Oon MX:ssä asentamassa tulostinta ja iha loppumetreillä. Kysyy tuossa URL:ää mistä se löytyy vai saako laittaa mielivaltaisesti mitä vaa? https://aijaa.com/JSZeCM
Mistä löydän URL?
15
295
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillut toimisikohan tuo tulostin Linuxissasi ihan ilman asentelemisia?
- Anonyymi
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä? - Anonyymi
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Valetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Ja elleivät ole Windowsia repimässä niin sit lyttäävät osaamattoman, avunanto ongelmiin ei tuu kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan.Minulla on kyllä tunne että kun vain laitat kirjoittimen koneeseen kiinni, slikkaat asenna uusi kirjoitin, niin se löytyy ihan sieltä muiden joukosta, ettei sen kanssa tarvitse temppuilla mitenkään normaalista poiketen.
- Anonyymi
URLeja on netti täynnä.
Mikä lienee tulostimen tyyppi.- Anonyymi
Sehän on oman verkon määritys... Vitaisi nettitulostimeen
- Anonyymi
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
Ja ennen kaikkea, näille ylimääräisille asennusohjelmille, eihän tuossa olla ohjainta asentamassa, vaan ohjelmaa joka sitten sen ohjaimen asentaa, ja tämähän totaalisesti turha härpäke.
- Anonyymi
Aloittajalle: Ei se ole URL jota kysytään tuossa, vaan se on URI (Uniform Resource Identifier). Kuinka se löytyy niin tuolla esimerkki https://askubuntu.com/questions/1167674/finding-device-printers-device-uri-during-driver-installation
- Anonyymi
Voi kiesus mitä sähellystä! Johan tommoselle nauraa ihmisten siatkin
- Anonyymi
Niinpä niin, jopa maatalousasiantuntija, osaa neuvoa upuntu guruja oikealle tielle. Olenkin aina ihmetellyt miten yksi Linux jakelu, kokoaa yhteen mailman .......ä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437