Lieksan sateenkaaripoliisit antaa tukensa.

Anonyymi

21

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan. Onko teillä kirjoittelijoilla jokin erityinen ongelma?

    • Anonyymi

      Jos sattuu pääsemään poliikoulutukseen , pitääkö ilmoittaa sukupuolinen suuntaus, siis minne päin on kallellaan?
      Miksi sitä yleensäkin on kuulutettava kuin se olisi jokin suositus tai kunnia-asia.
      Ketä kiinnostaa tietää, tuskin ketään.

      • Anonyymi

        TOTTA !
        Se on ihan sama. Ei ketään kiinnosta. Yksityisasia.

        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA !
        Se on ihan sama. Ei ketään kiinnosta. Yksityisasia.

        "markkinat"

        Homopoliisilla on hyvä kun voi pamputtaa kahdella pampulla, edestä ja takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homopoliisilla on hyvä kun voi pamputtaa kahdella pampulla, edestä ja takaa.

        Ihanko itse keksit tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko itse keksit tämän?

        Ovatko homot ja lesbot etusijalla pyrittäessä poliisiin kuten Ylessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko homot ja lesbot etusijalla pyrittäessä poliisiin kuten Ylessä?

        On se nytkyään tärkeää että poliisi kääntää vain toisen posken jos joku tällää poliisia turpaan ettei feministit loukkaannu henkisesti. "Syväitkää" kuten Tarlja asian ilmaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko itse keksit tämän?

        Ihan itse keksin ja toivon etten koskaan joudu pidätetyksi.


    • Lieksan persuilla käy taas aivot ylikierroksilla. Maailmassa on liikaa asioita joita on vaikea ymmärtää.

      • Anonyymi

        Niin tuntuu olevan sinunkin kohdallasi. Et osaa muuta kuin jankuttaa yhtä ja samaa. Vaikka kaikki muut puhuisivat koiran hännästä, sinä itsepäisesti vain persuista. Kyllä pitää olla hirvittävä trauma, kun ei pääse eteen, ei taakse mokomasta. Luuletko sinä voivasi yksin vaikuttaa elämän kulkuun piruilemalla ja ilkkumalla yhtä puoluetta? Sota ei yhtä miestä kaipaa.
        Luulisi nyt olevan muitakin puheenaiheita kuin Persut, kyllä sinulla on jokin pelko tai isompikin fobia ko. puoluetta kohtaan.
        Politiikalle oma aikansa ja paikkansa, kuitenkin niin, että on muutakin sanomista kuin samaa haukkumista kuukaudesta toiseen, entäs jos vaikka kehuisit jotain välillä. Jos arvostellaan negatiivisesti, pitää osata esittää parempia ratkaisuja. Ei pelkkä haukkuminen johda mihinkään.
        Ei ole mitään niin pahaa tai huonoa, etteikö siitä löytyisi edes vähän jotain hyvää. Lopeta hyvä ihminen se typerä jauhaminen, yritä lähestyä asiaasi eri kulmasta, mutta mieluummin ei mistään.
        Eikö politiikalle ole omat palstansa, siirry sinne jankkaamaan, sieltä voit ehkä saada arvoisesi yleisön, joka osaa arvostaa yksipuolista jahkailuasi.


    • Anonyymi

      Minuakin syrjitty rakkaudesta samaan sukupuoleen.

      " markkinat"

      • Anonyymi

        Imitaattori taas laukoo. Hän on syrjäytynyt.



        "markkinat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imitaattori taas laukoo. Hän on syrjäytynyt.



        "markkinat"

        Persu homona on parempi persu. Uskon, että perussuomalaiset herää nykyaikaan.



        "markkinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu homona on parempi persu. Uskon, että perussuomalaiset herää nykyaikaan.



        "markkinat

        Meillä vihreillä heterous on pannassa ja kielletty ankarasti.

        "markkinat"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persu homona on parempi persu. Uskon, että perussuomalaiset herää nykyaikaan.



        "markkinat

        Tynkkynen on tavallaan hyvä persu. On avoimesti homo ja seurustelee mustan miehen kanssa.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Tynkkynen on tavallaan hyvä persu. On avoimesti homo ja seurustelee mustan miehen kanssa.

        Voi äiti näitä sun kommenttejasi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Markkinallekkin hyväksytään xl kokoinen sateenkaari kortsu päähän, niin ne asenteet muuttuu.


    • Anonyymi

      Minulla on niin mahtava pää ettei mahdu.

      " markkinat"

    • Anonyymi

      Kertyykös näitten siipeilyssä tätä lampun oljyä mitä tarvitaan kun lehti käänetään

      Olennaista oli, että viisaat olivat varautuneet tilanteeseen: he olivat ottaneet huomioon jokapäiväisen elämän aika tavallisen ilmiön, että suunnitelmat pitkittyvät, esteitä ilmaantuu ja asiat myöhästyvät ja lykkääntyvät. Tyhmät taas kuvittelevat, että kaikki tulee olemaan helppoa: he laiminlyövät varustautumisen ja unohtavat, että matka on pitkä, uni voi yllättää ja polttoaine loppua.

      Toinen vertauksen opetus on siinä, ettei Jumalan valtakunnassa kukaan voi olla hereillä toisen puolesta. Vastuu on lisäksi otettava itse öljynsä tuottamisesta. Tämän viisaat neitsyet tiesivät.

      Vertaus kymmenestä neitsyestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe