Kulmuni erosi ministerin virasta

Anonyymi

Sattuu sitä töppäyksiä aina muillekkin kuin persuille.

41

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut taas asialla, tottakai. Kaikki hyvä, mitä tapahtuu johtuu demareista. Ilman heitä olisi elomme yhtä bullshittiä, niin se vain on .

      • Anonyymi

        Näinköhän Sannamarikin eroaa?


      • Anonyymi

        Ai Kulmunin ero on siis persujen syytä Huraaaaa


    • Anonyymi

      Viisikko palapeli alkoi hajota.
      Kokemattomuus paistaa läpi.

      • Anonyymi

        Hallitus ei hajoa mihinkään, Kepu vain valitsee ärhäkämmän ministerin ja kannatusnousua se tarkoittaa, samalla hallituspohjan vahvistumista. Terveisiä vaan sinne nahkurin orsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus ei hajoa mihinkään, Kepu vain valitsee ärhäkämmän ministerin ja kannatusnousua se tarkoittaa, samalla hallituspohjan vahvistumista. Terveisiä vaan sinne nahkurin orsille.

        hallitus hajoaa , jeeeeeeees !


      • Anonyymi

        Persut hajosi ekana ja tokana ja ihan kohta kolmantena.


    • Persut eivät kadu tekemisiään. Turtiainen sanoo, että lakki kädessä pitää toisten tulla häntä pyytämään takaisin.

      • Ehkä seuraavissa vaaleissa Turtiainen onkin persujen ääniharava ja Jussi kärsii siitä jos lähtee liian monta kertaa eliitin mukaan rankaisemaan omiaan sopimattomasta käytöksestä.


      • Anonyymi

        Missä sanotaan lakki kourassa, laitappas pankko linkkiä vai valehtletko taas tapasi mukaan?


      • Anonyymi

        suora selekänen mies !


      • Anonyymi kirjoitti:

        suora selekänen mies !

        Näin arvelinkin että persujen kenttäväki ajattelee Turtiaisesta näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        suora selekänen mies !

        Turtiaisessa on huomattavasti enemmän suoraselkäisyyttä kuin Halla-Ahossa joka on poliittinen peluri siinä missä arvostelemansa eliittikin.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ehkä seuraavissa vaaleissa Turtiainen onkin persujen ääniharava ja Jussi kärsii siitä jos lähtee liian monta kertaa eliitin mukaan rankaisemaan omiaan sopimattomasta käytöksestä.

        Turtiainen perustaa oman eduskuntaryhmän.
        Seuraavissa vaaleissa hän edustaa uutta puoluettaan.


    • Anonyymi

      Kulumni petti myös omansa.
      Ei kertonut edes omilleen ero ilmoituksesta.
      Ylimielinen käytös näkyy myös PJ pestin osalta. Jälleen tuli yksi poliittinen broileri... untuvikko sellainen.

    • Anonyymi

      Ministeriön edustajat pettivät Kulmunin tilaamalla laittomasti kalliita terapeutin palveluja hänelle. Kulmuni ei niitä tilannut. Sehän maksaa joka tilaa.

      • Anonyymi

        Tämän hallituksen kohdalla pitää paikkansa sanonta, " On tainnut olla tulitikku renkaan läpi jo alkuaankin."


      • Anonyymi

        Nuokin hommat voisi maksaa omillaan ja vähentää sitten verotuksessa tulonhankkimiskuluina, niin joutuu tekemään tavallisetkin tallaajat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuokin hommat voisi maksaa omillaan ja vähentää sitten verotuksessa tulonhankkimiskuluina, niin joutuu tekemään tavallisetkin tallaajat.

        Nyt pitää pöyhiä muidenkin ministerien konsulttien käyttö. Ainakin kanki-Kaikkonen on saanut terapiaa esiintymiseen, vaikka tanssii tähtien kanssa ei onnistunutkaan.


      • Anonyymi

        Vai ministeriön vika kun ministeri tekee petokseen verratavan vilpin omaa etuaan ajatellen.
        Just. Voi voi HosHutVeh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ministeriön vika kun ministeri tekee petokseen verratavan vilpin omaa etuaan ajatellen.
        Just. Voi voi HosHutVeh.

        Marin antaa Kulmunin päätökselle tukea, Andersson kunnioittaa päätöstä, Ohisalo toivottaa voimia ja minä persuna tervemenoa.


      • Anonyymi

        Eikä tuo niin kallista ollut vain 700 € tunti johtajalta. Ihmetyttää kuitenkin jotta " vain 700" € . Minä olisin pelottanut 1000€ tunnilta. Olisi sopivan pyöreäluku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ministeriön vika kun ministeri tekee petokseen verratavan vilpin omaa etuaan ajatellen.
        Just. Voi voi HosHutVeh.

        seuraavaksi paljastuu , että santa sanna marini on käyny veronmaksajien piikkiin 60000 e lla viittomakoulutusta ja käsien asento neuvojalla. Parikytä tonnia on myös hurahtanu , " tuijota tyhjyyteen" neuvojalla :)


    • Anonyymi

      Juuri opetettu puhumaan ja tuottamaan tekstiä,miksi erosi.Hukkaan meni nekin rahat. Hänhän olis maksanut takasin.Varmaan kommareitten vika tämäkin.

