Romaneista jos sä oisit mä

Anonyymi

Mitä tekisit? Miten toimisit ?, kun ja jos hyvällä tuttavallasi olisi pitkäaikainen vakava suhde Rom.mieheen , joka olisi kypsästä iästänsä huolimatta tiiraamassa tilaisuuden tullen aidan toiselle puolelle ? Tietäisit Mies ystävävästä raskauttavia asioita joita kohtaan Tuttavasi olisi ollut säälittävän sinisilmäinen.
Haluaisit kertoa Mies ystävän salanneen sykähdyttävän paljon elämästään tietoja jotka Avovaimon kuuluisi tietää.
Ei pelkästään tiirailua tai käväisemistä aidan toisella puolella vaan paljon vakavempia
salaisuuksia. Uskaltaisitko kertoa ? Miten tekisit sen ?
Kiitos neuvoistanne !

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suuria salaisuuksia , suurempia kuin aidan toisella puolella seikkailu.
      Mitenkä vakavista asioista voi olla kysymys?
      Haluaisin kuulla kaiken jos minun miehestäni olisi kysymys.
      Kyllä on salaperäistä toimintaa.
      Aina ei ole hyvä sekaantua , jos jo ennestään Naisystävä on kulkenut
      sumussa tokkopahan tuo uskoisi sinua.
      Missä Hänen ystävänsä ovat , piilottelevatko Hekin Miesystävän suuria
      salaisuuksia.? Kyllä Hekin jotakin tietävät , eikö vain ?
      Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti , viestin viejistä on ennenkin
      tehty syntipukkeja ! Jotkut miehet on oikeita niljakkeita.

    • Anonyymi

      Mää en kertoisi mitään. Varmasti kovasti sanottu mutta en haluaisi riitaantua rom,miehen kanssa. Siinä teille syy minkä takia kukaan ei oikaise väärästä
      oikeaa. Tuollainen nainen voi uskoa ukkoa enemmän kun muita.
      Eihän se ole tajunnut ennenkään että sille puhutaan palturia.
      Mies on avointa riistaa .
      Entä oletko aivan varma että se ei tiedä , olen tavannut takiaisiakin jotka
      esittävät rassukkaa ja uhoavat erolla mutta roikkuvat takiaisina kiinni
      tosipaikan tullen eikä lähde millään irti.
      Narriksi ei saa antaa itseään tehdä , eikä naurunalaiseksi.
      Onko tuollainen mistä kerroit rakkautta vai valtaa.

    • Anonyymi

      Tuttavani kuuluu saada arvo Avovaimona. En pidä siitä että hänelle on jätetty paljon kertomatta. Moni hiljeni miehen takia vaikka pitääkin Tuttavastamme todella paljon.
      Minäkin olen halunnut keskustella ja avata salaisuuksia monta kertaa ,
      Mutta en olisi voinut särkeä Häntä .
      Hän on tehnyt suhteensa eteen niin paljon.
      Hänessä on niin paljon hyvää.!

      • Anonyymi

        Vai särkyykö sinun roolisi tässä totuuden tuomisessa julki?
        Seuraukset vaan pitää kestää.


    • Anonyymi

      Matti ja Tepo : Pöytä täyteen.

    • Anonyymi

      Suhteessa ei ole kaikki kunnossa , jotakin vajetta täytyy olla.
      Rakkaudessa kuuluu olla avoimia . Eikö tuttusi tosiaankaan huomaa millaisessa suhteessa elää.?
      Millaisia ystäviä sellaiset ovat jotka katsovat vierestä .?
      Väistämättä tulee mieleen , miksi he ovat yhdessä?'
      Jos sinun tuttusi on niin paljon tehnyt suhteensa eteen , silloin hänen on tiedettävä jonkin olevan pielessä.

    • Anonyymi

      Vanha sananlasku viestintuoja aina.......joten älä puutu.

    • Anonyymi

      Matti ja Teppo: Kyl maar menne.

    • Anonyymi

      Pidä hyvänäs kyseinen Romumies

    • Anonyymi

      Pidä hyvä ihminen itelläs kun oot saanut hänet,
      onhan sulla jo kokemusta näistä ihmisistä nuoruus vuosiltas,kyllä sä tiiät miten pitää olla ja käyttäytyä
      Pitkää hametta sun ei tartte pitää,polkka hame riittää sillä valtaväestöä kun olet.

      • Anonyymi

        mikä on polkkahame `? En ole sellaista riepua ennen nähnyt joku uusi muotiko-
        eikö tarvitse laittaa pitkää hametta neuvonantaja polkkahame riittää mikä se on


    • Anonyymi

      No jopas oli aloitus.
      Minä kyllä kertoisin ihan suoraan soittamalla tälle avovaimolle miehen peluri puolen tai jos ei soittamalla niin viestillä tai jopa kirjeellä jos osoite a vaimon osoite tiedossa.
      Aikuinen ihminen toimii rehellisesti ja tämä rehellisyys on siunaus omalle elämälle tavalla tai toisella sillä koskaan ei tiedä jos totuuden kertojan elämään sattuisi vastaavaa niin eiköhän hänkin toivo kuulevansa totuuden asioista.

      • Anonyymi

        Me päätettiin kaverin kanssa kertoa miehestä joka petti ja haahuili toisen naisen perään niin että kuola valui suusta. Olla rehellisiä kuten joku täällä neuvoi olemaan . Joku muukin oli ajatellut samaa asiaa ja ehti onneksi ennen meitä.
        Kannattiko se ? Mies vaihtoi osat ,pysyttekö kärryillä?
        Nainen jonka perässä mies juoksi vaahto suupielistä valuen , oli pian syytettyjen penkillä
        Niinhän siinä sitten kävi, mies aivopesi tyttöystävänsä uskomaan että nainen jonka perässä hän juoksi, juoksi hänen perässään, ja tyttöystävä kuunteli ja sinne upposi.
        Tyttöystävä raivostui ja syytteli ,arg , se nainen sai tuomion ! Naisesta tehtiin syntipukki ja kertojasta valehtelija. Mitä tästä opimme , kannattaa miettiä kaksi kertaa ennenkuin kertoo
        tulos voi yllättää , vastaanottaja voi haluta uskoa ennemmin sontaa. Mitä me opimme ystävän kanssa,ainakin sen että vaikka näkisimme mitä , me olla hiljaa


    • Anonyymi

      Matti ja Teppo: Et saa tulla pajan taa.

    • Anonyymi

      Ei romanimies minua tiiraile , minulla on oma mies.
      Pelkään Avovaimon paljastavan saaneensa kaikki tiedot minulta.
      Viestin viejille harvoin käy hyvin , sehän on totta.

      • Anonyymi

        Seli.. Seli. Sarjassamme selitykset


    • Anonyymi

      Avoparia kutsuttiin susipariksi minun nuoruudessani.
      Avoliitto ja Avioliitto ovat kaksi täysin eri asiaa.
      En usko että saat kummempia siunauksia vaikka joku täällä sellaistakin toi esiin , kertomalla kaikki miehen salaisuudet .
      Etkä sinä ole syyllistynyt rikokseen vaikkakin vaikenet . Joudutte sen jälkeen ongelmiin miehesi kanssa pahemman kerran.
      Jätä se tuttavasi hänen ystävien varaan hys hys

      • Anonyymi

        Niin tuttua huttua.. Minä samoin joutunut kokemaan samaa, 3 v minua pidettiin pilkkana ja toinen nainen oli jo ukolla ringissä, tämä toinen tytteli niin iloisena ja innokkaana aina samassa seurassa kulki missä minäkin mieheni kanssa. nämä kaksi keikaria soittelivat toisille selkäni takana ja tapasivat ja ukko sepitti valeita, milloin pesuaine plo oli sen, matot oli sen ja sen tuomia, pyyhkeitä ilmestyi ja ne toi se ja se ja liinavaatteita sain sieltä ja täältä ja mikä parasta , puh nroita tallennettiin eri nimillä joista pystyi päättelemään kirjaimet,
        Minä tiesin tämän kaiken vehkeilyn mutta onneksi katsoin loppuun saakka ja niin kypsyi varma päätös suhteemme loppumisesta minun puolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuttua huttua.. Minä samoin joutunut kokemaan samaa, 3 v minua pidettiin pilkkana ja toinen nainen oli jo ukolla ringissä, tämä toinen tytteli niin iloisena ja innokkaana aina samassa seurassa kulki missä minäkin mieheni kanssa. nämä kaksi keikaria soittelivat toisille selkäni takana ja tapasivat ja ukko sepitti valeita, milloin pesuaine plo oli sen, matot oli sen ja sen tuomia, pyyhkeitä ilmestyi ja ne toi se ja se ja liinavaatteita sain sieltä ja täältä ja mikä parasta , puh nroita tallennettiin eri nimillä joista pystyi päättelemään kirjaimet,
        Minä tiesin tämän kaiken vehkeilyn mutta onneksi katsoin loppuun saakka ja niin kypsyi varma päätös suhteemme loppumisesta minun puolelta

        Käry kävi tästä ns ystävästä joka pyöri mukanamme vkl vietoissa eikä tarvittu kuin pyyhe pussissa jossa kirpputorin hinta lappu päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käry kävi tästä ns ystävästä joka pyöri mukanamme vkl vietoissa eikä tarvittu kuin pyyhe pussissa jossa kirpputorin hinta lappu päällä.

        Melkoista meininkiä sinun elämässä. Tekikö vieras nainen sinun ja miehesi kodista itsensä näköistä kotia.? Vähän hullunkuriselta kuulostaa , pesuainepullot , matot ja liinavaatteet ?
        Tuo on vanha vitsi tallentaa numeroita eri nimillä , miten miehet luulevat että nainen ei ymmärrä. Herranjestas sentään ! Kirpputoripyyhe ? Onko tämä totta , voiko joku elää niin pahasti köyhyysrajan alapuolella että on joutunut hakemaan pyyhkeet kirppikseltä.
        Kamalaa tuoda vieras nainen kotiin asti . Julkeaa käytöstä heiltä molemmilta.
        Vehkeilyä niinkuin sanoit. Pelureitten kuuluisi jäädä kiinni , kaikilla ei ole samanlaista älliä niinkuin sinulla oli ja inhottavaa miten moni voi tietää mutta salaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista meininkiä sinun elämässä. Tekikö vieras nainen sinun ja miehesi kodista itsensä näköistä kotia.? Vähän hullunkuriselta kuulostaa , pesuainepullot , matot ja liinavaatteet ?
        Tuo on vanha vitsi tallentaa numeroita eri nimillä , miten miehet luulevat että nainen ei ymmärrä. Herranjestas sentään ! Kirpputoripyyhe ? Onko tämä totta , voiko joku elää niin pahasti köyhyysrajan alapuolella että on joutunut hakemaan pyyhkeet kirppikseltä.
        Kamalaa tuoda vieras nainen kotiin asti . Julkeaa käytöstä heiltä molemmilta.
        Vehkeilyä niinkuin sanoit. Pelureitten kuuluisi jäädä kiinni , kaikilla ei ole samanlaista älliä niinkuin sinulla oli ja inhottavaa miten moni voi tietää mutta salaa kaiken.

        No äläpä muuta kirjoita
        On se vaan mukava elää tasaista elämää ja lukea näitä palstoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista meininkiä sinun elämässä. Tekikö vieras nainen sinun ja miehesi kodista itsensä näköistä kotia.? Vähän hullunkuriselta kuulostaa , pesuainepullot , matot ja liinavaatteet ?
        Tuo on vanha vitsi tallentaa numeroita eri nimillä , miten miehet luulevat että nainen ei ymmärrä. Herranjestas sentään ! Kirpputoripyyhe ? Onko tämä totta , voiko joku elää niin pahasti köyhyysrajan alapuolella että on joutunut hakemaan pyyhkeet kirppikseltä.
        Kamalaa tuoda vieras nainen kotiin asti . Julkeaa käytöstä heiltä molemmilta.
        Vehkeilyä niinkuin sanoit. Pelureitten kuuluisi jäädä kiinni , kaikilla ei ole samanlaista älliä niinkuin sinulla oli ja inhottavaa miten moni voi tietää mutta salaa kaiken.

        No mistä sinä oppinut tiedät mihin asuntoon noita tavaroita on viety,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuttua huttua.. Minä samoin joutunut kokemaan samaa, 3 v minua pidettiin pilkkana ja toinen nainen oli jo ukolla ringissä, tämä toinen tytteli niin iloisena ja innokkaana aina samassa seurassa kulki missä minäkin mieheni kanssa. nämä kaksi keikaria soittelivat toisille selkäni takana ja tapasivat ja ukko sepitti valeita, milloin pesuaine plo oli sen, matot oli sen ja sen tuomia, pyyhkeitä ilmestyi ja ne toi se ja se ja liinavaatteita sain sieltä ja täältä ja mikä parasta , puh nroita tallennettiin eri nimillä joista pystyi päättelemään kirjaimet,
        Minä tiesin tämän kaiken vehkeilyn mutta onneksi katsoin loppuun saakka ja niin kypsyi varma päätös suhteemme loppumisesta minun puolelta

        Elä suotta oo surullinen huonon ihmisen perään
        Uusi saa nyt nuo huonoudet kohalleen
        Ole hyvillä mielin että pääsit eroon
        Sua varten on parempi kumppani olemassa


    • Anonyymi

      Sano sille miehelle että kerrot jos Hän ei lopeta.
      Onko tullut mieleen että miehesi voi joutua hankaluuksiin.

