Miten pääsee kätevästi julkisilla Tampereelta Tammelaan arkipäivisin näin korkona-aikaan? ? nimim. kaukaa tuleva turisti
Tampereelta Tammelaan
7
1413
Vastaukset
- Anonyymi
Tai tampereelta forssaan
- Anonyymi
Missä on Tampere?
Nimim. tammelalainen- Anonyymi
Se on siellä mistä käsin Finlayson perustettiin forssaan,
ja koko unohtunut pikkukylänne kasvoi sen teollisuuden ympärille,
ja nyt taas unohtuu kartalta kun Finlayson lopetettiin ja jäljelle jää vain ja ainostaan katkeruus.
Eihän forssaan sinnepäin ole kellään mitään asiaa, ja ihmisetkin siellä ovat..................... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on siellä mistä käsin Finlayson perustettiin forssaan,
ja koko unohtunut pikkukylänne kasvoi sen teollisuuden ympärille,
ja nyt taas unohtuu kartalta kun Finlayson lopetettiin ja jäljelle jää vain ja ainostaan katkeruus.
Eihän forssaan sinnepäin ole kellään mitään asiaa, ja ihmisetkin siellä ovat........................lauma narsisteja, psyko- ja sosiopaatteja, osa diagnoosilla ja osa ilman. Ei siellä tammelan-fosran alueella tarvi käydä. Riittää kun katsoo elokuvan nimeltään syvä joki, muutoin kierrä seutu kaukaa.
- Anonyymi
Onnibus kulkee Tampereen l-a - Sastamala - Huittinen. Siellä vaihto Huittinen - Forssa reitille. Loppumatka Tammelaan taitaa mennä kävellen. Olen itse mennyt Forssaan polkupyörällä (maastopyörällä) ja siinä meni 6 h, jos kunto kestää.
- Anonyymi
Vaihtoehtoinen matka junalla Tampereelta Humppilaan ja sieltä Koivuhuhdan bussilla Forssaan, mutta sekään ei jatka Tammelaan. Loppumatkan voi mennä Swup-laudalla mikäli on Forssassa vielä saatavilla ja kulkee Tammelaan asti.
- Anonyymi
Aloitus on yli neljä vuotta vanha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894