Oli mulla kerran sokkotreffit Krouvin lavalle ja olis ollu aika ehtosa ja ison talon emäntä.
Ei vaan näkyny ja jälkeenpäin sain kuulla että oli juuttunu anustappi permannon lattiaan.
Ja sitä piti juntata irti koko päivän ja ei millään lähteny.
Shit happens.
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sokkotreffit 😎
Toisen kerran ⚠️
Sokkotreffit netistä
https://youtu.be/6CZsyNwSuHk
Entä etkö ole vielä niin onnekkaassa asemassa, että joku olisi järjestänyt sinulle sokkotreffit ? Sitten vain katselemaan 🙄
https://youtu.be/NsFhNuLa09Q
Valkea keppi käteen niin löydän sinut 😋
Tallukka on hyvä mesta treffeille...
Poreamme löytyy Olen tapahtumapaikalla 04.08.2020 klo 18:55.
Sisääntuloaukosta vasemmalle ensimmäisen pilarin takana.
Muistutan erehdyttävästi Laurellin Stania.
Ajat ovat muuttuneet.FINKUT ON TULOSSA!
Tehkää parannus,
sijatkaa vuoteenne.
Olkaa valmiit.Skandia Mies on kaikille tuttu, Äinään ei.
Snif-snif.LÄMMIN KIITOKSENI,
Sinulle
joka veit
lompakkoni
Mäntsälän päättäjäisissä.
Ei siinä ollut muuta
kuin porkkanansyöntikuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245171Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991259
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771251Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74960Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96907