Onko aika rumaa

Anonyymi

sanoa jostakin, että elää elämäänsä koirana? Uskollisena, tottelevaisena palvelijana ja aina yhtä nöyränä.

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä rumaa siinä on, jos se on totta? Liian monet vaimot ja terveydenhoitopuolella vanhan koulukunnan hoitajat ovat juuri sellaisia; kuin uskollisia, kuuliaisia ja aina alamaistelevia. - Nm. Realismia vain

• Anonyymi

Mistä tällainen ajatus juolahti mieleesi?

Beng

• Anonyymi

Kun yhden tutun elämä hänen itsensä kertomana alkoi jotenkin muistuttaa koiran elämää. Ei ole, kertomansa mukaan, koskaan ollut mitään riitaa. Ei kai, kun on tehnyt ja elänyt koiran elämässä.

Kiltisti tehnyt kaikki, mitä on käsketty. Toiminut niinkuin toinen on halunnut. Hyppinyt aivan toisen pillin mukaan.

Tulee mieleen, että on ollut kuin totteleva lemmikkieläin. Koira.

En ole kateellinen elämästään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun yhden tutun elämä hänen itsensä kertomana alkoi jotenkin muistuttaa koiran elämää. Ei ole, kertomansa mukaan, koskaan ollut mitään riitaa. Ei kai, kun on tehnyt ja elänyt koiran elämässä.

Kiltisti tehnyt kaikki, mitä on käsketty. Toiminut niinkuin toinen on halunnut. Hyppinyt aivan toisen pillin mukaan.

Tulee mieleen, että on ollut kuin totteleva lemmikkieläin. Koira.

En ole kateellinen elämästään!

Ihmisestä tulee pilun katkera, jos oma elämä jää kokonaan elämättä. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi iäkkäät naiset ovat kitkeriä ja happamia. - Nm. Minäkin olisin

• Anonyymi

Jossakin määrin totta, monet naiset yritttävät tehdä miehestään juuri tuollaisen "koiran" joka tottelee aikkea mitä käsketään - valtti naisella sijaitsee jalkojen välissä.

• Anonyymi

Eikö vakka valitse kanttaan?
        Ihmiset ovat erilaisia. Ihmiset tekevät valintojaan kuka mitenkin.
        Voihan sitä joskus olkapäitään kohottaa seuratessa muiden suhteita, mutta oikeastaan valinnat ja käytös ei meille kuulu. Me emme ikinä tiedä toisten väleistä oikeastaan yhtään mitään. Ihmettely ääneen = pahansuopa juoruilu.
        Jos tuttu valittaa, eihän hän silloin voi hyvin. Kannattaako puuttua mitenkään toisten väleihin kuin sanomalla, että tee jotain tai yritä nähdä hyvät asiat tai mene asiatuntijalle.
        Ymmärrän aloittajan kertovan havainnostaan sivustakatsojana, mutta myös luotettuna henkilönä.
        Mutta muutoin mielestäni muiden parisuhdeasioiden käsittely ei osoita sitä parasta mielenlaatua.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö vakka valitse kanttaan?
        Ihmiset ovat erilaisia. Ihmiset tekevät valintojaan kuka mitenkin.
        Voihan sitä joskus olkapäitään kohottaa seuratessa muiden suhteita, mutta oikeastaan valinnat ja käytös ei meille kuulu. Me emme ikinä tiedä toisten väleistä oikeastaan yhtään mitään. Ihmettely ääneen = pahansuopa juoruilu.
        Jos tuttu valittaa, eihän hän silloin voi hyvin. Kannattaako puuttua mitenkään toisten väleihin kuin sanomalla, että tee jotain tai yritä nähdä hyvät asiat tai mene asiatuntijalle.
        Ymmärrän aloittajan kertovan havainnostaan sivustakatsojana, mutta myös luotettuna henkilönä.
        Mutta muutoin mielestäni muiden parisuhdeasioiden käsittely ei osoita sitä parasta mielenlaatua.

Beng

Eihän se koiramaisuus rajoitu pelkkään parisuhteeseen, vaan yleensä kaikkiin suhteisiin. Esim. aikoinaan ihmettelin tyypin käytöstä töissä. Teki ja totteli aina ja kaikessa, ihan kuin koira. Ajattelin aina välillä touhua seuratessani, että eikö tyyppiä hävettänyt. Ei ilmeisesti, vaan tunsi jonkinlaista ylpeyttäkin, kun sai ”ylemmältä” kaikenlaisia ihmeellisiä tehtäviä suoritettavakseen ja halusi ”ylempiään” miellyttää. Samaa kaavaa elää muissakin ihmissuhteissaan.

Sitten vielä ihmetellään, miksi toisia kiusataan. On kiva käyttää hyväkseen ja naureskella toisen koiramaisuudelle. Minkäs teet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se koiramaisuus rajoitu pelkkään parisuhteeseen, vaan yleensä kaikkiin suhteisiin. Esim. aikoinaan ihmettelin tyypin käytöstä töissä. Teki ja totteli aina ja kaikessa, ihan kuin koira. Ajattelin aina välillä touhua seuratessani, että eikö tyyppiä hävettänyt. Ei ilmeisesti, vaan tunsi jonkinlaista ylpeyttäkin, kun sai ”ylemmältä” kaikenlaisia ihmeellisiä tehtäviä suoritettavakseen ja halusi ”ylempiään” miellyttää. Samaa kaavaa elää muissakin ihmissuhteissaan.

Sitten vielä ihmetellään, miksi toisia kiusataan. On kiva käyttää hyväkseen ja naureskella toisen koiramaisuudelle. Minkäs teet!

Eikö hän kuitenkin ole tehnyt työnantajan hänelle määräämiä tehtäviä?
        Näin minä näen työsopimuksen sisällön.
        Mitä olisi tapahtunut,.jos hän olisi kieltäytynyt?
        Sitten. Joku vain o n kiltti ihminen. Ehkä hän on kasvanut ja kasvatettu niin, turvallisesti.
        Ehkei se ole hänelle ongelma vaan muille. Miksi?
        Aivan varmasti hänelläkin on rajansa.
        Naureskelijat saavat hävetä.
        Joillekin kiltteys on mielistelyä, joillekin ei vaan ominaisuus tai luonteenpiirre.

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö hän kuitenkin ole tehnyt työnantajan hänelle määräämiä tehtäviä?
        Näin minä näen työsopimuksen sisällön.
        Mitä olisi tapahtunut,.jos hän olisi kieltäytynyt?
        Sitten. Joku vain o n kiltti ihminen. Ehkä hän on kasvanut ja kasvatettu niin, turvallisesti.
        Ehkei se ole hänelle ongelma vaan muille. Miksi?
        Aivan varmasti hänelläkin on rajansa.
        Naureskelijat saavat hävetä.
        Joillekin kiltteys on mielistelyä, joillekin ei vaan ominaisuus tai luonteenpiirre.

Beng

”Kiltti” varmaan, kun suostuu ”kiltin” koiran rooliin!

Työnantaja käytti vain hyväkseen ja teetti sellaisia ”hommia” mitä kukaan muu ei olisi koskaan tehnyt, eikä työnantaja olisi toisia niitä ”hommia” pyytänyt tekemäänkään.

Mitä, jos ei oli työnantajan määräämiä ”hommia” hoitanut? No, ei tietenkään olisi ollut koira.

Kasvatettu koiraksi!? On varmaan niitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Kiltti” varmaan, kun suostuu ”kiltin” koiran rooliin!

Työnantaja käytti vain hyväkseen ja teetti sellaisia ”hommia” mitä kukaan muu ei olisi koskaan tehnyt, eikä työnantaja olisi toisia niitä ”hommia” pyytänyt tekemäänkään.

Mitä, jos ei oli työnantajan määräämiä ”hommia” hoitanut? No, ei tietenkään olisi ollut koira.

Kasvatettu koiraksi!? On varmaan niitäkin.

Minusta vaikuttaa siltä, että sinulla on jonkin asian todistelutarve? Mikä se on?
        Kiltti ihminen voi toteuttaa oman agendaansa ja saa siitä tyydytystä. Tuollaisia ihmisiä olen havainnut paljonkin työpaikoilla. Voi olla, että hän saavuttaa kuitenkin sen, mitä haluaa.

Nimittelysi on oksettavaa. Häpeä!
        Taidat olla onneton, kun jonkin esimerkin varjolla maalitat jonkun persoonan.
        Ehket itse ole onnistynut työelämässäsi toivomallasi tavalla.
        Tällaista uumoilen.