    • Anonyymi

      Jos yhtään olet sanojesi takana mitä kirjoitat , tuot ystävällesi julki mitä tiedät ja tuskinpa ystäväsi sanoo sinulta tiedot tulleen
      Ennemmin kiittää ja kumartaa ja elämä jatkuu

    • Anonyymi

      Ei kannata puuttua toisten elämiseen, näin on paras.

      • Anonyymi

        Sinäpä oot rehellinen ihminen, toivottavasti kohdallesi osuu myös kieroilua josta et ikinä pääse selville..


    • Anonyymi

      Kuule ! Osta hevonen ? Hyvän hevosen !
      Nyt sais halavalla kuule . Kuulekko sinä ? Anna kun minä kerron sinulle .
      On sitten vamana semmonen , ettei tule ihan heti toista. Se kulukee sitten eellä , minä sanon .
      Ja mieheen voit luottaa sitte , Minut tiietään kylällä .
      No , kätelläänkö ?
      No vaihettasko johonkii ? Mitä sulla ois ? Kuule huikitaan vaikka ?
      No mitä tarjoot ?

      • Anonyymi

        Harvinaisen sekava ketju. Ilmeisesti siinä on tavallinen romanimies joka ns. seurustelee toiseen etniseen ryhmään kuuluvan naisen kanssa, ja tämä nainen on NIIN rakastunut tuohon romanimieheen, joka taas ei ole varma mistään, joten pitää varalla muitakin naisia ja kertoilee näille mitä mieleen juolahtaa. Ja tarinan avaajasta/kertojasta ei ota pirukaan selvää, siis siitä, onko hänkin tuon ihanan romanimiehen heila, joka on olevinaan tuon romanimiehen ekaheilan ystävä, mutta todellisuudessa on ihan jotain muuta. Ja onko tuo tarinan hurahtaneella naisella muutkaan asiat kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen sekava ketju. Ilmeisesti siinä on tavallinen romanimies joka ns. seurustelee toiseen etniseen ryhmään kuuluvan naisen kanssa, ja tämä nainen on NIIN rakastunut tuohon romanimieheen, joka taas ei ole varma mistään, joten pitää varalla muitakin naisia ja kertoilee näille mitä mieleen juolahtaa. Ja tarinan avaajasta/kertojasta ei ota pirukaan selvää, siis siitä, onko hänkin tuon ihanan romanimiehen heila, joka on olevinaan tuon romanimiehen ekaheilan ystävä, mutta todellisuudessa on ihan jotain muuta. Ja onko tuo tarinan hurahtaneella naisella muutkaan asiat kunnossa.

        Kyl se nii o että tämän viestiketjun ensim kirjoitus on tämän pettävän romani miehen sivu satama jossa ukko käy. toppuuttaa ihtesä sillo tällö ja tämän kyseisen naisen oli kova tarve saada asia julki
        Onnee vaan suhteeseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se nii o että tämän viestiketjun ensim kirjoitus on tämän pettävän romani miehen sivu satama jossa ukko käy. toppuuttaa ihtesä sillo tällö ja tämän kyseisen naisen oli kova tarve saada asia julki
        Onnee vaan suhteeseen..

        Nyt olet käsittänyt täysin väärin
        Täällä tulee selvästi esille että aloitus on pelkkä kysymys johon pyydetään neuvoja tai mielipidettä mikä olisi paras tapa toimia. Puuttua tutun miehen tekoihin jos ystävätkään eivät näyttäisi haluavan puuttua. Minusta tässä on selkeästi jonkun asteista luottamus pulaa. Kenen luuulisitte saavan syyn niskoillensa jos nainen paljastaa tietolähteensä. Säälistä ei kannata riskeerata oman perheen hyvinvointia.


    • Anonyymi

      Kyl se niin on että normaalin heimon tarjonta riittää .

      • Anonyymi

        Kantasuomalaisia Avovaimo sattuu olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantasuomalaisia Avovaimo sattuu olemaan.

        Älä vaan puutu! Pidä mölyt mahassa! Ongelmia tiedossa, anna miehen tehdä mitä hän haluaa, pysy erossa vaikka sääliksi kävisikin avovaimoa. Ongelma ei ole sinun vastuullasi. eikä kukaan velvoita sinua puuttumaan heidän suhde ongelmiinsa. Kotoa se johtuu, jos mies etsii uusia tuulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan puutu! Pidä mölyt mahassa! Ongelmia tiedossa, anna miehen tehdä mitä hän haluaa, pysy erossa vaikka sääliksi kävisikin avovaimoa. Ongelma ei ole sinun vastuullasi. eikä kukaan velvoita sinua puuttumaan heidän suhde ongelmiinsa. Kotoa se johtuu, jos mies etsii uusia tuulia.

