ihan oman altaan laittaa rakeille ja omistajat samaan altaaseen.
- Anonyymi
Mun hauveli kyllä kakkii sinne, ei pysty pidättään
- Anonyymi
Haluaisin kyllä tietää paljonko kolibakteerit vedessä lisääntyvät kun pulikoi koira vs ihminen. Jos ihminen on vain paperilla levittänyt paskaa eikä käyttänyt bideesuihkua voi olla että koira on jopa hygieenisempi olento lukuunottamatta jotai dobermanneja joilla täytyy olla ihmisen kokoinen persreikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kyllä tietää paljonko kolibakteerit vedessä lisääntyvät kun pulikoi koira vs ihminen. Jos ihminen on vain paperilla levittänyt paskaa eikä käyttänyt bideesuihkua voi olla että koira on jopa hygieenisempi olento lukuunottamatta jotai dobermanneja joilla täytyy olla ihmisen kokoinen persreikä
Eikö mene ihan järkeen että koirille on omat uittopaikat.
Onkohan tutkittu koiranomistajien äo:ta. Olis mielenkiintoista kuulla . On se äo varmaan koiran tasolla ainakin kun hihnan päässä saa olla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pyyhkiikö joku sen koiran persuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen kokoinen persereikä?
Toivottavasti puhutaan kääpiöstä, jos ei niin tuon kokoiseen persereikään sujahtaa helposti pari auton rengasta... puhuttakaan mitä tuliaisia amsterdamista voisi tuoda - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mene ihan järkeen että koirille on omat uittopaikat.
Onkohan tutkittu koiranomistajien äo:ta. Olis mielenkiintoista kuulla . On se äo varmaan koiran tasolla ainakin kun hihnan päässä saa ollaMinusta koirat ovat useimmiten fiksumpia kuin omistajat. Mitä isompi koira sen isompi omistaja ja isompi uho, valitettavasti.
Itselläni pikkuinen koira ja käytän näitä luvallisia uintipaikkoja ja mökillä omaa rantaa.
- Anonyymi
Koiran peräpää on kyllä puhdas ulostuksen jälkeen ilman pyyhkimistäkin,toisin kuin ihmisillä. Koirien paskoasento ja suolen kääntösupistus ei levitä paskaa pitkin persposkii niinkuin kuraperä ihmisillä. Tarkkaileppa huviksesi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta😁. Olenkin joskus ihmetellyt miksi koiran omistajat tuijottaa sitä paskomistapahtumaa😁. Tosi herkeämättä😁. Kait siitä jonkun tyydytksen saa
- Anonyymi
Tein juuri terveys/ympäristöviranomaisille ilmoituksen. Hml:n kaupungin palautepalvelu on yksinkertainen ja toimiva. Kannattaa tutustua.
- Anonyymi
Joku oli sinne eilen illalla heittänyt jotain ruuan palasia. Vesirotille ainakin maistui. Olisko ne ollut näitä linnunruokkijoita.. Tuommonen vesirotta puraisi uimaripoikaa yksi iltapäivä.
- Anonyymi
Nyt jos hurtta alkaa kuolaamaan veristä vaahtoa voipi syyllinen löytyä jopa tältä palstalta. Tämmöinen sairas koiravihaaja olisi syytä saada kiinni.
- Anonyymi
vesirotta? mikäköhän sekin on? :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vesirotta? mikäköhän sekin on? :))
Voisit vaikka goolota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jos hurtta alkaa kuolaamaan veristä vaahtoa voipi syyllinen löytyä jopa tältä palstalta. Tämmöinen sairas koiravihaaja olisi syytä saada kiinni.
Niin, mieti miksi koiria vihataan niin paljon. Olisiko koiran omistajan syytä katsoa peiliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mieti miksi koiria vihataan niin paljon. Olisiko koiran omistajan syytä katsoa peiliin?
Mistä keksit tuon että koiria vihataan niin paljon?
Itse asiassa ihminen ei ole mikään kirjoittamaan itse tuota *viha*-sanaa kun ihminen itse se vasta vihaakin toista ihmistä joko rodun, uskonnon tai isänmaan kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä keksit tuon että koiria vihataan niin paljon?
Itse asiassa ihminen ei ole mikään kirjoittamaan itse tuota *viha*-sanaa kun ihminen itse se vasta vihaakin toista ihmistä joko rodun, uskonnon tai isänmaan kautta.Kyllä niitä vihataan, valitettavasti. Jatkuvasti saa lukea että lihapullia, nakkia ym nakeltu ympäriinsä. Mutta miksi niitä vihataan? Onko syy ylimielisissä koiran omistajajissa. Ulkoilutatko koiraa irrallaan, kusetatko toisen tontin reunaan, uitatko yleisillä uimarannoilla? Jätätkö kakit korjaamatta?
- Anonyymi
Niin on, siellä on oikein koiralaituri.
- Anonyymi
Latri ei ole koiralle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latri ei ole koiralle.
Älä ota enään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339