Mulla on ihan paska feelis. Tein yliopiston pääsykoe 1.6 ja tänään pitäisi tulla kutsu toiseen vaiheeseen. Ei ole mitään tullut sähköpostiin :(
Pääsykoe yliopisto
4
780
Vastaukset
- Anonyymi
Heips, teitkö Åbo Akademin kokeen? Nimittäin ootan itsekin vastausta, 15min aikaa :D
- Anonyymi
Joo tein. Oli aika vaikea minun mielestä, mutta olisi varmaan menny paremmin jos olisi ollut enemmän aikaa. Matematiikka meni surkeasti 😅
Vielä toivon että huomenna vielä saisi kutsun toiseen vaiheeseen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tein. Oli aika vaikea minun mielestä, mutta olisi varmaan menny paremmin jos olisi ollut enemmän aikaa. Matematiikka meni surkeasti 😅
Vielä toivon että huomenna vielä saisi kutsun toiseen vaiheeseen..Ei se aina onnistu, voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä toivon että huomenna vielä saisi kutsun toiseen vaiheeseen..Onkohan kukaan vielä saanut kutsua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089