Kellään kokemusta nanopinnoitteesta kylpyhuoneessa? Onko hinnan väärti? Kestääkö vaikutus kauan?
Entäs kokemuksia Nanoksi yrityksestä?
Mietimme vaihtoehtoja isolle remontille.
Nanopinnoitus kylppäriin
5
425
Vastaukset 5
- Anonyymi
Maali on maali ja ei toimi kylppärissä.
- Anonyymi
Ei se oo maali vaan väritön pinnoite.
- Anonyymi
Eikö kellään kokemusta?
- Anonyymi00005
Ketju on vanha, mutta vastaan kun kukaan ei oikeastaan vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Työskentelen pinnoitealalla, joten suodata sen läpi.
Mitä pinnoite oikeasti tekee: se tekee pinnasta vettä ja likaa hylkivän, jolloin kalkki ja saippua eivät tartu yhtä tiukasti ja pesu helpottuu. Vesi helmeilee ja valuu pois.
Mitä se EI tee: se ei korjaa jo kulunutta lasitusta, ei poista syöpymiä eikä tee pinnasta huoltovapaata. Ja kesto kannattaa kysyä aina kirjallisena - kuluttajatason itse levitettävät suojat kestävät tyypillisesti viikkoja tai kuukausia käytöstä riippuen, ammattimaiset SiO2-pinnoitteet pidempään. "Ikuinen pinnoite" on myyntipuhetta.
Eli: jos kylppäri on ehjä mutta pesu tympii, pinnoite voi olla hintansa arvoinen. Jos pinnat ovat jo kuluneet, mikään pinnoite ei palauta niitä uudeksi, ja raha kannattaa laittaa remonttiin. - Anonyymi00006
En nanosta tietäå mitä anoppi kyl soppii kylpyhuoneesee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527