Oon MX:ssä asentamassa tulostinta ja iha loppumetreillä. Kysyy tuossa URL:ää mistä se löytyy vai saako laittaa mielivaltaisesti mitä vaa? https://aijaa.com/JSZeCM
Mistä löydän URL?
15
259
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillut toimisikohan tuo tulostin Linuxissasi ihan ilman asentelemisia?
- Anonyymi
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä? - Anonyymi
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Valetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Ja elleivät ole Windowsia repimässä niin sit lyttäävät osaamattoman, avunanto ongelmiin ei tuu kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan.Minulla on kyllä tunne että kun vain laitat kirjoittimen koneeseen kiinni, slikkaat asenna uusi kirjoitin, niin se löytyy ihan sieltä muiden joukosta, ettei sen kanssa tarvitse temppuilla mitenkään normaalista poiketen.
- Anonyymi
URLeja on netti täynnä.
Mikä lienee tulostimen tyyppi.- Anonyymi
Sehän on oman verkon määritys... Vitaisi nettitulostimeen
- Anonyymi
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
Ja ennen kaikkea, näille ylimääräisille asennusohjelmille, eihän tuossa olla ohjainta asentamassa, vaan ohjelmaa joka sitten sen ohjaimen asentaa, ja tämähän totaalisesti turha härpäke.
- Anonyymi
Aloittajalle: Ei se ole URL jota kysytään tuossa, vaan se on URI (Uniform Resource Identifier). Kuinka se löytyy niin tuolla esimerkki https://askubuntu.com/questions/1167674/finding-device-printers-device-uri-during-driver-installation
- Anonyymi
Voi kiesus mitä sähellystä! Johan tommoselle nauraa ihmisten siatkin
- Anonyymi
Niinpä niin, jopa maatalousasiantuntija, osaa neuvoa upuntu guruja oikealle tielle. Olenkin aina ihmetellyt miten yksi Linux jakelu, kokoaa yhteen mailman .......ä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392