    • Anonyymi

      Pankko tuon Turtiaisen kanssa vähän väritti. Näin luki iltapulussa: ” Eduskuntaryhmä erotti Turtiaisen vuoden loppuun asti ja ilmoitti, että hän voi hakea jäsenyyttä uudelleen ensi vuonna.
      – En varmasti hae. En ole perussuomalaisiin koskaan hakenut, vaan minut on sinne pyydetty, Turtiainen torjuu.”

      Mutta eihän se ole kuin yleinen tapa, että itselle sopivaksi kaikki värittää. Mistään ei enää välitetä. Minulle toki riittää jos saa vähänväliä väliä.

      • Et saa provosoitua minua tälläkään valehtelulla. Tiedän kyllä mitä kirjoitin. 🙂


      • Anonyymi

        Aho olisi nyt sopiva kepuministeriksi Kulmunin paikalle. Aholla kun on kokemusta myös miten saadaan hommat perseelleen ja yrittäjiä tekemään itsemurhia, näinhän kävi jo silloin hänen hallituksen aikana, ja nyt olisi hyvä jatkaa kun homma on tuttua.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006531580.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aho olisi nyt sopiva kepuministeriksi Kulmunin paikalle. Aholla kun on kokemusta myös miten saadaan hommat perseelleen ja yrittäjiä tekemään itsemurhia, näinhän kävi jo silloin hänen hallituksen aikana, ja nyt olisi hyvä jatkaa kun homma on tuttua.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006531580.html

        Paavo Väyrynen minusta vielä sopivampi. Mutta nyt alkoi halituksen kaatuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo Väyrynen minusta vielä sopivampi. Mutta nyt alkoi halituksen kaatuminen.

        Pate juoksee jo Arkadiaa kohti salkku kädessä takinhelmat hulmuten.😅😆😉.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et saa provosoitua minua tälläkään valehtelulla. Tiedän kyllä mitä kirjoitin. 🙂

        Älä sitten kirjoita skeidaa eli paskaa ja vääristele asioita.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et saa provosoitua minua tälläkään valehtelulla. Tiedän kyllä mitä kirjoitin. 🙂

        Yleensähän sinä tiedät mitä kirjoitat. Kuitenkin jos jäät kiini valheesta et myönnä mitään ja lopulta et vastaa enää vaan käännät koko jutun sivuun.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et saa provosoitua minua tälläkään valehtelulla. Tiedän kyllä mitä kirjoitin. 🙂

        Oletko tietoinen kun valehtelit isisvaimoista? Aivan varmasti tiesit valehtelevasi.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Et saa provosoitua minua tälläkään valehtelulla. Tiedän kyllä mitä kirjoitin. 🙂

        Kirjoitit pelkkää valetta tapasi mukaan.


    • Anonyymi

      Mikkonenko liukastuu seuraavaksi hanhen paskaan?

      • Anonyymi

        Ja Paavo palaa takaisin !!


    • Anonyymi

      Mutta ulkoministeri Haavisto jatkaa, vaikka on KRP:n tutkinnan alla.

      • Anonyymi

        Vihreillä onkin kaikki sallittu. Taksi ammattilaiset,remontit,ja eikös joku estänyt lentokoneen lähdön. ( Saattoi olla punikki) .


    • Anonyymi

      Ylen kulmuni uutisointi voi verrata siihen että asunto murtaja
      pölii mummilta 60 000 e
      ja sen jälkeennyle syytää mummia miksei silla ollut enempää antaa varkalle
      varas on kokoenut ryöstänsä jälkeen kovia
      ja jos hän ei olisi jäänyt kiinni mikä on poliisien syytä
      kaikki olisi paremmin
      eli eikö sitä sydämetöntä mummoa yhtään hävetä mietikää miten he kääntävät kusettajan kärsijäksi sankariksi hyväntekijäksi kovia kokeneeksi
      on todella kovaa kun menee mankyyriin meidän rahoilla papiliotit päässä
      ja makaa jollekin helvetin huijjarille 700e tunti
      että 30 vuotias nainen oppii kävelemään suoraam
      Yle Uutiset 20.30

      • Anonyymi

        Ei enää näytetä kulmuneita telkussa, mutta vaimolla on isommat


    • Anonyymi

      Olis jo vidoin aika saada Suomeenkin hallitu joka ajaisi SUOMEN asioita eikäaina vain tuijottele kannatuslukuja ja toimi omaan pussiinsa !!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe