Olisi hauska tietää mitä kuuluu palstalla puiduille jutuille

Anonyymi

Mieleen jäänyt mm esimieheensä ihastunut, kosketteleva nainen työpaikalla ja joku joka sai kortteja ihailijalta. Oletteko vielä täällä ja mihin tilanteet päätyivät?

19

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaisi, viime vuonna ja vielä talvellakin oli muutenkin vilkasta keskustelua verrattuna nykyiseen. Aika pahasti tämä palsta on latistunut.

    • Muakin kiinnostas tietää mitä "korttityypille" kuuluu kun taidettiin muutama sananen aikoinaan vaihtaa 😉

    • Anonyymi

      Jouduin putkaan, esinaiseni koskettelusta.

      • 😂 Kiitos piristyksestä!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😂 Kiitos piristyksestä!

        😂😂 Heippa!
        En ole vielä putkaan joutunut. Vaihdoin työpaikkaa muista syistä ja yhdessä itkettiin ihastukseni kanssa. Ihastus syventyi ystävyydeksi jollain tapaa ja satunnaisesti olemme yhteydessä ja lähetämme kivoja viestejä toisillemme. 🙂

        Minulla uusi ihastus ja tilanne on ihan yhtä mahdoton. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 Heippa!
        En ole vielä putkaan joutunut. Vaihdoin työpaikkaa muista syistä ja yhdessä itkettiin ihastukseni kanssa. Ihastus syventyi ystävyydeksi jollain tapaa ja satunnaisesti olemme yhteydessä ja lähetämme kivoja viestejä toisillemme. 🙂

        Minulla uusi ihastus ja tilanne on ihan yhtä mahdoton. 😀

        Ihastut aina saavuttamattomiin naisiin.
        Oletko koskaan ihmetellyt miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastut aina saavuttamattomiin naisiin.
        Oletko koskaan ihmetellyt miksi?

        Olen 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 Heippa!
        En ole vielä putkaan joutunut. Vaihdoin työpaikkaa muista syistä ja yhdessä itkettiin ihastukseni kanssa. Ihastus syventyi ystävyydeksi jollain tapaa ja satunnaisesti olemme yhteydessä ja lähetämme kivoja viestejä toisillemme. 🙂

        Minulla uusi ihastus ja tilanne on ihan yhtä mahdoton. 😀

        😄 No hyvä ettet oo joutunu ja toivotaan jottet jouvu tämän uuvenkaan mahdottoman kohalla 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😄 No hyvä ettet oo joutunu ja toivotaan jottet jouvu tämän uuvenkaan mahdottoman kohalla 😅

        😂😂 En oo ihan niin hurja, ihan ujo ja arka enemmänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂 En oo ihan niin hurja, ihan ujo ja arka enemmänkin.

        Kerrankos se ujompikin saattaa villiintyä, mutta koitahan pysyä jokseenkin ruodussa 😄😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kerrankos se ujompikin saattaa villiintyä, mutta koitahan pysyä jokseenkin ruodussa 😄😉

        Järki vastaan naisen tunteet, siinäpä pulma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järki vastaan naisen tunteet, siinäpä pulma.

        Siinä on pulmaa kerrakseen ja toisellekin kierrokselle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kerrankos se ujompikin saattaa villiintyä, mutta koitahan pysyä jokseenkin ruodussa 😄😉

        Se on sitten toinen juttu. 😀 Että millaisessa ruodussa ja miten? Paljon miettinyt tätä saavuttamatonta elämässäni. Toisaalta tarvitseeko kaikkien ihastusten johtaa mihinkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten toinen juttu. 😀 Että millaisessa ruodussa ja miten? Paljon miettinyt tätä saavuttamatonta elämässäni. Toisaalta tarvitseeko kaikkien ihastusten johtaa mihinkään?

        No kunhan lakeja noudattaa ja jollakin tavalla käyttäytyy, niin eiköhän se riitä 😅 Mulla on aika kattava kokemus näistä ihastuksista, jotka ei johda mihinkään 😄 Kun pittää tunteet omana tietonaan ja ihastellee vaan salaa, niin eipä sille muulle oo sillon paljon mahollisuuttakaan. Mistä sä tiiät, että on saavuttamaton? Jospa oliskin "napattavissa" 😉 Ei kaikkien ihastuksien tartte mihkään sillä tavalla johtaa. Mun kokemuksen mukkaan ne tuo elämään virtaa ja onhan se ihan kiva tunne kun perhoset lentelee, ujostuttaa jne 😉 Pää siinä on kyllä yleensä aika sekasin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten toinen juttu. 😀 Että millaisessa ruodussa ja miten? Paljon miettinyt tätä saavuttamatonta elämässäni. Toisaalta tarvitseeko kaikkien ihastusten johtaa mihinkään?

        No en tiedä tarvitseeko johtaa mut ihastun ehkä kerran kymmenessä vuodessa...
        En haluu ketään muuta kuin nykyisrn ihastukseni ❤️💔


    • Anonyymi

      Niin minustakin, monesti vaan kerrotaan alkutilanne, eikä jutun etenemistä loppuun saakka.

    • Anonyymi

      Täällä taitaa olla ainakin useampi esimieheensä ihastunut, mm. allekirjoittanut. :D

    • Nostan tämänkin.
      Mulla on jäänyt myös mieleen tämä "korttityyppi". Kiva olis kuulla kuulumiset 😉

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe