Mistä löydän URL?

Anonyymi

Oon MX:ssä asentamassa tulostinta ja iha loppumetreillä. Kysyy tuossa URL:ää mistä se löytyy vai saako laittaa mielivaltaisesti mitä vaa? https://aijaa.com/JSZeCM

15

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kokeillut toimisikohan tuo tulostin Linuxissasi ihan ilman asentelemisia?

      • Anonyymi

        Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.

        Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?


      • Anonyymi

        Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.

        Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?

        Valetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!

        Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.

        Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?

        Ja elleivät ole Windowsia repimässä niin sit lyttäävät osaamattoman, avunanto ongelmiin ei tuu kysymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?

        Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.

        Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.

        Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan.

        Minulla on kyllä tunne että kun vain laitat kirjoittimen koneeseen kiinni, slikkaat asenna uusi kirjoitin, niin se löytyy ihan sieltä muiden joukosta, ettei sen kanssa tarvitse temppuilla mitenkään normaalista poiketen.


    • Anonyymi

      URLeja on netti täynnä.
      Mikä lienee tulostimen tyyppi.

      • Anonyymi

        Sehän on oman verkon määritys... Vitaisi nettitulostimeen


      • Anonyymi

        Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.

        Ja ennen kaikkea, näille ylimääräisille asennusohjelmille, eihän tuossa olla ohjainta asentamassa, vaan ohjelmaa joka sitten sen ohjaimen asentaa, ja tämähän totaalisesti turha härpäke.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi kiesus mitä sähellystä! Johan tommoselle nauraa ihmisten siatkin


      • Anonyymi

        Niinpä niin, jopa maatalousasiantuntija, osaa neuvoa upuntu guruja oikealle tielle. Olenkin aina ihmetellyt miten yksi Linux jakelu, kokoaa yhteen mailman .......ä porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe