Törkein, nöyryyttävin ja kallein asiakaskokemus koskaan

Luxury Tiles, tunnetaan myös nimillä Laattatukku ja Laattakeskus (sama myyjä). Näillä hakusanoilla löydät tältä sivustolta useiden pettyneiden asiakkaiden kertomukset. Niin paljon ketuttaa, että laitoin tähän oman nimeni, jolla vahvistan oman ja muiden kertomukset paikkansa pitäviksi- kaikki dokumentit löytyvät minulta. Jos et jaksa lukea asiakaskomustani, niin miltä tuntuisi viettää joulu, lakkiaiset tai muu juhla keskeneräisessä huoneistossa tai peruuttaa ne kokonaan tämän laattakauppiaan takia? Mietipä tätä ennen ostopäätöksesi tekemistä.

Oma asiakaskokemukseni lyhyesti: Tilausvaiheeseen asti kaikki menee hyvin ja joustavasti, onhan valikoima laaja ja hinnat kilpailukykyiset….vai ovatko? Kylpyhuoneen laatat eivät useista lupauksista tulleet, aina jokin eri selitys. Myyjä järjesti lopuksi hieman vastaavat laatat. Mitäpä vaihtoehtoja asiakkaalla tässä tilanteessa on, kun aikataulu painaa päälle ja laattamies odottaa. Tämän tietää myös myyjä, ei edes tilannut sovittuja tuotteita, vaan myy näin vanhaa varastoaan pois. Miksiköhän tällaista toimintatapaa kutsutaan? Olin tilannut myös keittiön lattialaatat. Juu ei mitään kiirettä tilata, perustuote ja sitä on koko ajan varastossa. Arvatkaa oliko ja tuliko ajallaan ja sainko jälleen viikoittain eri selityksiä. Ei vastaa puhelimeen, tekstiviesteihin tai sähköpostiin, joudut siis ajamaan paikanpäälle viikoittain kuuntelemaan uutta selitystä. Tässä vaiheessa ajattelin, että olen piilokamerassa - ei tällaista voi tapahtua Suomessa. Katsoin netistä ja löysin tämän sivun, jossa iso määrä asiakkaita kertoo vastaavista kokemuksista. Keittiölaattojen lisätilausta olen nyt odottanut lähes puoli vuotta…………. turhaan, aina jollain selityksellä…..lattia todennäköisesti menossa purkuun ellen löydä jostain edes lähes vastaavia laattoja.

Alan normaali käytäntö on pyytää asiakasta maksamaan käsiraha. Näin kauppa sitoo molempia osapuolia ja tilaus lähtee varmasti. Tämä kauppias ei veloita käsirahaa siitä yksinkertaisesta syystä, että se saattaisi saada sinut käymään netissä selvittämässä, onko tälle kauppiaalle luotettavaa maksaa käsiraha.

Mitä tästä opin? Tarkista aina netistä kirjoitetaanko siellä toimijasta jotain ja jos niin mitä!

1

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Törkeää toimintaa [email protected], myi meille laattoja missä oli kahta painoerää tietämättämme.

Laatat ovat erivärisiä eikä palautusoikeutta koska avasimme paketit.

Muut verkkokauppamme:
      www.laattakeskus.fi
      www.marmorilaatat.fi
      www.terrazzolaatat.fi
      www.kivikauppa.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe