Miten paljon pitää purkaa että pääsee säätämään deauville 650:n tyhjäkäyntiä
Deauvillen tyhjäkäynti
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä teiniosastoltahan sä saat varmasti kysymykseesi vastauksen!!
Oletko EDES ajatellut kysäistä asiaa noilta muilta foorumeilta?... - Anonyymi
Kysymys kuuluu, että miksi sitä pitää säätää?
Yleensä tyhjäkäyntiä ei tarvitse erikseen kaasarikoneessa säätää, vaan tyhjäkäynnin muutos kertoo jostain muusta, mikä pitää ensin laittaa kuntoon.- Anonyymi
Sitä nyt tarttee säätää siksi, koska pyörä oli verstaalla ja mekaanikko oli säätänyt sen niin aljaiseksi (alle 1000) että on alituiseen vaarassa sammua, mikä on pelottava tilanne liikennevaloissa.
Tota kiitän viisaasta vastauksestasi, mutta jos tiedät muutakin, niin kerro minulle, missä sen tyhjäkäyntisäädin sijaitsee. Kahvan päästä en ainakaan löydä sellaista ;(
Ei tartte purkaa.
Löytyy vasemmanpuoleisen sivukatteen aukon kautta (jäähdytysilman poistoaukko?).
Paino sanalla "löytyy", se on nimittäin niin yläkantissa, että pitää mennä kontosilleen maahan jos haluaa näkökontaktin. Lisäksi on hyvä varustautua taskulampulla, sillä siellä sisällä on pimeää :). Muuta työkalua ei sitten tarvitakaan, vaan ruuvi on reilulla kannalla varustettu, ja sitä kiertää helposti sormiotteella.
Myötäpäivään nousee, vastapäivään laskee kierrokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23953Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769