Mihin katosi keisariparin into...

Anonyymi

... toteuttaa ne uudet yli 100 000 euron nettisivut? Heillähän täytyi olla valmis suunitelma ja budjetti tukihakemuksen perusteena. Talousanalyytikko selvitti julkisesti mm. pankkitalletuksien ja osinkojen määrän 2019 verotustietojen perusteella. Myös molempien palkkatiedot olivat saatavilla, ei kai niitäkään rahoja ole tuuleen puhallettu. Minkään ei siis pitäisi estää jo olemassa olevan idean toteuttamista.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rahat ovat talessa eläkeaikoja oottamassa ja Fugessa sijoitettuina, köyhät kyykkyyn, viduttaako

      • Anonyymi

        Osaatko muuta kuin tuon vit.....? Ala-arvoista ja turhaa paskanjauhantaa, tukirahat on BF:n tilillä.
        Kysymys kuului, miksei käytetä o m i a rahoja "hyvän" idean toteuttamiseen? Vastaatko sinä vaiko minä?
        Minä voin vastata, että tulee jotain järjellistä: pelottaa laittaa eläkesäästöjä huuhaa-suunnitelmaan, tulee huonot housuihin pelkästä ajatuksesta. Yhteiskunnan [ meidän työtätekevien veronmaksajien] rahat olis ollut OK.


      • Anonyymi

        Ai niinkö, sijoitettuna fugessa, ihanko olet tosissasi? ! Taisipa tulla raportoitavaa BF:lle.


    • Anonyymi

      Ennen katsoin satunnaisesti huutokauppakiskurin tv-ohjelmaa. Enää en katso, en myöskään pimiää.

      Jos katsojat häipyy, loppuu show.

      • Anonyymi

        Onneksi loppuu, korona ja itse aiheutettu paskajulkisuus tekevät tehtävänsä.


    • Anonyymi

      Voiko se oikeasti vastailla täällä palstoilla noihin juttuihin? Alentuuko se yrittäjänä kirjoittelemaan tuolla tyylillä, vaikka se tyyli on kyllä nähty alapäävitseinä, ja herkästi ärsyyntyvänä rivotekstisten fanituotteiden myjänä, että voisi kuvitella tällaista oman egonsa nostamista kyllä. Menkää fugeen eihän se ketään näinä aikoina kiinnosta, ja 100000 sillä kyllä elää 55 vuotiaaksi asti, jos korona sotkee muut suunnitelmat.

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan todistettavasti vastailee, pitkään seuranneena kuka vain tunnistaa tyylin. Ei osaa edes peitellä katkeruuttaan ja sanamuotojaan. Vain asiainosainen jaksaa jauhaa samaa katteetonta ja yksinkertaista tuubaa. Reagoi kaikkeen kuin ärsytetty rakkikoira metrisen kettingin päässä ylähuuli irveessä.

        Fiksu yrittäjä pitäis lärvinsä kiinni ja edes yrittäisi asettua tämän kaiken yläpuolelle, ensin munittuaan niin maan perusteellisesti. Korostan sanaa. f i k s u.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihan todistettavasti vastailee, pitkään seuranneena kuka vain tunnistaa tyylin. Ei osaa edes peitellä katkeruuttaan ja sanamuotojaan. Vain asiainosainen jaksaa jauhaa samaa katteetonta ja yksinkertaista tuubaa. Reagoi kaikkeen kuin ärsytetty rakkikoira metrisen kettingin päässä ylähuuli irveessä.

        Fiksu yrittäjä pitäis lärvinsä kiinni ja edes yrittäisi asettua tämän kaiken yläpuolelle, ensin munittuaan niin maan perusteellisesti. Korostan sanaa. f i k s u.

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi onpa fiksua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi onpa fiksua

        Eikös vain olekkin fiksua, kiitän kehusta, röyh! =Tämä röyhisti rintojans... rintaansa. 💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vain olekkin fiksua, kiitän kehusta, röyh! =Tämä röyhisti rintojans... rintaansa. 💃

        Jes mie en kestä 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jes mie en kestä 🤪

        Jesjes ja iso OO ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin. Mie en kestä.


    • Anonyymi

      Lila-laardi kätki omiin liiveihinsä. Hän on "rakas" TJ. Eli näin jää huuti uimarenkaan kanssa istuun ja oottaan avomersua Uuraislle. Sniff. :) Kaivuri saattaa tulla ja Te keskuksesta käsky ilmoittautua työttömäksi.

      • Anonyymi

        Sopii myös miettiä, miksi LaardiLoordi on nimitetty tuossa "jätti-busines-puljussa" tj:si nostamaan isompaa palkkaa kuin mitä itse turpamoottori keulahahmona saa. Firmahan on alunperin äskenmainitun t-moottorin [ ei siis likikään V8] isänperintöä.
        Vastaus löytynee louskuttajan menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii myös miettiä, miksi LaardiLoordi on nimitetty tuossa "jätti-busines-puljussa" tj:si nostamaan isompaa palkkaa kuin mitä itse turpamoottori keulahahmona saa. Firmahan on alunperin äskenmainitun t-moottorin [ ei siis likikään V8] isänperintöä.
        Vastaus löytynee louskuttajan menneisyydestä.

        Ylläpidolle lähtee jälleen kerran ilmiantoja on sen verran typerää kielenkäyttöä jottei uskoisi aikamieheltä moista odottavan noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidolle lähtee jälleen kerran ilmiantoja on sen verran typerää kielenkäyttöä jottei uskoisi aikamieheltä moista odottavan noloa.

        Kielenkäytössä ei ole yhtään mitään ilmiannettavaa. Kyllä se ainaisen vit... . ja muun ala-arvoisen nimittelyn yläpuolelle jää. Kirpaiseeko asiasisältö jollain tapaa? 🐧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidolle lähtee jälleen kerran ilmiantoja on sen verran typerää kielenkäyttöä jottei uskoisi aikamieheltä moista odottavan noloa.

        💃👛👄..... Sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💃👛👄..... Sano.

        Ooh ihan tässä ison OON saa kun lukee näitä kiihkeitä väittelyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooh ihan tässä ison OON saa kun lukee näitä kiihkeitä väittelyjä

        Ai niinkö, tuon olet aikaisemminkin julkistanut seksielämästäsi, otan osaa... missä kiihkeys sinun mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö, tuon olet aikaisemminkin julkistanut seksielämästäsi, otan osaa... missä kiihkeys sinun mielestäsi?

        Seksi vie ja taksi tuo mä vaihdan paikkaa..


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      202
      2323
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      302
      1834
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      43
      1707
    4. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1455
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1374
    6. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1225
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1156
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1099
    9. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1092
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      924
    Aihe