Onko kenelläkään moista ongelmaa ollut? Mulla on Shimano avokela IX 2000R. Jonkun vuoden vanha , takuuta ei enää ole. Ongelmana on, että kun olen säilyttänyt virveliä veneen katolla ajaessa telineessä, kela on muuttanut väriä. Mustasta harmahtavaksi. Nyt sitä ei voi enää käyttää, kun pinnasta lähtee, yllätys, yllätys hienon hienoa lasikuitua, joka pistelee käsissä. Muilla keloilla ei ole koskaan tullut samaa ongelmaa. Mitzchell, Daiwa, Sheackpeare Abu merkkejä ja malleja löytyy vaikka kuinka. Vuosimalleja 50-luvulta lähtien. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen Shimano merkkinen kela jonka meidän suku osti ja mehän kalastellaan.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Teillä on varmaan ollu , Kiinalainen halppis malli joitä on tuotu maahan takavuosina , ostappa alkuperäinen Shimano niin toimii eikä hilseile . olen ikäni kalastanut Shimanolla enkä voi moittia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512