Moi! Onko Kokkolassa yhtään sinkkumiehiä,,ikä n.45-55..eikä mitään typeriä kommenttejä.Kiitos
Treffiseuraa
27
1107
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ainakaan sinulle, ja tämä ei ole mikään treffipalsta, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyl oot kiva.ha ha
- Anonyymi
Suomi 24 treffipuolella meitä on.😘😘
- Anonyymi
Käviskö vähän vanhempi, mutta äveriäs?
Enkä ole mikään typerys.- Anonyymi
Voi ei.. Taas tuo tyyppi!
- Anonyymi
Epätoivoista näyttää olevan kun alennutaan jo täältäkin mulkkua etsimään.Mikä sussa on vikana kun ei ole natsannut?
Yleensä löytyy normitapaukselle aina jos haluaa...- Anonyymi
Mene halpahallin eteen klo 9.Vilho tulee tapaamaan .
- Anonyymi
Halukko kuvaa
- Anonyymi
Kiimainen nuori mies olen
- Anonyymi
Täällä ollaan enkä ole vassari enkä oikeistolainen enkä kannata mitään eu ta:) Olen siis kertakaikkiaan erittäin positiivinen ihminen ja tulen toimeen kaikenlaisten hörhöjen kanssa mitä vastaan tulee nykyään kaduilla,
- Anonyymi
Varmasti löytyy mutta onko tämä oikea paikka etsiä sellaista? Vaikka eihän sitä koskaan tiedä missä se elämänsä rakkaus tulee vastaan.toivotan onnea etsintään hyvää on vaikea löytää👍
- Anonyymi
Täällä olisi yksi pitkä ja hoikka, hyässä kunnossa oleva kouluttautunut 5 -kymppinen.
- Anonyymi
Kokkolasta ei löydy...
- Anonyymi
Nyt löytyy!
- Anonyymi
Missä n. 45-55 -vuotiaat sinkkunaiset Kokkolassa viihtyy nykyään? Missä heitä voisi tavata parhaiten?
- Anonyymi
Käviskö noin 30 vuotta vanhempi rikas ja kokenut?
- Anonyymi
Jos kuvittelet kaiken mahdollisen saatavan rahalla, niin varmasti löytyy kaikenlaisia vaihtoehtoja...
- Anonyymi
Tule nyt 6.5 klo. 14.00 kahvila Espresso House niin katsotaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kuvittelet kaiken mahdollisen saatavan rahalla, niin varmasti löytyy kaikenlaisia vaihtoehtoja...
Eihän sitä kaikkea tarvitse saada kunhan saa sitä mitä "haluaa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule nyt 6.5 klo. 14.00 kahvila Espresso House niin katsotaan...
Klo 14.00 olen aina päivälenkillä sitä en vaihda päivä panoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klo 14.00 olen aina päivälenkillä sitä en vaihda päivä panoon.
Olen aina luullut että kahvilassa ei voi eikä saa panna, ja touhuilut vessassa ei kiinnosta minua. Antoisaa iltapäivälenkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä kaikkea tarvitse saada kunhan saa sitä mitä "haluaa".
Pakko myöntää että olet kyllä aivan oikeassa...
- Anonyymi
Löytyy. Miten saa yhteyden? Ikä 45v
- Anonyymi
Tule nyt 6.5 klo. 13.30 kahvila Espresso House niin katsotaan...
- Anonyymi
Ei ole tuossa iässä olevia sinkkuja. Kaikki varattuja.
- Anonyymi
Olet vain kateellinen. Täällä olisi yksi pitkä ja hoikka, raitis ja hyässä kunnossa oleva kouluttautunut 5 -kymppinen sinkkumies.
- Anonyymi
Eipä tullut ketään kahvila Espresso House tänään vaikka kuinka odottelin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349