        Viisas kirjoitus, kotonahan se vika sitten on ja ei ihnetellä jos puoliso pettää, eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas kirjoitus, kotonahan se vika sitten on ja ei ihnetellä jos puoliso pettää, eihän?

        Samaa mieltä ei mies etsi uutta jos kotona kaikki on kunnossa. Ei tarvitse juosta vieraissa. Miehet eivät taida osata olla yksinkään.Roikutaan kiinni kulisseissa niin kauan kun uusi varma rakkaus löytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ei mies etsi uutta jos kotona kaikki on kunnossa. Ei tarvitse juosta vieraissa. Miehet eivät taida osata olla yksinkään.Roikutaan kiinni kulisseissa niin kauan kun uusi varma rakkaus löytyy

        Näin kirjoittaa kokemusta omaava nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ei mies etsi uutta jos kotona kaikki on kunnossa. Ei tarvitse juosta vieraissa. Miehet eivät taida osata olla yksinkään.Roikutaan kiinni kulisseissa niin kauan kun uusi varma rakkaus löytyy

        Niinhän se mies etsii uuden naisen itselleen kun oma kaveri koko aika korottaa itsensä minä tein minä oon minä sitä minä tätä luullen parisuhteessa olevansa se tietävin, Ei kenenkään miehen tarvitse kuunnella tuollaista,
        Vaihtoon on minun kehotus ja jääkööt Rva itse omaan ns arvo maailmaan joka ei todellisuudessa oo mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kirjoittaa kokemusta omaava nainen

        Sääli ei ole syy kertoa mitään avovaimolle. Suurin osa näyttää olevan sitä mieltä että ei kuuluisi puuttua heidän elämään. Ottaa varmasti päähän, mutta mutu tuntumalta sanon että sitten varsinkin ottaa päähän kun mies saa naisen uskomaan enemmän itseänsä kuin sinua. Pelureilla on taidot hyppysissään tässäkin. Miten se nainen ei tajua mitään tai näe merkkejä ilmassa.? Melkoinen tapaus. En menisi puhumaan mitään


    • Anonyymi

      Hupsista keikkaa. Oisko se nii että sitä saa mitä on halunnukki. Oi ja voi.

      • Anonyymi

        SITÄ SAA MITÄ TILAA
        JOKU NAINEN TYKKÄÄ EPÄTASASESTA ELÄMÄSTÄ. NORMAALI ELÄMÄ EI KELPAA, PITÄÄ TAPAHTUA. JÄNNÄÄ KILPAILLA KENEN LUOKSE MIES MENEE. MIES VEDÄTTÄÄ VAIKKA VUOSIKYMMENIÄ JOS NAINEN TYKKÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SITÄ SAA MITÄ TILAA
        JOKU NAINEN TYKKÄÄ EPÄTASASESTA ELÄMÄSTÄ. NORMAALI ELÄMÄ EI KELPAA, PITÄÄ TAPAHTUA. JÄNNÄÄ KILPAILLA KENEN LUOKSE MIES MENEE. MIES VEDÄTTÄÄ VAIKKA VUOSIKYMMENIÄ JOS NAINEN TYKKÄÄ.

        Jos Avovaimo ei tajua Mitä ympärillä tapahtuu helppo vetää nenusta. Ei tuollainen arvosta kaveriaan. Tajuaiskohan edes silti jos kuulisi. Tälläisiä kotihiiriä on helppo käsitellä hyvillä puhelahjoilla. Ei tällainen tule kestämään. Joku kaunis päivä mies löytää uuden.


    • Anonyymi

      Ei tuttavani ole ystävä , mutta mukava ihminen. Kyllä Hän nyt jotakin ymmärtää .Kotihiiri Hän ei ole, rumasti sanottu!
      Hän on ennemminkin leijona kuin hiiri ja tuo mielestäni mielipiteensä esille missä tahansa hyvin selkeästi. Yhä aprikoin antaisinko koko höskän olla, voi olla että Hän ei usko minun puheitani .Joillekkin on vaikea hyväksyä tosiasiat he ennemmin kieltävät ne kuin kuuntelevat järkeä.
      Jos mies ei olisi Rom olisin jo kertonut. Vähän aristelen
      Hänen suhteessaan on niin paljon kakkapuhetta joista Hän ei ymmärrä mitään.
      Mitä järkeä on valehdella ,kusettaa alusta alkaen

      • Anonyymi

        Kerropa, Onko tämä oikea paikka tuoda vihjailut pettävästä puolisosta julki?
        Eikö aikuinen ihminen kerro totuuden suoraan petetylle puolisolle. jos ystävä on. Muuta en totea kuin että olet itse kolmas pyörä kun et tuo totuutta julki.


    • Anonyymi

      ennemmin kysyy kun katuu. tää on viisas ihminen kun ei juokse juoruumaan. jotakin ottaa nuppiin .kaikki naiset ei ole samaa kastia .arvostan sitä.eikä lähe puhuttamiseen mukaan vaikka täälä yritetään.hyvä

    • Anonyymi

      Ketjun aloittajajana en ole kiinnostunut Miehestä joka ei anna arvoa Partnerilleen !
      Esitin kysymyksen , en vihjaillut.
      Pyh , tuollainen mies ei sopisi minunlaiselleni naiselle edes illanviettoon ,
      kuulun lisäksi toiselle miehelle.
      Tuollainen mies ei minunlaistani naista saisi.
      pyh

      • Anonyymi

        Sinunlaista? Mikä
        Sinusta tekee paremman?
        Ei mikään , Et ole ihan mitä kirjoitat,


    • Anonyymi

      KYLLÄ TOTTAVIE TÄMÄ ON OIKEA PAIKKA . KENTIES JOKU OPPII JOTAIN.JOS EI MUUTA NIIN HILJEMPAA KULKEMAAN JA AVAAMAAN SILMÄT. MIKÄ SE VOUTILAISEN LAULU OLI VAARALLINEN YLLÄTYS

      • Anonyymi

        Vannon etten petä sua oot ainua nainen nämä muut vaan valehtelee ne tahtoo minusta miehen ittelleen elä usko ja miehet tahtoo sinua jos puhuvat että oisin halunnu muita naisia. Ja nainen uskoo meneppä kertomaan saat nokilles itse ja vihat kaupanpäälle sinusta tulee paha ja miehen teot unohtuu. Ei kiitos /


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vannon etten petä sua oot ainua nainen nämä muut vaan valehtelee ne tahtoo minusta miehen ittelleen elä usko ja miehet tahtoo sinua jos puhuvat että oisin halunnu muita naisia. Ja nainen uskoo meneppä kertomaan saat nokilles itse ja vihat kaupanpäälle sinusta tulee paha ja miehen teot unohtuu. Ei kiitos /

        tuossa on totuutta kerrakseen. ja ei mies juokse kuolaten muualle jos olisi tyytyväinen ja rakastunut edelleen kotivaimokkeeseensa. ei kaikkien hoksottimet toimi samalla kaavalla kyllä tuollaisen luulisi vaistoavan jokaisen


    • Anonyymi

      kyllä mies jää jossain vaiheessa kiinni ilman sinun puuttumistasi heidän asioihinsa. odottele vain. viimeistään silloin kun mies ottaa hatkat ja kerää kimpsut sen avovaimon luota aloittaakseen itseään tyydyttävän elmän muualla.

      • Anonyymi

        No on ooteltu milloin tekee siirtonsa, aina vaan palajaa takaisin ja haluaa olla lähellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on ooteltu milloin tekee siirtonsa, aina vaan palajaa takaisin ja haluaa olla lähellä

        Palaa takaisin? Ja sinä otat kullannupun viereen joka on saanut kenkää toiselta naiselta kenties, voi ja voi vielä kerran. Mies palaa takaisin, ja lähtee taas kun siltä tuntuu etsimään sisältöä elämään. Kuulut kaiketi surullisen kuuluisiin naisiin jotka paluun jälkeen olettavat olevansa rakkaita enkeleitä ja hiiriä, joiden mielessä ei käy todellinen syy paluuseen. Harva mies myöntää että heitä ei huolittu, Minä en kelvannut sille naiselle jonka olisin halunnut itselleni kokonaan. Mieshän tekee väärin mutta useimmiten toinen nainen saa syyt. Muistakaamme että jos kotona on rakkaus, miehen ei tarvitse palata, koska hänellä ei ole syytä lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaa takaisin? Ja sinä otat kullannupun viereen joka on saanut kenkää toiselta naiselta kenties, voi ja voi vielä kerran. Mies palaa takaisin, ja lähtee taas kun siltä tuntuu etsimään sisältöä elämään. Kuulut kaiketi surullisen kuuluisiin naisiin jotka paluun jälkeen olettavat olevansa rakkaita enkeleitä ja hiiriä, joiden mielessä ei käy todellinen syy paluuseen. Harva mies myöntää että heitä ei huolittu, Minä en kelvannut sille naiselle jonka olisin halunnut itselleni kokonaan. Mieshän tekee väärin mutta useimmiten toinen nainen saa syyt. Muistakaamme että jos kotona on rakkaus, miehen ei tarvitse palata, koska hänellä ei ole syytä lähteä.

        Siähän sen nyt kirjoitit
        Kiitos
        Mies palaa aina kotiin kun kotona on se Rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siähän sen nyt kirjoitit
        Kiitos
        Mies palaa aina kotiin kun kotona on se Rakkaus

        Ei tartekkaan lähteä mutta kun sydän on toisessa osoitteessa olo on niin helkatin levoton että on pakko. Pakko on tyhjänä palata mökille. Mieskin voi ikävöidä ja haluta muutosta elämään eikä aina vain nainen. Se on niin että joskus sydän jää ja pysyy toisen luona vaikka ei itse haluaisi. Rakkaus ei sammu vihaamallakaan. Paikalla ollaan kun jaksetaan ja taas on pakko mennä paikkaamaan itseänsä. Haastavaa elää kun oikea puuttuu elämästä eikä kukaan pysty korvaamaan sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartekkaan lähteä mutta kun sydän on toisessa osoitteessa olo on niin helkatin levoton että on pakko. Pakko on tyhjänä palata mökille. Mieskin voi ikävöidä ja haluta muutosta elämään eikä aina vain nainen. Se on niin että joskus sydän jää ja pysyy toisen luona vaikka ei itse haluaisi. Rakkaus ei sammu vihaamallakaan. Paikalla ollaan kun jaksetaan ja taas on pakko mennä paikkaamaan itseänsä. Haastavaa elää kun oikea puuttuu elämästä eikä kukaan pysty korvaamaan sitä

        Eikö tällä liitolla ole oma nimityskin. Kulinaristi liitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tällä liitolla ole oma nimityskin. Kulinaristi liitto

        Parhaat hetket rakastajattarelle, laatuaikaa. Kotona arkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhaat hetket rakastajattarelle, laatuaikaa. Kotona arkea

        Mitä tarkoittaa kulinaristi, heko heko. oikea nimitys on kulissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa kulinaristi, heko heko. oikea nimitys on kulissi

        Nainen voi olla rakastunut kahteen mieheen, miksi ei mies voi olla rakastunut kahteen naiseen. Aina ei saa häntä jonka haluaisi, siihen rakkaus sokaisemaan, onko tuo ihme jos on tapauksia jossa mies juoksee rakkautensa perään. Yrittää yrittämistään saada hänet omaksesnsa, eikä saa. Silloin on hyvä olla paikka minne palata häntä koipien välissä. Eihän se miehen syy ole koska nainen joka on kotona antaa siihen luvan. Käytetään järkeä, ei mies voi tehdä kyseistä ja mennä aina kotiin jos suhde olisi erilainen. Tajuutteko pointtia.
        ? Eihän tämä ensimmäinen kerta ole kun kuulen tälläistä. Kun mietin miksi joku avaa oven tulla takaisin, luulen että ehkä naisystävä tai vaimo ajattelee miehen palaavan renttureissuilta. Rakastumisen mahdollisuutta toiseen ei oteta vakavasti. Hei, ettekö kukaan koskaan ole ollut rakastunut kahteen naiseen yhtäaikaa, tai edes ihastunut? On varmasti. Mutta eihän sitä myönnetä. Heti juoksisin entisen luokse jos olosuhteet olisivat toisenlaiset. Alaikäiset lapset menee edelle rakkauttamme. Olemme luodut toisillemme, rakastamme ja ajattelemme toisiamme kumpikin omilla tahoillamme. Alunperin ei olisi pitänyt erota, tämä on sitä kestävää aitoa rakkautta, joudumme tyytymään aniharvoihin tapaamisiin, vielä olen hänen, kun lapset kasvavat isoiksi. Kotona on tuttu turvallinen suhde joka ei milloinkaan ole saavuttanut milläänmuotoa samaa kun toinen. Ei tunteille voi mitään. Väärin tuomitsijoita riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi olla rakastunut kahteen mieheen, miksi ei mies voi olla rakastunut kahteen naiseen. Aina ei saa häntä jonka haluaisi, siihen rakkaus sokaisemaan, onko tuo ihme jos on tapauksia jossa mies juoksee rakkautensa perään. Yrittää yrittämistään saada hänet omaksesnsa, eikä saa. Silloin on hyvä olla paikka minne palata häntä koipien välissä. Eihän se miehen syy ole koska nainen joka on kotona antaa siihen luvan. Käytetään järkeä, ei mies voi tehdä kyseistä ja mennä aina kotiin jos suhde olisi erilainen. Tajuutteko pointtia.
        ? Eihän tämä ensimmäinen kerta ole kun kuulen tälläistä. Kun mietin miksi joku avaa oven tulla takaisin, luulen että ehkä naisystävä tai vaimo ajattelee miehen palaavan renttureissuilta. Rakastumisen mahdollisuutta toiseen ei oteta vakavasti. Hei, ettekö kukaan koskaan ole ollut rakastunut kahteen naiseen yhtäaikaa, tai edes ihastunut? On varmasti. Mutta eihän sitä myönnetä. Heti juoksisin entisen luokse jos olosuhteet olisivat toisenlaiset. Alaikäiset lapset menee edelle rakkauttamme. Olemme luodut toisillemme, rakastamme ja ajattelemme toisiamme kumpikin omilla tahoillamme. Alunperin ei olisi pitänyt erota, tämä on sitä kestävää aitoa rakkautta, joudumme tyytymään aniharvoihin tapaamisiin, vielä olen hänen, kun lapset kasvavat isoiksi. Kotona on tuttu turvallinen suhde joka ei milloinkaan ole saavuttanut milläänmuotoa samaa kun toinen. Ei tunteille voi mitään. Väärin tuomitsijoita riittää.

