PARAS 125 CROSSI?

EKI

ELIKKÄ KOKEMUKSIA/TIETOJA? MIKÄ PIIKKILUOKAN PYÖRISTÄ PARAS? JA HYVIÄ KIKKOJA ISTUINKORKEUDEN TIPUTTAMISEEN?

14

3395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kottarainen

Onhan se jo kauan ollut yleisessä tiedossa että KTM:ä voittaa kaikki kaikki testit ja kisat yms.
      Että KTM, ja siihen istuinkorkeuden säätämiseen niin eikö helpointa olisi säätää takaiskun vaimennin?

• EKI

hyväkin säätö? siis laaja? ja eihän SITÄ kai oikein voi mennä säätään ettei vaan ota sit pyörä kiinni lokariin?! ;)

• mopoman

Jeps kyl kotari kannattaa ostaa... siinä on alavääntöökin mukavasti. Joo, Kotariin saa matalampaa penkkiä jos haluaa Racingbikelta ja tietenkii jousen/iskunvaimentimensäädöllä saa pudotettua. Et sitä nii alas saakaan et se ottas lokariin kiinni

• Kake
        mopoman kirjoitti:

Jeps kyl kotari kannattaa ostaa... siinä on alavääntöökin mukavasti. Joo, Kotariin saa matalampaa penkkiä jos haluaa Racingbikelta ja tietenkii jousen/iskunvaimentimensäädöllä saa pudotettua. Et sitä nii alas saakaan et se ottas lokariin kiinni

No itsekin ajan kyllä tällä hetkellä piikki KTM:llä ja hyväski olen todennut. Alaväännön olen itsekin todennut paremmaksi kuin CR:ssä, mutta mitä väliä sillä on kun yläkierroksillahan noita ajetaan. En osaa sanoa mikä on paras, mutta kaikki ovat varmasti hyviä. Harrastekäytössä sillä ei ole juurikaan väliä. Istuinkorkeutta voi säätää vaihtamalla matalampaa satulaa tai sitten iskunvaimennusta pehmentämällä. Elikkäs takaiskarista vaan jäykkyys pienemmälle, mutta muista säätää sitten etupumputkin että on pyörä tasapainossa.

• kökkö
        Kake kirjoitti:

No itsekin ajan kyllä tällä hetkellä piikki KTM:llä ja hyväski olen todennut. Alaväännön olen itsekin todennut paremmaksi kuin CR:ssä, mutta mitä väliä sillä on kun yläkierroksillahan noita ajetaan. En osaa sanoa mikä on paras, mutta kaikki ovat varmasti hyviä. Harrastekäytössä sillä ei ole juurikaan väliä. Istuinkorkeutta voi säätää vaihtamalla matalampaa satulaa tai sitten iskunvaimennusta pehmentämällä. Elikkäs takaiskarista vaan jäykkyys pienemmälle, mutta muista säätää sitten etupumputkin että on pyörä tasapainossa.

osta vaa kotari jos melko uuden. jos haet jotai 1992- 1997 yms. ni osta joku japsi, ehkä mieluiten honda tai jammu ja muista että vanhat pyörät ovat yksilöitä eli kannattaa syynää pyörä tarkaan ennen ku ostat.

• sasssss
        kökkö kirjoitti:

osta vaa kotari jos melko uuden. jos haet jotai 1992- 1997 yms. ni osta joku japsi, ehkä mieluiten honda tai jammu ja muista että vanhat pyörät ovat yksilöitä eli kannattaa syynää pyörä tarkaan ennen ku ostat.

yamahan 125 yz on parempi!!!

• Jutustelija1
        kökkö kirjoitti:

Itsellä oli 250-92 KTM ja se oli juurikin testivoittaja pyörä. Eli kyllä kotkat oli tuolloinkin iskussa.

Mutta ei nyt enää noin vanhoja osteta kuin museopyöriksi. Ajoon pitää ostaa joku -10 tai uudempi.

• Vermeheitä
        Jutustelija1 kirjoitti:

Itsellä oli 250-92 KTM ja se oli juurikin testivoittaja pyörä. Eli kyllä kotkat oli tuolloinkin iskussa.

Mutta ei nyt enää noin vanhoja osteta kuin museopyöriksi. Ajoon pitää ostaa joku -10 tai uudempi.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/

Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html

• paras teho crossi

samurai 110cc tehoa riittää vaikka muille jakaa

• HYVÄ CROS KANNATTAA

Olen itsekkin todennut että samurait vievät ktm,hondat,suzukit ja yamahat

• Jammu-Setä

jammujen crossi

• Samurai1111111111111

Samurai on jumalten crossi.

• museo.fi

henri pojan uusi samurai cros

• Xkxkxkfk

Eihän kiinanihme samurait kulje yhtää mihinkää mopoki jättää sellaset paskat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe