Miten paljon pitää purkaa että pääsee säätämään deauville 650:n tyhjäkäyntiä
Deauvillen tyhjäkäynti
6
356
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä teiniosastoltahan sä saat varmasti kysymykseesi vastauksen!!
Oletko EDES ajatellut kysäistä asiaa noilta muilta foorumeilta?... - Anonyymi
Kysymys kuuluu, että miksi sitä pitää säätää?
Yleensä tyhjäkäyntiä ei tarvitse erikseen kaasarikoneessa säätää, vaan tyhjäkäynnin muutos kertoo jostain muusta, mikä pitää ensin laittaa kuntoon.- Anonyymi
Sitä nyt tarttee säätää siksi, koska pyörä oli verstaalla ja mekaanikko oli säätänyt sen niin aljaiseksi (alle 1000) että on alituiseen vaarassa sammua, mikä on pelottava tilanne liikennevaloissa.
Tota kiitän viisaasta vastauksestasi, mutta jos tiedät muutakin, niin kerro minulle, missä sen tyhjäkäyntisäädin sijaitsee. Kahvan päästä en ainakaan löydä sellaista ;(
Ei tartte purkaa.
Löytyy vasemmanpuoleisen sivukatteen aukon kautta (jäähdytysilman poistoaukko?).
Paino sanalla "löytyy", se on nimittäin niin yläkantissa, että pitää mennä kontosilleen maahan jos haluaa näkökontaktin. Lisäksi on hyvä varustautua taskulampulla, sillä siellä sisällä on pimeää :). Muuta työkalua ei sitten tarvitakaan, vaan ruuvi on reilulla kannalla varustettu, ja sitä kiertää helposti sormiotteella.
Myötäpäivään nousee, vastapäivään laskee kierrokset.- Anonyymi
Kun nyt asiantuntijoita linjoilla.. kertokaahan mikä on paras touring-pleksi ko motoon?
Kokeiltu on Puigin korkeat touring mallit joiden takana umpikypärässä valitettavasti kuolee ilman puutteeseen. Givin touring lippa tarjoaa hengitettävää jo ihan toisella tapaa, mutta aika helvetillisen metelin kera. Nyt olisi tarjolla MRA:n touring pleksi, joka on malliltaan vakiopleksin ja touringpleksin välimuoto. Onko viimemainitusta kenelläkään kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416