Beng
        Olihan 80-luvulla juppiaikana sellaista, että naiset pyrkivät olemaan androgyynejä, kovia jätkiä, mutta sekin juttu vanheni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta vaikuttaa siltä, että sinulla on jonkin asian todistelutarve? Mikä se on?
        Kiltti ihminen voi toteuttaa oman agendaansa ja saa siitä tyydytystä. Tuollaisia ihmisiä olen havainnut paljonkin työpaikoilla. Voi olla, että hän saavuttaa kuitenkin sen, mitä haluaa.

Nimittelysi on oksettavaa. Häpeä!
        Taidat olla onneton, kun jonkin esimerkin varjolla maalitat jonkun persoonan.
        Ehket itse ole onnistynut työelämässäsi toivomallasi tavalla.
        Tällaista uumoilen.

Beng
        Olihan 80-luvulla juppiaikana sellaista, että naiset pyrkivät olemaan androgyynejä, kovia jätkiä, mutta sekin juttu vanheni.

”Maalitat jonkun persoonan”🤢 ”Onnistunut työelämässä”🤢 ”Naiset androgyynejä”🤢

Uh ja kysyin vain onko rumaa nimittää, jotain käytöstä koiramaiseksi tai tyyppiä koiraksi.

Ilmeisesti on rumaa, vaikka nähdessämme ajattelen, että koira, enkä voi mitenkään kunnioittaa. Koiraa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Maalitat jonkun persoonan”🤢 ”Onnistunut työelämässä”🤢 ”Naiset androgyynejä”🤢

Uh ja kysyin vain onko rumaa nimittää, jotain käytöstä koiramaiseksi tai tyyppiä koiraksi.

Ilmeisesti on rumaa, vaikka nähdessämme ajattelen, että koira, enkä voi mitenkään kunnioittaa. Koiraa!

No, uh.
        Oletko sarvikuono?

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, uh.
        Oletko sarvikuono?

Beng

Ihmettelin vain koiran elämää😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelin vain koiran elämää😳

Älä viitsi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi....

Siis on rumaa!

• Anonyymi

perkelevittusaatana minua ei taluteta eikä laiteta koirankoppiin

• Anonyymi

Musti! Paikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musti! Paikka!

mie oon rekku res ford

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mie oon rekku res ford

Oletko sisäsiisti?

Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sisäsiisti?

Beng

Minä olen. Menen vessan pytylle ennen kuin nostan koipiani. Tai sitten tuonne taka pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen. Menen vessan pytylle ennen kuin nostan koipiani. Tai sitten tuonne taka pihalle.

Olen rotukoira. Haukun tutut ja tuntemattomat tasapuolisesti.

• Anonyymi

Koiriakin on monenluontoisia. On niitäkin jotka haukkuvat ja murisevat ja karkaavat kärpiaikaan milloin minnekin.

• Anonyymi

Koppiin siitä!

🐜

• Anonyymi

Rakkikoira on osuvin rakkikoiraryhmän maalia mahtavimmin pelaavista koiraparoista.

• Anonyymi

Koppiin siitä!

🐜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koppiin siitä!

🐜

Sinne se koirakuriin tottunut menee.

• Se voi olla tuon sanojan mielipide toisten suuhteesta. Jos ihminen itse sanoo että elää elämäänsä koirana sekin kertoo jo jotain. Miksi alistuu "koiraksi", miksi tulee itseään kutusa koiraksi? Jos haluaakin olla "koira", helpompaa elämää vikistä kun toinen vie?

• Anonyymi

No. Tuo jalka ei ole koirantassu.
        Beng
        Olen seuraavaan elämään tilannut täydellisen ylöspidon, linnan ja Jamesin.
        Onko tilaus tylsä. Ehkä siinä voi muuttua buudeliksi. Olen jo valmiiksi sisäsiisti.

• Anonyymi kirjoitti:

No. Tuo jalka ei ole koirantassu.
        Beng
        Olen seuraavaan elämään tilannut täydellisen ylöspidon, linnan ja Jamesin.
        Onko tilaus tylsä. Ehkä siinä voi muuttua buudeliksi. Olen jo valmiiksi sisäsiisti.

Ni jos sellaista elämää kaipaa, mikäs siinä tilatessa. Minulle riittää tämä nykyinen tässä elämännvaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe