Olisi hauska tietää mitä kuuluu palstalla puiduille jutuille

Anonyymi

Mieleen jäänyt mm esimieheensä ihastunut, kosketteleva nainen työpaikalla ja joku joka sai kortteja ihailijalta. Oletteko vielä täällä ja mihin tilanteet päätyivät?

19

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kiinnostaisi, viime vuonna ja vielä talvellakin oli muutenkin vilkasta keskustelua verrattuna nykyiseen. Aika pahasti tämä palsta on latistunut.

• Muakin kiinnostas tietää mitä "korttityypille" kuuluu kun taidettiin muutama sananen aikoinaan vaihtaa 😉

• Anonyymi

Jouduin putkaan, esinaiseni koskettelusta.

• 😂 Kiitos piristyksestä!

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

😂 Kiitos piristyksestä!

😂😂 Heippa!
        En ole vielä putkaan joutunut. Vaihdoin työpaikkaa muista syistä ja yhdessä itkettiin ihastukseni kanssa. Ihastus syventyi ystävyydeksi jollain tapaa ja satunnaisesti olemme yhteydessä ja lähetämme kivoja viestejä toisillemme. 🙂

Minulla uusi ihastus ja tilanne on ihan yhtä mahdoton. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂 Heippa!
        En ole vielä putkaan joutunut. Vaihdoin työpaikkaa muista syistä ja yhdessä itkettiin ihastukseni kanssa. Ihastus syventyi ystävyydeksi jollain tapaa ja satunnaisesti olemme yhteydessä ja lähetämme kivoja viestejä toisillemme. 🙂

Ihastut aina saavuttamattomiin naisiin.
        Oletko koskaan ihmetellyt miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastut aina saavuttamattomiin naisiin.
        Oletko koskaan ihmetellyt miksi?

Olen 😀

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂 Heippa!

😄 No hyvä ettet oo joutunu ja toivotaan jottet jouvu tämän uuvenkaan mahdottoman kohalla 😅

• Anonyymi

😄 No hyvä ettet oo joutunu ja toivotaan jottet jouvu tämän uuvenkaan mahdottoman kohalla 😅

😂😂 En oo ihan niin hurja, ihan ujo ja arka enemmänkin.

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂 En oo ihan niin hurja, ihan ujo ja arka enemmänkin.

Kerrankos se ujompikin saattaa villiintyä, mutta koitahan pysyä jokseenkin ruodussa 😄😉

• Anonyymi

Kerrankos se ujompikin saattaa villiintyä, mutta koitahan pysyä jokseenkin ruodussa 😄😉

Järki vastaan naisen tunteet, siinäpä pulma.

• Anonyymi kirjoitti:

Järki vastaan naisen tunteet, siinäpä pulma.

Siinä on pulmaa kerrakseen ja toisellekin kierrokselle.

• Anonyymi

Se on sitten toinen juttu. 😀 Että millaisessa ruodussa ja miten? Paljon miettinyt tätä saavuttamatonta elämässäni. Toisaalta tarvitseeko kaikkien ihastusten johtaa mihinkään?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on sitten toinen juttu. 😀 Että millaisessa ruodussa ja miten? Paljon miettinyt tätä saavuttamatonta elämässäni. Toisaalta tarvitseeko kaikkien ihastusten johtaa mihinkään?

No kunhan lakeja noudattaa ja jollakin tavalla käyttäytyy, niin eiköhän se riitä 😅 Mulla on aika kattava kokemus näistä ihastuksista, jotka ei johda mihinkään 😄 Kun pittää tunteet omana tietonaan ja ihastellee vaan salaa, niin eipä sille muulle oo sillon paljon mahollisuuttakaan. Mistä sä tiiät, että on saavuttamaton? Jospa oliskin "napattavissa" 😉 Ei kaikkien ihastuksien tartte mihkään sillä tavalla johtaa. Mun kokemuksen mukkaan ne tuo elämään virtaa ja onhan se ihan kiva tunne kun perhoset lentelee, ujostuttaa jne 😉 Pää siinä on kyllä yleensä aika sekasin 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä tarvitseeko johtaa mut ihastun ehkä kerran kymmenessä vuodessa...
        En haluu ketään muuta kuin nykyisrn ihastukseni ❤️💔

• Anonyymi

Niin minustakin, monesti vaan kerrotaan alkutilanne, eikä jutun etenemistä loppuun saakka.

• Anonyymi

Täällä taitaa olla ainakin useampi esimieheensä ihastunut, mm. allekirjoittanut. :D

• Nostan tämänkin.
      Mulla on jäänyt myös mieleen tämä "korttityyppi". Kiva olis kuulla kuulumiset 😉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2081
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1425
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1409
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1245
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1212
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1027
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1016
    8. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      994
    9. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      991
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      335
      973
    Aihe