Miten pääsee kätevästi julkisilla Tampereelta Tammelaan arkipäivisin näin korkona-aikaan? ? nimim. kaukaa tuleva turisti
Tampereelta Tammelaan
7
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Tai tampereelta forssaan
- Anonyymi
Missä on Tampere?
Nimim. tammelalainen- Anonyymi
Se on siellä mistä käsin Finlayson perustettiin forssaan,
ja koko unohtunut pikkukylänne kasvoi sen teollisuuden ympärille,
ja nyt taas unohtuu kartalta kun Finlayson lopetettiin ja jäljelle jää vain ja ainostaan katkeruus.
Eihän forssaan sinnepäin ole kellään mitään asiaa, ja ihmisetkin siellä ovat..................... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on siellä mistä käsin Finlayson perustettiin forssaan,
ja koko unohtunut pikkukylänne kasvoi sen teollisuuden ympärille,
ja nyt taas unohtuu kartalta kun Finlayson lopetettiin ja jäljelle jää vain ja ainostaan katkeruus.
Eihän forssaan sinnepäin ole kellään mitään asiaa, ja ihmisetkin siellä ovat........................lauma narsisteja, psyko- ja sosiopaatteja, osa diagnoosilla ja osa ilman. Ei siellä tammelan-fosran alueella tarvi käydä. Riittää kun katsoo elokuvan nimeltään syvä joki, muutoin kierrä seutu kaukaa.
- Anonyymi
Onnibus kulkee Tampereen l-a - Sastamala - Huittinen. Siellä vaihto Huittinen - Forssa reitille. Loppumatka Tammelaan taitaa mennä kävellen. Olen itse mennyt Forssaan polkupyörällä (maastopyörällä) ja siinä meni 6 h, jos kunto kestää.
- Anonyymi
Vaihtoehtoinen matka junalla Tampereelta Humppilaan ja sieltä Koivuhuhdan bussilla Forssaan, mutta sekään ei jatka Tammelaan. Loppumatkan voi mennä Swup-laudalla mikäli on Forssassa vielä saatavilla ja kulkee Tammelaan asti.
- Anonyymi
Aloitus on yli neljä vuotta vanha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627