https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9f8c5f7c-afbe-49e9-8c03-419efccc4cdb
Miksi noiden staffien omistajat on yleensä olevinaan kovanaamoja, ulkoasua myöten. Mihin te tarvitte noita koiria? Pelottaako joku? Munanjatkeita?
Amstaffin omistajat
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi taistelutyyppisiä viedään muiden koirien lähelle?
Niiden taustoista tiedetään,eivät ne siedä muita koiria.Luulis omistajan tajuavan,kopattais koiransa, jos yhteisille alueille noita taistelukoiria tuo.
Aina noille käy" Vahinkoja",yleensä heti kun hihna lipeää,ote herpaantuu,tai ovi aukeaa jne.
Vika omistajassa,kun otti koiran jota ei pysty pitämään irti muiden koirista.
Toivottavasti ymmärtää ilmoittautua,maksaa laskunsa,ja hävittää purevat taistelukoiransa.
Ne ei näköjään sovellu lemmikiksi yhteiskuntaan,jossa on muitakin koiria. - Anonyymi
Jos mulla olla koira ja joku pieni koira niin olis kyllä joku teräase pakko olla taksissa tuilliaten staffien varalta. Jos purevat pienempiänsä nlln se on vain oikeus ja kohtuus että saavat pienen opetuksen.
Jos ostaisin koiran niin se olis oikeasti semmonen että staffit pysyisivät kaukana.- Anonyymi
Korjaan kun jäi oikolukematta eli teräase taskussa tuollaisten staffien varalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan kun jäi oikolukematta eli teräase taskussa tuollaisten staffien varalta
Amstaffia en ottas ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amstaffia en ottas ikinä.
Kenenkään,ei pitäs ottaa.Vaarantavat muut koirat ja ihmiset.
- Anonyymi
Kyllä näissä tapauksissa on vika aina taluttajassa eikä koirassa. Amstaffit ja Staffit ovat aivan ihania rotuja molemmat ja ongelmaksi muodostuvatkin laiskat, välinpitämättömät ja jatkeeksi kyseisen rodun ottavat ihmiset. Näitä rotuja tulisi taluttaa hihnassa, eikä flexissä. On hyvin ikävää, että jotkut ihmiset onnistuvat pilaamaan näiden koirien maineen, sillä uskalla väittään että helposti suurinosa kyseisten rotujen omistajista kuitenkin osaa toimia koiriensa kanssa oikein tilanteissa, eikä tämmöisiä onnettomuuksia pääse syntymään. Sinä joka inhoat kyseisiä rotuja, tuskin olet oikeasti ikinä ollut kunnolla tekemisissä kyseisten rotujen kanssa, etkä tiedä mistä puhut vaan puheet perustuvat oletuksille ja luuloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368