        Ihanaa olla toinen nainen..
        Minulle tämä kuvio käy oikein hyvin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla toinen nainen..
        Minulle tämä kuvio käy oikein hyvin..

        Tunnetusti se mies joka haukkuu kotona jotakuta naista, yleensä entisiä tai entistä, tarkoittaa ettei mies ole vieläkään päässyt suhteen ylitse. Olkeepas naiset tarkkoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tartekkaan lähteä mutta kun sydän on toisessa osoitteessa olo on niin helkatin levoton että on pakko. Pakko on tyhjänä palata mökille. Mieskin voi ikävöidä ja haluta muutosta elämään eikä aina vain nainen. Se on niin että joskus sydän jää ja pysyy toisen luona vaikka ei itse haluaisi. Rakkaus ei sammu vihaamallakaan. Paikalla ollaan kun jaksetaan ja taas on pakko mennä paikkaamaan itseänsä. Haastavaa elää kun oikea puuttuu elämästä eikä kukaan pysty korvaamaan sitä

        Mökille?? Ketkäs tätä sanaa käyttää puheissa? Tiedetään, tiedetään,


    • Anonyymi

      jokainen tekee valintansa. jos sellanen mies kelpaa jonka lompakko on mökillä ja sydän muualla turha valittaa.naiset haukkuu ennemmin toista naista vaikkei mies kelpaisi heille.pakkohan se on mökille palata pikkusen aikaa kuunnella jäkätystä ja puhua hunajaa ja kaikki menee väärään piikkiin.ikääkin voi olla jo sen verran ettei ole mahkuja löytää uutta onn vain pidettävä kaksinkäsin kiinni kulissiliitosta.aina ei saa sitä kenet haluaisi sekös miestä kismittää.

      • Anonyymi

        Sekös naista kismittää kun ollaan avuttomia ken paapoo ken ei


    • Anonyymi

      Oliko tämä romani vai novelli? Aika kauheeta paskaa joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Päätteleppä iha ite
        Jos ol paskaa miks luit ?????


    • Anonyymi

      Hei vaan heilat entiset.. Tämä sinisilmäinen tyttö jätti hänet.. Pidä vaan omanasi..
      Nyt ei oo enää. Jännääää..

    • Anonyymi

      Ei kannata kertoa . kyl kaik paljastuu kun aika on .

      • Anonyymi

        Justiin näin!
        Eipä siinä oo sitten paikattavaa.


    • Anonyymi

      Minä olen sitä mieltä, et jokainen miehensä /vaimonsa valitsee, pitääs vähän tsiikata ympärilleen enne " sitoutumista" auttas paljon näis asiois. Niin minä tein aikoinaan, ei mitään katumista ,eikä kieroilua vielkään ! Vasta 46 v. naimiaisissa . Joku lauloikin , että -sitä saa, mitä tilaa !

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe