Vanha LCD versus Smart TV

Anonyymi

Smart TV häviää ihan törkeästi. Olen rikkonut kaksi liian kallista älytelkkaria. Niihin meni yli kaksi tonnia, koska ostin uuden kaupasta enkä käytettyä. Lisäksi se oli uusi malli, joka oli parin vuoden päästä puolet halvempi. Älytelkkarin käyttöjärjestelmä on hidas Se myös kestää vain kolmisen vuotta. Vähän niin kuin alemman luokan älypuhelin, jokin Lumia 2013. Älytelkkarin sisällä on älypuhelin, jonka prosessori vanhenee,. Älytelkkarin ohjelmisto on tehty vain kerran ja sitä ei päivitetä. Sekin menee pois hyödystä muutamassa vuodessa. LCD:t ovat LED-telkkareita, joissa on kolme mahdollista taustavalaisumenetelmää. CCFL on paras. Sen korvannut valohihna hajoaa ja välkkyy tosi monessa uudessa 4K Smart-telkkarissa, myös toisessa 47 tuuman LG:ssani. Kolmas tyyli on QLED. Taustavalo on poistettu kokonaan OLED-näytöissä, jotka ovat nyt uusia ja kalliita. Vastapuolella on sitten 1080p HD digitelkkari, jossa on digiboksi sisäänasennettuna. Koko käyttis on nopea myös 13 vuoden kuluttua. Telkkariin saa tietokoneen HDMI:llä, jossa voi käyttää älyominaisuuksia. NIitä myös saa käytettynä 30 eurolla. Voi miksi käytin rahani älytelkkareihin, kun olisin voinut ostaa käytetyn LCD:n!?

2

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä miksi olet käyttänyt aikaasi tekemällä tyhmän palstan aktivointitasoa olevan aloituksen?

• Anonyymi

Ja 4k ei ole tarpeen missään!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe