vaivihkaa? Kela hoitaa sitten äidin ja lapsien elatuksen. Mitään rangaistustahan niille ei ole tulossa.
Asutetaanko näitä Isis-äitejä mahdollisesti Lieksaan
25
58
Vastaukset
- Anonyymi
Johto toivottaa tervetulleeksi sen "Helin", joka oli kuuluisan isis-johtajan vaimo. Tämä "Helihän" on nyt Suomessa.
- Anonyymi
Pekka kortit on lopetettu. Haaveilun ruskeasta viehtymyksestä en sano yhtikäs mitään. Mustaruskea on ja pysyy. Se on synkkä väri, kuitenkin osavälttämättömyys joukossa värin muodostuksen tähden. Olkoon vaikka eri sävyjen harmaita lopputuleva. Punaisessa Kiinassa on punainen ilon ja onnen väri. Miksi me suomalaiset näemme punaista, kun pitäisi putken päästä nähdä valoa valkeaa? Sininen on kylmä. Kuitenkin on ajatuksellisesti oikean jäätävää oikeutta ikuisessa avaruudessamme, hikoilematta. Ruiskaunokki on kaunis kukka. Pellolla.
Toki ymmärrän sen, että veri on lähteenkirkasta kristallista vettä sakeampaa. Sekin on jotenkin typerää viittausta. Hymyilkää ensin itsellenne, sitten vasta muille.
- Anonyymi
Meidän naapuriin muutti persu. Miten sellaisen kanssa toimitaan? Kertokaa te joilla on kokemusta, minulla ei ole ennestään.
- Anonyymi
maastoutukaas nyt viimeistään lieksas, päätäjät on aivan kuralla
- Anonyymi
Mähkölle ovat tulossa.
- Anonyymi
ja vääräuskoiset hoivaa
- Anonyymi
On ilmoitettu aikoja sitten, että heidän majoitus ym. on annettu Helsingin Sosiaaliviraston tehtäväksi.
- Anonyymi
Kenenkäs piiriä tämä lieksa sitten on, kun täälä noita niin rehaa
- ja näitä täälä riittää lepokotisesti lomaillen
- lieksahhan on näille oikein kievarpiste pompata suommeen
- Anonyymi
Kelan asiantuntijathan on puolensa ottaneet jo abortoimisiinkin. Lumi on valkoista ja pukilla yleensä lahjoja.
- Anonyymi
rangaistuzhan olisi razzzzismiiii.
- Anonyymi
tuli vaan mieleen että eikö turvallisuuden takia virastoissa pitäisi olla naama edes näkyvillä että viranomainen tietää kenen kanssa asioi. muutenhan voi lähettää vaikka siskon asioille vaikka itse on ulkomailla lomalla..
- Anonyymi
tietäsit vai miten väärillä papereil meitä juksutavat, on nää härskilllää kaikk
Sanna Ukkola sanoo, että "En halua Suomeeni terroristien vaimoja – pysykää kalifaatissa"
"Isis on rakentanut kalifaattinsa perustan valtaville ruumiskasoille. Nyt kun kalifaatti on tuhottu, naiset haluavat yhtäkkiä palata Suomeen nuolemaan haavojaan, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Sanna Ukkola."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac875eec-01d5-4801-9dea-4d34ef37481f- Anonyymi
Suomalaisella -meilla jokaisella on nyt vastuu passata suomalaisitain oikein tähän touhuun, muuten meijät hukka perii
- Anonyymi
Hukka perii joka tapauksessa. Susikanta lisääntyy. Lisäksi Arlan piimään on lisätty vettä.
- Anonyymi
Ovat Märäjälahden VOKissa, eli asutetaan vaihvihkaa , tässä tapauksessa alkuun Lieksaan. Savo karjalan linja toi tuon isis katraan , pakettiauto peräkärryineen seurasi. Tuo saattue nähty liikenteessä todistettavasti.
Savo-Karjalan linjan pakoputkesta tipahteli pitkin matkaa persuja jotka varmistivat asian. Jussi Halla-Aho vannoo käsi Raamatun päällä, että Märäjälahti on jo täynnä Isin vaimoja. Lieksan persut aloittavat jo evakuointia Nurmeksen suuntaan. Heti lähetään kunhan kaikki kiljutonkat on saatu lastattua petäkärryihin.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Savo-Karjalan linjan pakoputkesta tipahteli pitkin matkaa persuja jotka varmistivat asian. Jussi Halla-Aho vannoo käsi Raamatun päällä, että Märäjälahti on jo täynnä Isin vaimoja. Lieksan persut aloittavat jo evakuointia Nurmeksen suuntaan. Heti lähetään kunhan kaikki kiljutonkat on saatu lastattua petäkärryihin.
oliko hiki kun heräsit ??! :)
Anonyymi kirjoitti:
oliko hiki kun heräsit ??! :)
Alakkaahan tuo näillä kelilöillä jo kohta hiki tulla.
- Anonyymi
Jos vaikka asutettais niin so what, mitä se sinua liikuttaa ? Samanlaisia suomalaisia ne ovat kuin muutkin, kuten vaikka sinä.
- Anonyymi
Ei kai sentään samanlaisia? Ainakin yksi akka penikoineen on vain Suomen ja oman maansa kansalainen, ei siis suomalainen. Jos joku sanoo näitä ns. tavallisiksi kotirouviksi, erehtyy. Eipä tässä tavan tallaaja mahda mitään. Herrat ovat nämä tänne halunneet ja kai he omansa hoitavat.
Vain parasta maailman kansalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentään samanlaisia? Ainakin yksi akka penikoineen on vain Suomen ja oman maansa kansalainen, ei siis suomalainen. Jos joku sanoo näitä ns. tavallisiksi kotirouviksi, erehtyy. Eipä tässä tavan tallaaja mahda mitään. Herrat ovat nämä tänne halunneet ja kai he omansa hoitavat.
Vain parasta maailman kansalaisille.rautakuuri ens alkuun ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentään samanlaisia? Ainakin yksi akka penikoineen on vain Suomen ja oman maansa kansalainen, ei siis suomalainen. Jos joku sanoo näitä ns. tavallisiksi kotirouviksi, erehtyy. Eipä tässä tavan tallaaja mahda mitään. Herrat ovat nämä tänne halunneet ja kai he omansa hoitavat.
Vain parasta maailman kansalaisille.Se näennäinen opillinen kiihko on vain näiden naisten omalaatuista huumoria. Ei pitäisi pelätä niin kamalasti.
- Anonyymi
Perään katotavia, mitäs noitten elatus voipi muuta olla
- Anonyymi
Vaarallista porukkaa ei pitäisi olla sinisilmäinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693