Onko kenelläkään moista ongelmaa ollut? Mulla on Shimano avokela IX 2000R. Jonkun vuoden vanha , takuuta ei enää ole. Ongelmana on, että kun olen säilyttänyt virveliä veneen katolla ajaessa telineessä, kela on muuttanut väriä. Mustasta harmahtavaksi. Nyt sitä ei voi enää käyttää, kun pinnasta lähtee, yllätys, yllätys hienon hienoa lasikuitua, joka pistelee käsissä. Muilla keloilla ei ole koskaan tullut samaa ongelmaa. Mitzchell, Daiwa, Sheackpeare Abu merkkejä ja malleja löytyy vaikka kuinka. Vuosimalleja 50-luvulta lähtien. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen Shimano merkkinen kela jonka meidän suku osti ja mehän kalastellaan.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Teillä on varmaan ollu , Kiinalainen halppis malli joitä on tuotu maahan takavuosina , ostappa alkuperäinen Shimano niin toimii eikä hilseile . olen ikäni kalastanut Shimanolla enkä voi moittia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479