Oon MX:ssä asentamassa tulostinta ja iha loppumetreillä. Kysyy tuossa URL:ää mistä se löytyy vai saako laittaa mielivaltaisesti mitä vaa? https://aijaa.com/JSZeCM
Mistä löydän URL?
15
295
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kokeillut toimisikohan tuo tulostin Linuxissasi ihan ilman asentelemisia?
- Anonyymi
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä? - Anonyymi
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Valetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaajalla jakkarra ongelma... Käyttäs garrafisesti eikä pääteellä!
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu ilman sudotusta kokeiltu on. Ja löysin sen tarvittavan pitkän rimpsun, asennus oli luonut graafisen laatikon josta löysin sen. Olen samaa tulostinta käyttäny eräässä toisessa käyttöjärjestelmässä, se löytää tulostimen ja automaattisesti hakee ja asentaa ajurit.
Miksi muuten on Linux-kysymykseen näin vähän vastaajia, pitääkö kaikkien Linux-osaajien olla yhtä aikaa Windowsia repimässä?Ja elleivät ole Windowsia repimässä niin sit lyttäävät osaamattoman, avunanto ongelmiin ei tuu kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntussa onnistui ihan graafisesti muutamalla hiiren klikkauksella. Ei MX:ssä, vai luuleks sä etten ihan ekana kokeillu?
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan näytä kokeilleesi, vaikka niin sanotkin. Samat paketit ne on upuntussa, MX ja Minti, paitsi että MX ja Mintti jakeluissa on lisänä omia järjestelmän laajennoksia.
Pistäpä nyt oikeasti siinä pakettihallinnassasi hakuun ( brother-mfc-j880dw ), mitä hittoa sinun kannattaa asennella ylimääräistä asennusohjelmaa siihen väliin asenna ohjain suoraan.Minulla on kyllä tunne että kun vain laitat kirjoittimen koneeseen kiinni, slikkaat asenna uusi kirjoitin, niin se löytyy ihan sieltä muiden joukosta, ettei sen kanssa tarvitse temppuilla mitenkään normaalista poiketen.
- Anonyymi
URLeja on netti täynnä.
Mikä lienee tulostimen tyyppi.- Anonyymi
Sehän on oman verkon määritys... Vitaisi nettitulostimeen
- Anonyymi
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaan kintaalla kaikelle epämääräiselle kyselylle.
Ja ennen kaikkea, näille ylimääräisille asennusohjelmille, eihän tuossa olla ohjainta asentamassa, vaan ohjelmaa joka sitten sen ohjaimen asentaa, ja tämähän totaalisesti turha härpäke.
- Anonyymi
Aloittajalle: Ei se ole URL jota kysytään tuossa, vaan se on URI (Uniform Resource Identifier). Kuinka se löytyy niin tuolla esimerkki https://askubuntu.com/questions/1167674/finding-device-printers-device-uri-during-driver-installation
- Anonyymi
Voi kiesus mitä sähellystä! Johan tommoselle nauraa ihmisten siatkin
- Anonyymi
Niinpä niin, jopa maatalousasiantuntija, osaa neuvoa upuntu guruja oikealle tielle. Olenkin aina ihmetellyt miten yksi Linux jakelu, kokoaa yhteen mailman .......ä porukkaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683