Gozo

Donna

Hei,olen syyskuussa menossa Xlendl-kylään sukelluslomalle.Kaikki info Gozolta kiinnostaa,laittakaa tietoja jotka ehditte kesän aikana lomailla kys.paikassa,hotellimme on Villa Bronja,kiitos,Donna

2

824

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Moi! Olin kesä-heinäkuussa kuukauden maltalla. Ja olin myös Cozolla pari päivää. Mentiin sinne Cozoline lautalla. Paikka oli kyllä ihana. Oltiin jossain cozon uudella hiekkarannalla. Lisäksi oltiin markkinoilla, joita siellä oli usein. Maisemat oli ihanat ja ihmiset todella mukavia. Kaverini oli siellä sukelluskurssilla. Hyvä valinta! Hyvää matkaa!

• baybaybay

on ihan törkeen upee. kirkaat vedet oli sukellella ja siellä oli sellainen luola minne pääsi sukeltamaan sisälle, kivoja pikku kahviloita rannalla ja viereisiltä kallioilta oli hauska hyppiä mereen. Victoria mukava pieni kaupunki, ramla baylla oli ihanan pehmeä hiekkaranta ja hyvät aallot, hondoq bay oli täynnä meduusoja mutta kirjaat ja syvenevät vedet, marsalfornissa löytyi illalla ihmisiä istumassa iltaa ja kivaa ranta-elämä. jätski erityisen halpaa ja sitä kyllä näin aikuisellekkin maistui! ::) overall paras lomapaikka missä oon ollu ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1230
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1158
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      990
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      950
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      751
    8. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      46
      751
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe