Sen että Suomen poliisin arvo on nolla. Tämä on vain todellisuutta ja tämän todellisuuden kanssa on opittava elämään
Maailmakin sen jo todistaa!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äläpähän pilkkaa poliisia!! Poliisi sai naarurinkin kiinni itse teossa, puhui kännyyn ajaessaan. On poliisilla siis merkittävä rooli suomalaisten suojelemisessa.
- Anonyymi
Suomen poliisi on vitsi, kun seuraa tota touhua, tutkaili onnistuu ja pysäköinti paikkojen kyttäys.
Mutta kun olisi oikeista rikollisista kysymys jo loppuu kyvyt, etenkin jos on ulkomaalainen jo alkaa hyssyttely.
Olen pettynyt poliisin ja " oikeuslaitoksen" toimintaan.
Terveisin Tampereen mies 46v.- Anonyymi
Poliisin hyssyttely johtuu vihervasemmiston aikaan saamasta ja Suomessa noudatettavasta diskriminaatiosta, eli positiivisesta erityiskohtelusta. Pakolaisia kohdellaan eri tavalla mitä suomalaisia. Sitä vasemmistolaiset kutsuisivat rasismiksi, mutta kun se on heidän aikaan saama, niin siitä vaietaan. Mineapolisin tapaus taas saa vasemmistolaiset kaduille ja osoittamaan mieltä, värillä on väliä.
- Anonyymi
Juu, älkää ihmeessä vaivatko poliisia, jos kokkare losahtaa tuulettimeen. Soittakaa vaan Minneapolisin pollareille, että tulevat hoitamaan hommat. Toinen vaihtoehto voisi olla Pietarin mafia. Niillähän lukee selässä poliisi. Soitelkaa niille, tulevat varmaan auttamaan. Tai mitä jos soittaisitte itte osanssinaamalle? Jumalauta pojat, siinähän teille alkaisi oikeus koittamaan, kun kakkanaama itse tulisi raamattu kourassa puhumaan yksinkertaisesti, niin, että tekin ymmärtäisitte. Jaa, niin no...jutuistanne päätellen taidatte olla paikassa, missä iltalääkkeet jaellaan 18 aikaan ja samalla kerätään laitoksen läppärit pois, eli ei taida sekään toimia. Kärvistelkää sitten vaan...
- Anonyymi
"kärvistelkää sitten vaan..."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808